Mistä saa Helsingin parhaat hampurilaiset?
Ihan hillitön hampurilaisenhimo ja huomenna olen lähdössä kiertämään alennusmyynnit Helsinkiin _aivan yksin_! Käyn hemmottelemassa itseäni jossain kunnon purilaisella (ja ei, en mene mäkkäriin, hesburgeriin tai burger kingiin!). Mistä saa kaupunkin parhaat purilaiset?
Nämä paikat testattu joskus ajat sitten: Stone's, Morrison's, Amarillo, Memphis. Kaksi ekaa muistaakseni ihan ok, nuo ketjupaikat ei. Mitä muita paikkoja olisi? Millainen on Hard Rock Cafén burgeritarjonta?
Nyt pitäisi siis olla sekä laatua että määrää - haluan ison, mehevän hampurilaisen ja kunnon ranskalaiset + muut höystöt!
Kommentit (66)
Chicosin hamppareista tykkäsin oikeasti todella paljon. Ehkä makuni on sitten erikoinen, mutta lukemattomissa eri paikoissa hampurilaisia syöneenä voin heitä suositella. Rakastan hampurilaisia. Parhaimman hampurilaisen olen syönyt Tampereella, mutta olen onnistunu täysin unohtamaan paikan nimen, kun viimeisestä visiitistä Tampereelle on jo kuusi vuotta kulunut.
Aikanaan pikaruokapaikoista parhaat oli carrolsilla ja snackyllä. Sitten carrols myytiin ja se paras tuote muuttui semmoiseksi kuivakaksi keskivertoburgeriksi. Snackykin toimii näemmä edelleen mutta en osaa sanoa miten noi on tässä 20v muuttuneet vai onko kun en ole aikoihin käynyt.
Snackyllä on parhaat burgerit kyllä edelleen. Pitskussa on yksi.
Loosister Sörnäisissä. Olen itse kiertänyt useita hampurilaispaikkoja Helsingissä niin tämä on top 3 minun listalla.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 16:41"]
stefans steak housessa on hyvä hampurilainen mutta ei ole auki vielä lounasaikaan.
[/quote]
Ne on niin pieniä, ettei ne käy edes alkupalasta.
[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 14:12"]
Roslundille peukku täältäkin. Helsingin paras hampurilainen.
[/quote]
http://nyt.fi/a1305932261398