Sipsejä rakastavat: kuinka usein syötte sipsejä?
Itse parin-kolmen viikon välein jaan mieheni kanssa pussin puoliksi. Pitäisi vähentää. Onneksi en harrasta karkkien syömistä, mutta ei tämä sipseillä mässäily kyllä yhtään terveellistä ole.
Kommentit (86)
Kerran vuodessa (juhannuksena) 200g pussi kartanon lastuja miehen kanssa puoliksi. Pakko rajoittaa näin, lihottavat liikaa näin 40+ vuotiaana.
Pari kertaa vuodessa ehkä. Voisin kyllä syödä vaikka kuinka usein ellen lihoisi. Lapsena/nuorena sain ostaa toisinaan pussin, ja anorektikko-äitini antoi syödä tasan puolet kerralla pussista.
Onneksi olen sinkku, niin moni perjantai-illan sipsihimo on kaatunut siihen, etten kehtaa ostaa yksin sipsiä ja dippiä :D
Söin ennen sipsejä noin 2-5 pussia viikossa. Noh, 30 lisäkiloahan siitä vuosien saatossa kertyi. :( Kyllästyin jatkuvaan turvotukseen ja huonoon kuntoon, ja laihdutin ne kilot sitten pois enkä enää syö sipsejä kuin korkeintaan pussin kuukaudessa. Mulla se lähtee lapasesta muuten, mitä enemmän syö, sitä enemmän tekee mieli. Olen toipuva sipsiaddikti. ;P Mutta jestas kun niistä lukeekin niin vesi nousee kielelle...
Ennen ostin lähes joka viikonloppu ja siinä viikonlopussa se iso pussi sitten menikin. Tulin järkiini ja tein itselleni selväksi, että kerran kuussa voin jatkossa pussin ostaa. Tämä on pitänyt.
Pe-Su välisinä päivinä menee 1-3 pussia arkisin saattaa yksi tai kaksi eli voi mennä 5 pussia maksimissaan viikossa :D silti käyn ulkona ja ei ole liika rasvaa .
Vain tyhmät opettavat itsensä sipsinsyöjäksi.
Turhempaa ei voi olla.
On kirjoitti:
Pe-Su välisinä päivinä menee 1-3 pussia arkisin saattaa yksi tai kaksi eli voi mennä 5 pussia maksimissaan viikossa :D silti käyn ulkona ja ei ole liika rasvaa .
Eli useita kymmeniä euroja kuukaudessa tommoseen lisäaineturhuuteen.
Lähes joka viikonloppu, miehen kanssa syödään kahdesta kolmeen pussia. On lähtenyt hieman käsistä, joten toukokuussa pidämme taukoa kaikista herkuista, saatamme jatkaa vielä toukokuun jälkeenkin jos mielihalu katoaa.
Kerran pari kuussa pieni pussi. Iso dippeineen miehen kanssa ehkä joka 3. kk nykyään.
meillä syödään noin kerta viikkoon 1,5 pussia sipsia naamariin per henki (meitä on kaksi). ollaan normaalipainoisia ja oikein onnellisia muutenkin! :) sipsi on meidän ultimate herkkua ja siitä ei luovuta vaikka kuka katsoisi pitkällä naamalla meitä
Noin kerran viikossa, mutta ostan aina minipussin.
About kerran parissa/kolmessa kuukaudessa tulee himo ja silloin vedänkin kerralla semmoisen n. 300g pussillisen. Tänään on se päivä.
M22
Eikö koskaan tule mieleen valita kaupasta mitään muuta?
Pelkästään värikkäät pussit kiinnostaa ja mielitekojen noudattaminen elämän ohjenuorana.
Harvoin, ehkä 5 kertaa vuodessa. Mies osti yleensä aikaisemmin useammin, mutta on vähentänyt. Koukuttavaa syötävää.
Perjantaina ostin 180 g pussin ja kaikki alun autossa. P-hallissa, ajaessa, kirjakaupan ja marketin pihalla. Liian suolaisia. Seuraavana päivänä huulet kuivat, kun on syönyt 😔
1-2krt viikossa :D mies on myös sipsi+dippifanaatikko niin tulee syötyä aika usein. Tosin välillä otan terveyssyistä kurkkua ja porkkanaa dipin kera ;D
Vierailija kirjoitti:
1-2krt viikossa :D mies on myös sipsi+dippifanaatikko niin tulee syötyä aika usein. Tosin välillä otan terveyssyistä kurkkua ja porkkanaa dipin kera ;D
Nii ja syödään aina pussi puokkii 😀
Vierailija kirjoitti:
Syön keskimäärin ehkä pussin viikossa (300g), joskus viikkoja syömättä, joskus 3 pussia viikossa. Oon kyllä erikoisperso sipseille, jos en lihoais niin helposti, niin voisin syödä päivittäin. Olen normaalipainoinen.
LIHOISI. Vittu opetelkaa kirjoittamaan.
Ja en rakasta sipsejä. Syön niitä ehkä kerran vuodessa (kirjaimellisesti).
Ja osaan lukea otsikon, mutta kommentoin kiusallani.
Olen tuuriläski. Joskus 5 pussia viikossa. Välillä 2 viikon välein, joskus menee puoli vuotta.