Sipsejä rakastavat: kuinka usein syötte sipsejä?
Itse parin-kolmen viikon välein jaan mieheni kanssa pussin puoliksi. Pitäisi vähentää. Onneksi en harrasta karkkien syömistä, mutta ei tämä sipseillä mässäily kyllä yhtään terveellistä ole.
Kommentit (86)
Ostan ehkä 4-5 kertaa vuodessa + syön, jos niitä on kylässä tarjolla. Viime vuonna taisin syödä vähän useammin, mutta pystyn kyllä pidättäytymään useimmiten niissä minipusseissa (90g?).
Ajattelen enemmän liiallista suolan kuin rasvan saantia, vaikka toistaiseksi minulla on ollut matala verenpaine.
En enää koskaan. Laihdutin pari vuotta sitten n. 18 kiloa ja lopetin sipsit kokonaan. Nyt se rakkauskin on jotenkin haalistunut, kun en ole muutamaan vuoteen syönyt. Mutta ihan oikeesti rakastin sipsejä ennen ja kerran viikossa tai kahdessa oli saatava pussillinen. Nameja syön edelleen kerran viikossa.
Ehkä kerran viikossa, mutta ostan yleensä vain minipusseja. Kaikeksi onneksi niitäkin on tullut enenevässä määrin markkinoille. Saisi valikoima vielä hieman laajentua. Minullakin menee helposti koko pussi kerralla ja siksi onkin parempi ostaan pikkupussi.
Pari kertaa viikossa, ei kyllä pitäisi. Tykkäänkin vain Kartanon perunalastujen originalleista, ja samantyyppisistä muista. Vain suolaa saa olla mausteena.
Itse en sitten muilla herkuttele, en välitä leivonnaisista, en jäätelöistä enkä edws suklaasta. Salmiakkia saatan syödä joskus.
Välillä menee useita kertoja viikossa, sitten taas voi mennä muutama kuukausi ilman.
Aina olen ollut hoikka tai ihan normaalipainoinen. Ja terve.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 17:31"]Ennen söin kolmesta viiteen sipsipussiin viikossa. Sitten vierotin itseni suolasta, enkä tänä vuonna ole syönyt kuin puolikkaan pussin.
Miksei sipsejä voi olla vähäsuolaisia?!
[/quote]
eikös niitä voi tehdä itsekin? Jostain luin että onnistuisi tehdä ihan ilman erityisiä laitteita. Voisi säädellä suolaa....
Voisin syödä megapussin päivässä, mutta en syö. Yritän tyytyä yhteen megapussiin per viikko.
Kerran viikossa tai harvemmin. Aiemmin söin useampana päivänä viikossa, mutta enää ei maistu, onneksi.
Pidän tyhminä niitä jotka ostavat sipsejä ja opettavat
lapsille tämän tavan.
Pitääkö selittää miksi?
Aivan liian usein! Noin 4-6 kertaa viikossa. Ovat suurinta herkkua ja vaikea vastustaa. En syö juurikaan karkkia tai suklaata.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 19:28"]
Pidän tyhminä niitä jotka ostavat sipsejä ja opettavat
lapsille tämän tavan.
Pitääkö selittää miksi?
[/quote]
Kysyttiinkö sulta jotain?
Viikonloppuisin huuhtelen ne oluella alas.
Olen läski.
Syön sipsiä joka päivä 2 pussia.
Minä rakastan sipsiä, sipsi tekee minut iloiseksi.
Meillä Siberiassa ei ollut sipsiä. Söime pelkästään perunaa vipaleita.
Olen normaalipainoinen.
Terveisin
-Dimitri Fakerief
Kerran kuussa noin suunnilleen. Jossain kylässä nyt saatan napsia mutta itse ostan ehkä kerran kk, joskus harvemmin, joskus useammin. Mutta sillon ku itselle ostan niin oma pussi ja dippi, miehen on turha yrittää apajille!
Muutaman kerran vuodessa, kerrallaan vajaa puoli pussia. Vaikka on kuinka hyvää, niin eihän sellaista mättöä nyt vain voi syödä sen enempää.
Ehkä parin kuukauden välein syön sellaisen pienen pussin. Maksimissaan. Söisin vaikka joka päivä, jos ei olisi niin kamalan epäterveellisiä. Nuorena söin varmaan kerran viikossa.
Ennen söin kolmesta viiteen sipsipussiin viikossa. Sitten vierotin itseni suolasta, enkä tänä vuonna ole syönyt kuin puolikkaan pussin.
Miksei sipsejä voi olla vähäsuolaisia?!