Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
541/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v, 192cm, 104 kg yrittäjämies, jolla on hyvin vähän aikaa sinulle. En siivoa enkä kokkaa, mutta vien sinut hyvään ravintolaan syömään noin alkuun, jos olet naisellinen, sivistynyt ja mukava nainen. Katson lätkää ja jalkapalloa paljon ja saunon melkein joka päivä. Iltalukemisena on tietokirjallisuutta ja urheilulehti. Pidän naisista ja arvostan heitä, kaksi kaunista tytärtä on jo aikuisia. Ajanpuute tulee olemaan suurin haaste suhteelle, koska matkustan usein myös ulkomaille työn puolesta. Olen melkein aina väsynyt vapaa-ajalla. En lähde kuntosalille ja rantalomalle kanssasi, mutta museoon johonkin suurkaupunkiin voin lähteä, ja kesähuvila rantasaunoineen löytyy omasta takaa. Kuva ois kiva.

Vierailija
542/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen introvertti mies. 192cm/83kg ns. laihaläski. Pelaan päivät pitkät tietokoneella ja lipitän kaljaa aina kun mahdollista. Olen kiinnostunut kaikesta ja luen paljon ja minulla on suuria suunnitelmia mutta en saa mitään aikaiseksi. En osaa juuri mitään kädentaitoja ja haluan seksiä lähes kokoajan. Olen täysin pessimistinen kaiken suhteen ja huumorini on hyvin mustaa.

Jostain syystä olen kuitenkin hyväpalkkaisessa hommassa ja raha pysyy näpeissäni; sijoittelen ja toivon sitä myös sinulta. Olen naisille täysin näkymätön joten oletettavasti naamassani on jotain vikaa.

Laita viestiä jos sinulla on pinkka kunnossa, sinulla oli onnellinen lapsuus, et omista koiraa etkä halua kanssani lapsia (omia sulla voi olla mutta isäksi en ala). Matkustellaan upeisiin luonnonkohteisiin ympäri maailman, patikoidaan kotimaassa kesäisin, lipitetään yhdessä kaljaa ja naidaan!

Niin, en minäkään laittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias, pienikokoinen, hoikka ja kauniiksikin kehuttu nainen. Pukeudun aina mustiin ja kuuntelen metallimusiikkia. Olen omituinen yhdistelmä introverttiä ja ekstroverttiä. Pääasiassa vihaan ihmisiä. Libidoni on tällä hetkellä erittäin alhainen, johtuen lukuisista mielialalääkkeistäni, joita syön lukuisiin mielenterveysongelmiin. Jos olet tajunnanräjäyttävän hyvä sängyssä, saatan harkitakin. Tykkään, että minua alistetaan sängyssä. Minulla on pervoja fetissejä joista en kerro kenellekkään. Toivottavasti et pelkää sukupuolitauteja, minulla on sellainen parantumaton. Vaadin fyysistä läheisyyttä ja huomiota jatkuvasti. Minun tulisi olla elämäsi suurin, ikuinen rakkautesi kohde, ei mitään sen vähempää. Todennäköisesti antaisin kuitenkin itsestäni vain murto-osan, koska sydämeni on särjetty jo liian monta kertaa.

Vihaan ruuanlaittoa ja siivoamista. Siivoan kuitenkin pitkin hampain, koska puhdasta pitää olla ehdottomasti. Ruokaa en tee, sinä teet. Nalkutan jos et tee kuten tahdon. Kun nalkutan, ärsyynnyn itseeni itsekin ja vaivun syvään itsevihaan. Minulla on erilaisia fantasioita siitä kuinka teen jonain päivänä itsemurhan. Todellisuudessa olen pelkuri, enkä pystyisi siihen. Olen super herkkä ja empaattinen. Itken aina kun näen televisiossa jonkun itkevän. Huumorini on mustaa. Saan aina surkeita pisteitä ÄO testeistä. Tunneälyltäni olen menestyneempi. Minusta olisi tullut hyvä psykiatri. Olen hyvä kuuntelemaan ja välitän aidosti läheisistäni.

Sinun tulee olla karskilla tavalla komea. Sinulla on pitkät hiukset ja pidät niitä mieluiten nutturalla. Et saa katsella urheilua, etkä kuunnella muuta musiikkia, kuin mitä minä kuuntelen. Osaat puolustaa minua ja vetää tarvittaessa minua häiritseviä tyyppejä turpaan. Kohtelet minua kuin kuningatarta, mutta tossu et saa olla, muuten menetän kiinnostukseni. Olethan ehdottoman luotettava, et tupakoi ja käytät naurettavan vähän alkoholia. (Itse tupakoin välillä, ja alan vähitellen olla alkoholisti, mutta sinä varmaan nostat minut siitäkin suosta ylös?)

