Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi musta tuntuu aina siltä, että miehet haluaa musta "jotain" mitä en halua antaa ja .... (jatkuu kirjoituksessa)

En oo sun hoitajasi
08.10.2020 |

Ja samalla musta tuntuu, etten tarvitse miehiltä yhtään mitään. Myös fyysisessä läheisyydessä, jos mies alkaa kertoilla, että hän tykkää koko ajan silitellä, helliä ja istua vaikka sohvalla kylki kyljessä, mun ajatus on heti, että mene halaamaan äitiäsi, en ole sinun läheisyydentarpeiden täyttäjä.

Ja jos mies on jotenkin liian innokas minun suhteen, lopetan tapailun. Jos hän esim koko ajan viestittää, että miten paljon taas odottaa että nähdään ja on niiiiiiin ikävä, niin mua alkaa vain ärsyttää.

Miksen löydä miestä, joka ei tarvitsisi multa mitään, jonka oma persoona on tarpeeksi "täysi" eikä ole sellainen, joka hokee koko ajan että kulta en vois elää ilman sua, olet päiväni valo, ajattelen sua koko ajan, tarvin haleja....

Onko mulle joku diagnoosi?

Onko muita samanlaisia?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tavannut kuvailemasi kaltaisia miehiä. Edes ystäväni eivät ole koskaan kertoneet yhdenkään miehen käyttäytyneen noin.

Mahdat olla kaunis nainen.

Vierailija
2/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin sellainen, että vedän puoleeni (jostain käsittämättömästä syystä) suuritarpeisia miehiä?

Miehet, en ole olemassa teitä varten. Olen olemassa itseäni varten enkö tarvi teitä pysyäkseni pystyssä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lesbo? Musta on ihanaa kun mies on kiinnostunut musta ja haluaa istua lähekkäin.

Vierailija
4/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko jotenkin sellainen, että vedän puoleeni (jostain käsittämättömästä syystä) suuritarpeisia miehiä?

Miehet, en ole olemassa teitä varten. Olen olemassa itseäni varten enkö tarvi teitä pysyäkseni pystyssä.

Ap

No sittenhän sulle pitäisi käydä pelkkä panosuhde? Nussitaan vaan ja sit omille teille?

Vierailija
5/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you ap. Ajattelen aivan samoin.

Vierailija
6/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tavannut kuvailemasi kaltaisia miehiä. Edes ystäväni eivät ole koskaan kertoneet yhdenkään miehen käyttäytyneen noin.

En todellakaan ole. Olen ylipainoinen. Tiedän kyllä olevani ystävällinen kaikille ja lämmin ihminen. Tarkoitan olevani lämmin esim vanhuksille, työkaveille, lapsilleni sekä muutenkin tykkään lapsista. Olenko liian ymmärtäväisen oloinen? Ymmärtäväisyyteni ja lämpöni loppuu kyllä sitten em. kaltaisiin miehiin.

ap

Vierailija
7/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you ap. Ajattelen aivan samoin.

Helpotus, en ole ainut! ap

Vierailija
8/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä miten kauneus liittyy tuohon. mutta johonkin hoitoon ap kuuluu eikä siinä hoitolassa ole kauneus ensimmäisenä sanana.

Vierailija
9/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes sekaannut miehiin kun selkeästi et tarvitse sellaista mihinkään? Huonekaluksiko?

Vierailija
10/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistosi tuntee nuo puheet paremmin; niiden tarkoituksena on vain päästä pukille.

Vierailija
11/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sittenhän sulle pitäisi käydä pelkkä panosuhde? Nussitaan vaan ja sit omille teille?

Näin se meneekin. Kamalalta ihmiseltä kuulostan kyllä. ap

Vierailija
12/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lesbo? Musta on ihanaa kun mies on kiinnostunut musta ja haluaa istua lähekkäin.

Olen pohtinut tätä mahdollisuutta. ap

Vierailija
13/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraasi valikoituu ressukoita, ja mitä enemmän niitä torjut, sitä enemmän ne koettavat etsiä sinusta sitä lämpöä, jota siellä ei ole...

Vierailija
14/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ymmärrä miten kauneus liittyy tuohon. mutta johonkin hoitoon ap kuuluu eikä siinä hoitolassa ole kauneus ensimmäisenä sanana.

Hoitoon sen takia ettei koe tai halua kokea olevansa olemassa miehen vuoksi? Sanoisin että päinvastoin. Harvinaisen terve ajattelumalli.

Vierailija
15/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan terapia olisi hyvä juttu. ap

Vierailija
16/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin se meneekin. Kamalalta ihmiseltä kuulostan kyllä. ap

Ei siinä mitään kamalaa ole. Seuraavan kerran sanot vain, että ei tartte lässyttää ja olet käytettävissä pelkkään seksiin.

Vierailija
17/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vättelevä kiintymystyyli? En tiedä.

Vierailija
18/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes sekaannut miehiin kun selkeästi et tarvitse sellaista mihinkään? Huonekaluksiko?

Joskus tulee sellaisia oloja, että no jospa nyt löytyisi sopiva mies. Ja jonkun tapaan, taas käy samalla tavalla!! Olen ollut parisuhteessa viimeksi 8 vuotta sitten eli perustilani on sinkku, johon en tarvi miestä. ap

Vierailija
19/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on välttelevä kiintymyssuhde. Se on Suomessa sotatraumojen vuoksi yleinen. Aivan erityisesti miehillämme, joista tutkitusti 50%:lla on tämä kiintymyssuhdevaurio.

On siksi hyvin erikoista, että juuri ne harvat lämpimät ja perusturvalliset miehemme ovat sinun kimpussasi. En kuitenkaan epäile kertomaasi mutta sen perusteella kieltämättä käy sääliksi sinua ja myös niitä sinulle vääriä miehiä, joiden kanssa jostain oudosta syystä lähennyt.

Oletan, että kuten kaikki, myös sinä kaipaat rakkautta. Et vain sitten käytännössä kykene siihen.

Toivon sinulle rohjeutta käydä kohti tätä kaikkea esimerkiksi kokeneen ja sinulle sopivan psykoterapeutin kanssa. Ja sen kautta onnellisempaa, sisäisesti turvallisempaa elämää.

Vierailija
20/49 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vättelevä kiintymystyyli? En tiedä.

Mä googletan tän! ap