Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sipsejä rakastavat: kuinka usein syötte sipsejä?

Vierailija
30.12.2013 |

Itse parin-kolmen viikon välein jaan mieheni kanssa pussin puoliksi. Pitäisi vähentää. Onneksi en harrasta karkkien syömistä, mutta ei tämä sipseillä mässäily kyllä yhtään terveellistä ole.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa.

Vierailija
2/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan syö niitä, joita rakastan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin monta vuotta lähes JOKA PÄIVÄ.. :/ nyt pari-kolme kertaa viikossa, koitan vähentää vielä tästäkin.. Ihan sen takia, että kertyi 10-15 liikakiloa johtuen mm. tästä sipsin syönnistä. Muuta en päivän aikana saattanut syödä, mutta en liikkunutkaan..

Vierailija
4/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön keskimäärin ehkä pussin viikossa (300g), joskus viikkoja syömättä, joskus 3 pussia viikossa. Oon kyllä erikoisperso sipseille, jos en lihoais niin helposti, niin voisin syödä päivittäin. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
5/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa!

Vierailija
6/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakossa koska muuten karkaa mopo käsistä ja käy kuin 5:lle että joka päivä :/ ironista että lopettamisen jälkeen olen lihonut (kuitenkin vielä normipainoinen)

Vierailija
7/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa. Minulla ei ole sipsien suhteen mitään kontrollia. Vedän niitä kaksin käsin kun saan pussin eteeni ja siitä tulee vaan vatsa kipeäksi. 

Vierailija
8/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein. Kerran kahdessa viikossa vähintään ja liikaa kerralla. En osta itse niitä koskaan, mutta mies ostaa jättipusseja ja kun maistan yhden, karkaa täälläkin kontrolli käsistä. 

Vierailija
9/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran viikossa parissa. Silloin menee usein pussi puoliksi miehen kanssa ja tulee kamala sipsidarra :D

Vierailija
10/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ehkä kerran kuussa tai kolmessa viikossa pussin (ihan max. 150 g, yleensä pienemmän) lasten kanssa kimpassa. Mies ottaa myös vähän, mutta me lasten kanssa eniten. Tuokin on liian usein. 

Huomiseksi taidan kuitenkin ostaa pari isoa pussia, koska meille on tulossa isohko perhe yökylään.

Vierailija
11/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran viikossa. Sipsien ajatteleminenkin saa veden kielelle. Nam. Harmi vain että ovat todella epäterveellisiä, mutta juuri muita herkuttelupaheita minulla ei olekaan. Voisin hyvin elää ilman makeisia, mehuja ja limuja, mutta ihanan suolaiset sipsit, mmh.

Vierailija
12/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kuussa. Tällä hetkellä mutustelen taffelin originaleja.

Vierailija
13/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 15:03"]

Pari kertaa vuodessa.

[/quote]

Söisin kyllä viikottain, ellei sipsit jämähtäisi kroppaani niin tiiviisti läskiksi. Eli, laihdutin muutama vuosi sitten liikakilot pois, enkä ole uskaltanut sipseihin enää palata.

Vierailija
14/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko pari kolme pussia, nam.

Vierailija
15/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilli-kermaviili sipsit.... On oikeastaan onni, että niitä on niin vähän siinä pussissa kun niitä tulee ostettua parin viikon välein.

Vierailija
16/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kerran viikossa yli 300g:n pussi. Nykyään yritän syödä vain joka toinen viikko ja ostan pienemmän pussin. Syynä vähentämiseen ei ole painonnousu vaan se, että sipsien syönnistä tulee mulle nykyään seuraavana päivänä krapula (tai siis sellainen olo kuin olisin ollut baarissa tappiin asti ja juonutkin aikamoisesti). Mut on ne vaan hyviä.

Vierailija
17/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa. Ihan perussipsejä ilman mitään dippejä.

Vierailija
18/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Enkö olekaan ainoa sipsejä rakastava???

Meillä syödään sipsejä korkeinteen 2 kertaa kuukaudessa.

En voi ostaa niitä yhtään useammin, koska ne tulis meillä syötyä samana päivänä.

Eilen ostin sipsejä ja kaikki kyselee jo milloin pussi avataan?

Uudenvuodenaattona.....silloin avataan sipsit ja limpparit!

Vierailija
19/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt rupes tekee mieli sipsii... ja juustonaksuja... Ehkä huomenna vois pussin vetästä. Sipsit on paljon parempia ku karkit.

Vierailija
20/86 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kuukauden välein. Max. Onneksi mies ei niistä niin välitä, niin tulee hyvin harvoin ostettua. Jos niitä on kaapissa, niin häviävät hyvin nopeasti, en oikein pysty vastustamaan. Sama aurajuuston kanssa.