Vierailija
544/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sohvalla löhöilystä ja sipsinsyönnistä nauttiva, mutta muutaman kerran viikossa liikuntaakin harrastava kolmekymppinen nainen. Tissit ja peppu on pienet, mutta olen timmissä kunnossa enkä vielä kovin rupsahtanut. Perus ok siis.

Koulutukseltani olen diplomi-insinööri. Teen töitä vain rahan takia. Intohimoni on vapaa-ajan viettäminen mukavasti joko yksin tai hyvässä seurassa.

Politiikka ei hirmu paljon kiinnosta, mutta vihreitä äänestävät: älkää vaivautuko ottamaan yhteyttä.

Kumppanilta toivon seuraa sekä sohvalle että sulkapallohallille. Tyhmiä sovinisteja en siedä, maalaisjärkeä ja tilannetajua pitää löytyä. Olethan yli 175cm pitkä ja edes vähän lihaksikas, en pidä pienikokoisista miehistä. Läskikään ei kuitenkaan saa olla. Eikä mielellään partaa.

Ethän soita, inhoan tuntemattomien kanssa puhelimessa puhumista. Viestittely ok, olen entinen irkkaaja.

Vierailija
545/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuuteen ja pitkävihaisuuteen taipuvainen pitkä, hoikka ja naamasta tylsän näköinen, mutta meikattuna nätti 30v nainen hakee elämänkumppania.

Rakastan ruokaa ja inhoan työntekoa. En kuitenkaan ole läski vaan hyvässä kunnossa, harrastan erilaisia liikuntalajeja. Haluan harrastaa jotain niistä kumppanin kanssa yhdessä.

Olen suorapuheinen, mutta hyvätapainen. En kuitenkaan jaksa turhaa sievistelyä, olen pikkukaupungista kotoisin ja maanläheinen. En jaksa pinnallisia juppeja, mutten myöskään maalaisjuntteja.

Minusta saa joskus henkisesti raskaan, mutta lojaalin ja ihan hauskan lumppanin, jolla on libido kunnossa.

Sinun tulisi olla tällainen:

- Keskivertoa älykkäämpi, mutta et huippuälykäs

- Saat minut nauramaan, mutta et asiaksesi naurata muita naisia

- Kärsivällinen, koska väsyneenä ja nälkäisenä kiukuttelen kuin pikkulapsi

- Uskollinen

- Hyvännäköinen, mutta et niin komea että kaikki naiset roikkuvat sinussa koko ajan

- Lihaksikas, mutta et liian, jotta en tunne alemmuutta

- Parraton ja hyvähampainen, hyvä tukka plussaa

- Vaaleaihoinen

- Et kuorsaa tai haise

Vierailija
546/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v nainen, ei lapsia, vähän ryppyjä silmäkulmissa mutta ei muualla, pienet rinnat, pieni takamus, pituutta 176cm, painoa 60kg, harrastan 3x viikossa liikuntaa ja haluan harrastaa myös yhdessä, juoksemista inhoan, lempiruokaani ovat tacot, olen päivätöissä IT-alalla, sijoitan osan säästöistäni osakkeisiin ja osan pidän säästötilillä, minulle tulee nälkäkiukku helposti, teen asiat omalla tavallani ja hermostun jos yrität neuvoa pyytämättä, katson mielelläni kanssasi dokumentteja ja elokuvia, hömppäleffat katson mieluiten yksin tai tyttökaverin kanssa, seksiä haluan suhteen alussa monta kertaa päivässä ja parin vuoden päästä enää kerran kuussa, kokkaan mielelläni jos sinä tiskaat, haluan keskustella asiat aina halki enkä siedä mykkäkouluja, arvostan pieniä romanttisia eleitä sekä arkihellyyttä.

Hyvännäköiset, fiksut, uskolliset ja hauskat n. kolmekymppiset insinöörit, ottakaa yhteyttä.

Vierailija
547/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies joka ei ole seurustellut koskaan. Jäädyn julkisilla paikoilla ja vähänkään suuremmassa seurassa pahasti .En osaa kodin pieniä korjauksia tai nikkarointia. Minulla on pieni kalja maha koska olen juonut viime vuosina turhan paljon, ei tämän kuurin jälkeen uskalla odottaa ainakaan mitään terveitä vanhuuden päiviä vaikka liikunkin paljon. Suhtaudun elämään ja maailmaan pelokkaasti, olen varuillani. En osaa flirttailla. Melussa ja isommassa seurassa oleminen kuluttaa voimani loppuun todella nopeasti.

