Mistä saa Helsingin parhaat hampurilaiset?
Ihan hillitön hampurilaisenhimo ja huomenna olen lähdössä kiertämään alennusmyynnit Helsinkiin _aivan yksin_! Käyn hemmottelemassa itseäni jossain kunnon purilaisella (ja ei, en mene mäkkäriin, hesburgeriin tai burger kingiin!). Mistä saa kaupunkin parhaat purilaiset?
Nämä paikat testattu joskus ajat sitten: Stone's, Morrison's, Amarillo, Memphis. Kaksi ekaa muistaakseni ihan ok, nuo ketjupaikat ei. Mitä muita paikkoja olisi? Millainen on Hard Rock Cafén burgeritarjonta?
Nyt pitäisi siis olla sekä laatua että määrää - haluan ison, mehevän hampurilaisen ja kunnon ranskalaiset + muut höystöt!
Kommentit (66)
Scan Burgerit on parhaita. Itse olen käynyt kampissa olevassa ja hampurilaiset ovat minusta paljon parempia kuin Mäkkärin, Hesen tai Burger Kingin.
Kokeilen Morrison's, siltä saa ainakin isoja ja meheviä burgereita.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 19:19"]
Britanniassa on ainakin hyvät hampurilaiset.
[/quote]
Joskus tulee lounaalla tuolla käytyä, ja yllättävän hyviä kyllä on hampurilaiset verrattuna siihen että muuten paikan lounastarjonta on tosi ankeaa. Mutta pihvit ja hampurilaiset on kyllä ok, salaattipöytä taas maailman ankein. (Tämä paikka siis on Kannelmäessä)
Mulla olis 2hyvää mestaa mut en kerro kun ainoastaan seuralaiselleni. En hälua sinne mitään tyhmiä.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:06"]
Rosburger(Roslund)
[/quote]Ihan ok mutta kannattaa pyytää että pihvi paistetaan kypsäksi ettei tarvi verta syödä. Ja rahaa mukaan reilusti ei oo mitään halpoja
[/quote]
Medium -(rare) / tai ihan rare on paras kypsyysaste pihville (kyllä myös hamppareissa,) tai no Blue rare olisi vieläkin parempi, mutta sitä ei kauhean monesta paikasta saa.
Bar Loosen keittiö ei enää vissiin ole toiminnassa ja Vegemestan nykyinen status on epäselvä, joten Kokomo Tikibar & Roomista.
Ei Morrisons eikä varsinkaan Midhill! Midhillissä oli huono palvelua ja oikeesti tosi kuivat ja pienet hampurilaiset. En yhtään ymmärrä miksi joku kehuu tätä paikkaa ja sen hampurilaisia?
Löysin jonkun artikelin missä kehuttiin Ravintolaa Sävel ja oli kyllä kehumisen arvoinen paikka. Hampurilaisessa oli ihan mahtavat kotikutoiset pihvit, paljon kastikkeita ja rapea ja hyvä sämpylä. Eli suosittelen, Ravintola Sävel. Ainakin näin Hakaniemessä, Töölöstä en tiedä.
Kallion Kolmosesta saa Helsingin parhaat burgerit! Valikoiman laajuus ei päätä huimaa,mutta molemmat burgerversiot (liha ja vege) olivat superhyviä!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:06"]
Rosburger(Roslund)
[/quote]Ihan ok mutta kannattaa pyytää että pihvi paistetaan kypsäksi ettei tarvi verta syödä. Ja rahaa mukaan reilusti ei oo mitään halpoja
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:28"]
Minun suosikit: NYC Burger, Midhill
[/quote]
Woolshed