Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sipsejä rakastavat: kuinka usein syötte sipsejä?

Vierailija
30.12.2013 |

Itse parin-kolmen viikon välein jaan mieheni kanssa pussin puoliksi. Pitäisi vähentää. Onneksi en harrasta karkkien syömistä, mutta ei tämä sipseillä mässäily kyllä yhtään terveellistä ole.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin, ehkä 5 kertaa vuodessa. Mies osti yleensä aikaisemmin useammin, mutta on vähentänyt. Koukuttavaa syötävää.

Perjantaina ostin 180 g pussin ja kaikki alun autossa. P-hallissa, ajaessa, kirjakaupan ja marketin pihalla. Liian suolaisia. Seuraavana päivänä huulet kuivat, kun on syönyt 😔

alun hmn...kaikki meni autossa 🚘

Vierailija
62/86 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin kerran kahdessa viikossa. Menee yleensä se pieni pussi tai se 100 gramman pussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussi menee viikonloppuisin. Ihan siis pakko saada. Vesikielellä kävelen sipsihyllyjen välillä.Mietiskellen että minkä ostaisi. Täällä ruotsissa on aivan mahdottomasti eri makuja.

Vierailija
64/86 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain tyhmät opettavat itsensä sipsinsyöjäksi.

Turhempaa ei voi olla.

pois sipsien vihaaja täältä, tänne saa vaan ne jotka rakastaa kirjottaa.

Vierailija
65/86 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sipseille todella perso, pussi ei jää kesken, voisin syödä päivittäin. Siksi tyydyn syömään vain kerran kuussa ja dipin kanssa. Pakko tehdä näin, sillä lihoaisin muodottomaksi ja saisin sydärin ja verwnpainetaudin, jos useammin nautiskelisin, mutta rrrakastann sipsejä.

Vierailija
66/86 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö koskaan tule mieleen valita kaupasta mitään muuta?

Pelkästään värikkäät pussit kiinnostaa ja mielitekojen noudattaminen elämän ohjenuorana.

Ei tässä ole mistään huumeitten ostosta kyse, ota iisisti.

Vierailija
67/86 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa, korkeintaan neljä pussia.

Vierailija
68/86 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön keskimäärin ehkä pussin viikossa (300g), joskus viikkoja syömättä, joskus 3 pussia viikossa. Oon kyllä erikoisperso sipseille, jos en lihoais niin helposti, niin voisin syödä päivittäin. Olen normaalipainoinen.

LIHOISI. Vittu opetelkaa kirjoittamaan.

Valivali narisija. Tänne saa kirjottaa ihan miten käy ittelensä. Useimmiten puhekieltä.Myös murretta saanut lukea.Ihanaa.Ainoa mikä mua ärsyttää on nää suomenkielenmaikat nipottamassa.

Vierailija
69/86 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi syödä sipsejä lainkaan koska jään niihin niin pahasti koukkuun. Pienikin määrä riittää siihen että mässään joka päivä niillä. Nyt vihdoin saanut sen tavan pois ja tiedän että minulla se on sama kun silloin kun lopetin tupakanpolton. Pakko olla kokonaan ilman. Ja olen laihtunut 25kg. Ei pelkästään sipsien lopettamisella mutta voisin väittää että sen ansiosta on ainakin puolet tuosta painonpudotuksesta

Vierailija
70/86 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sipsihirmu. Olin noin kuukauden ilman, kunnes löysin uuden kestosuosikkisipsini. Se oli joku Estrellan sourcream cheddarjuustosuikero. Äää, voisin syödä niitä vaikka loppuelämäni. Olen normaalipainoinen, mutta en enää kauaa jos tämä intohimo jatkuu 😅. Mikään karkki tai suklaa ei vedä vertoja sipseille.

Vierailija
71/86 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli syötyä todella paljon. Aikoinaan äiti osti meille koko ajan sipsejä (just sillä tekniikalla että syötiin siskon kanssa vähän ja hän sai loput mikä oli paljon :D ) jäin koukkuun kun niitä oli melkein joka päivä tarjolla. Harvinaista oli etten lihonut vaan pysyin ruipelona. Lukiossa söin paljon vielä, mut sitten ei kyllä enään maistunut pahemmin. Nykyään miehen kanssa menee puoliksi ehkä pussillinen kuukaudessa parissa. Onhan ne kyllä hyviä.

Vierailija
72/86 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse parin-kolmen viikon välein jaan mieheni kanssa pussin puoliksi. Pitäisi vähentää. Onneksi en harrasta karkkien syömistä, mutta ei tämä sipseillä mässäily kyllä yhtään terveellistä ole.

Ennen söin usein, nyt harvemmin. Siirryin alussa pienempiin pusseihin, oikea annoskokohan olisi 25-40 grammaa.

Vierailija
73/86 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen söin usein, nyt harvemmin. Siirryin alussa pienempiin pusseihin, oikea annoskokohan olisi 25-40 grammaa.

Sipsien syömistäni rajoittaa siis juuri tuo annoskoko koska ostan vain sipsejä joita myydään pienissä, korkeintaan 40 gramman pusseissa; niitä ei ole saatavissa kovin montaa eri sorttia eli houkutuksia on vähemmän.

Vierailija
74/86 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan 2 kertaa viikossa, toisinaan kerran kuussa. Puolustuksena se, että ostan yleensä sen 120g pussin.. koska tiedän että syön (ainakin melkein) kaikki heti, vaikka olis iso pussi.

Myönnetään vielä että ostan usein kaveriksi suklaata/jäätelöä. Oon aika läski, miksiköhän.

Vierailija
75/86 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meni monta pussia viikossa. Nykyään menee 1 iso pussi kahdessa viikossa. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
76/86 |
14.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno kirjoitti:

Olen sipsihirmu. Olin noin kuukauden ilman, kunnes löysin uuden kestosuosikkisipsini. Se oli joku Estrellan sourcream cheddarjuustosuikero. Äää, voisin syödä niitä vaikka loppuelämäni. Olen normaalipainoinen, mutta en enää kauaa jos tämä intohimo jatkuu 😅. Mikään karkki tai suklaa ei vedä vertoja sipseille.

Ah noi on tosi hyviä, tämänhetkinen lemppari. Toinen hyvä on Jumbojuustonaksu Bacon&cheddar.... Mm.

Niin, ja itse syön sipsejä n. Joka toinen viikonloppu. Helposti menee koko pussi, ja sitten tulee huono olo..

Vierailija
77/86 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee joka lauantai pussillinen kartanon perunalastuja, joskus olin tosi koukussa niihin ja söin melkein kolme pussia viikossa. Nyt ajattelen että kerran viikossa lasten mentyä nukkumaan, saan pitää oman kartano hetkeni. Vastapainoksi tulee liikuttua, vaikkakin tämä pimeä aika ei oikeen innosta liikkumaan. Olen ajatellut ettei sää olla itselleen liian ankara. :)

Vierailija
78/86 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 kertaa viikossa menee 120g pussi tai pringles purkki.

Riippuu onko duunissa aamu vai iltavuoroja.

Vierailija
79/86 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko suunnilleen. Ostan yleensä ison pussin ja tietysti myös dippiä 😋 Pussi kestää pati-kolme päivää, dippi ei. Ostaisin varmaan useamminkin, mutta en kehtaa mieheni takia 😂

Vierailija
80/86 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 pussia viikossa. Illalla mukava siidereiden kanssa nauttia telkkua katsellessa. En syö lihottavaa leipää sillä perunat ovat oikeata ruokaa