Mitä haluan suhteelta? Haluaisin vaikkapa kerran viikossa tehdä ja syödä naisen kanssa hyvää ruokaa, katsella jotain höttö viihdettä, keskustella siitä ja yhteiskunnallisista asioista ja sitten hivellä, kopeloida, puristella ja naida. Edestä, takaa, alta, päältä sivulta ja jos jotenkin keksit keinon niin vaikka toisesta huoneesta käsin. Aamulla sitten yhdessä kävelylle tai pyörälenkille johonkin luontokohteeseen jahkailemaan että joku vuosi vielä opettelen tunnistamaan lintuja, mikähän toikin on.

Olen myös epärehellinen: joskus lisään tekstiini esim. yhdyssana- ja muita virheitä ja kirjoitan eri tyylillä jottei minua vahingossakaan tunnistettaisi.

Vaikutat kiinnostavalta tapaukselta. Kerran viikossa kuulostaisi just hyvältä.

Missä päin asut?

Kerta viikkoon ja kunnolla, sano! Asun Varsinais-Suomessa.

Vierailija
548/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias 175cm/69kg nainen. Mulla on tiimalasivartalo ja vähän itserakkaasti sanoakseni olen aika kaunis sille päälle sattuessani. Useimmiten olen kuitenkin reikäisissä kulahtaneissa vaatteissa kotona ja tukka on sotkussa. Meikata jaksan ehkä kerran kuukaudessa. Harvemmin jaksan tehdä mitään kehittävää, vaikka mulla on kuva itsestäni jotenkin intellektuellina hipsterinä ja tykkään viitata eri maailmankirjallisuuden merkkiteoksiin keskusteluissa. Oikeasti katson temppareita ja luen av-palstaa. Opinnot yliopistossa ovat jääneet kesken ja teen vähän mitä sattuu työkseni. Mulla ei ole juuri kunnianhimoa tai tavoitteita elämässä, mutta olen perfektionisti ja aika neuroottinen. Olen myös hiukan epävakaa ja suutun helposti pienistä, enkä oikein itsekään tiedä miksi. Puran varmaan siinä omaa pahaa oloani ja merkityksettömyyden tunnetta.

Etsin hiukan omaa kuviteltua ”tasoani” alempana olevaa miestä, jotta voin rauhassa rötvätä ja näyttää rumalta suurimman osan ajasta. Ihastun yleensä miehiin, jotka tykkäävät minusta kovasti, koska tämä auttaa huonon itsetuntoni kanssa, joten olisi suuri plussa jos vaikutat minuun hullaantuneelta.

Vierailija
549/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin määrin kontrollifriikki, sisäänpäinkääntyneisyyteen taipuvainen mutta hetkittäin sosiaalinen äiti-ihminen tarjolla vakavaan, mutta ei liian tiiviiseen suhteeseen katseenkestävän ja vähintään keskiverrosti fiksun miehen kanssa. Saisit olla kutakuinkin keski-ikäinen, minäkin olen. Jos olet tervepäinen, et hätkähdä perskärpäsmäisiä pikkukoiria tai ajoittain huonotuulisia teinejä, tunnet olosi luontevaksi tässä laumassa, elätät itsesi ja tapasi ovat vähintään keskiverron siistit, olet jo lähellä unelmieni miestä.

Tässä kaupassa saisit vankasti uskollisen ja hyvinkin kiihkeästi rakastavan naisen, jolla tosin on taipumusta raivokkaaseen mustasukkaisuuteen (tätä olen työstänyt). Hieroisin hartioitasi, mutta ennen kaikkea toivoisin sinun hierovan minun kipeitä paikkojani. Laittaisin sinulle kaikkia niitä ruokia joita osaan, mikä ei ole kovin paljoa, eivätkä ne ruuat ole mitään Michelin-tähden ravintolan herkkuja. Saisit minusta mukavaa, kielitaitoista ja leppoisaa matkaseuraa yhteisille matkoillemme, paitsi niinä (onneksi harvoina) päivinä kun herään väärällä jalalla, jolloin kiukuttelen kuin pieni lapsi ja puran kaiken kiukkuni sinuun. Saisit heilutella kanssasi peittoa tiuhaan, paitsi jos välillämme on eripuraa tai pahoitit mieleni, jolloin sulkeudun totaalisesti ja pakenen yksinäisyyteen.

Toivottavasti suhtaudut lempeästi niuhoittamiseeni, paikoitellen huonoon itsetuntooni ja epäsosiaalisuuden hetkiini. Jos olet itse kovinkin urheilullinen, toivottavasti ymmärrät olla arvostelematta huonoa kuntoani, joka ei näennäisesti ahkerasta kuntoilusta muutu muuksi koska en halua poistua mukavuusalueeltani. Mukavuusalueongelmaan saatamme törmätä monessa muussakin asiayhteydessä, sillä olen ollut pitkään yksin lasteni kanssa ja kovasta motivaatiosta huolimatta itsen tsemppaaminen suhteeseen voi olla työlästä.

Kaikesta tästä huolimatta olen varsinainen helmi ikäisteni naisten joukossa, joten ei muuta kuin rohkeasti ilmoittautumaan :D

Vierailija
550/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies joka ei ole seurustellut koskaan. Jäädyn julkisilla paikoilla ja vähänkään suuremmassa seurassa pahasti .En osaa kodin pieniä korjauksia tai nikkarointia. Minulla on pieni kalja maha koska olen juonut viime vuosina turhan paljon, ei tämän kuurin jälkeen uskalla odottaa ainakaan mitään terveitä vanhuuden päiviä vaikka liikunkin paljon. Suhtaudun elämään ja maailmaan pelokkaasti, olen varuillani. En osaa flirttailla. Melussa ja isommassa seurassa oleminen kuluttaa voimani loppuun todella nopeasti.

Mitä haluan suhteelta? Haluaisin vaikkapa kerran viikossa tehdä ja syödä naisen kanssa hyvää ruokaa, katsella jotain höttö viihdettä, keskustella siitä ja yhteiskunnallisista asioista ja sitten hivellä, kopeloida, puristella ja naida. Edestä, takaa, alta, päältä sivulta ja jos jotenkin keksit keinon niin vaikka toisesta huoneesta käsin. Aamulla sitten yhdessä kävelylle tai pyörälenkille johonkin luontokohteeseen jahkailemaan että joku vuosi vielä opettelen tunnistamaan lintuja, mikähän toikin on.

Olen myös epärehellinen: joskus lisään tekstiini esim. yhdyssana- ja muita virheitä ja kirjoitan eri tyylillä jottei minua vahingossakaan tunnistettaisi.

Missä päin asut?

Voi harmi. Asun itse etelässä. Kohtaisinpa jonkun sinun kaltaisesi täältä päin, itse kun en jaksa nähdä ketään kovin usein ja miehet haluavat yleensä suunnilleen muuttaa yhteen ensitreffeiltä.

Tsemppiä sinulle, vaikutat oikeasti kiinnostavalta! 👍

551/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotias seksiä vihaava erakko, jolla on terävä kieli ja muuta tekemistä kuin paapoa miestä. Hoikka, kauniskasvoinen, varakas, erinomainen kokki. 

nimim. Unelmiesi nainen

Pienimunaisena sohvaperunamaisena pappana tuskin voisin enempää unelmoidakaan. Omistan kuitenkin sen sohvan, etten ole sitä kyttäämässä. Olen hyvä hieromaan. Voin tulla tapaamaan, jos saan vihjeen, että missä ja milloin.

Vierailija
552/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein nelikymppinen lapseton ja viriili mutta flegmaattinen ja köyhä sekä vaatimaton mies hakee elämänsä naista. Ei kovin ruma, mahaa hiukan liikaa, lihakset muualla kuin käsissä. Kohtuu hyväkuntoinen, pitää mm. luonnosta ja urheilusta. Ehkä liian tylsä selvinpäin. Raitistunut, ei tupakoi, joskus laiska. Pari seurustelua kaukana menneisyydessä. Osittain erakko, vaikeuksia saada naista.

Ihan kuin minä olisin kirjoittanut, jos vain olisin saanut aikaiseksi kirjoittaa 😝😝😝

Vierailija
553/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias lihava nainen kolmen teinipojan kera tarjolla! Lapset aivan priimaa, itsekin aika timantti! Rakastan luonnossa kulkemista koiran kanssa, ja kaikenlainen eräily kiinnostelee yhä enemmän. Liikunnallinen olen kiloista huolimatta, eli kunto ei heti lopu, eikä häpeä estä tekemästä.

Varsin huumorintajuinen ja älykäskin olen, mutta ah niin kovin ailahtelevainen, ja ADHD löytyy diagnosoituna. Talo on iso ja oma, ja usein aika sotkussa.

Perusmeiningiltäni olen varsin positiivinen ja rakastava. Ja hei, tissit on hyvät!

Vierailija
554/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen introvertti mies. 192cm/83kg ns. laihaläski. Pelaan päivät pitkät tietokoneella ja lipitän kaljaa aina kun mahdollista. Olen kiinnostunut kaikesta ja luen paljon ja minulla on suuria suunnitelmia mutta en saa mitään aikaiseksi. En osaa juuri mitään kädentaitoja ja haluan seksiä lähes kokoajan. Olen täysin pessimistinen kaiken suhteen ja huumorini on hyvin mustaa.

Jostain syystä olen kuitenkin hyväpalkkaisessa hommassa ja raha pysyy näpeissäni; sijoittelen ja toivon sitä myös sinulta. Olen naisille täysin näkymätön joten oletettavasti naamassani on jotain vikaa.

Laita viestiä jos sinulla on pinkka kunnossa, sinulla oli onnellinen lapsuus, et omista koiraa etkä halua kanssani lapsia (omia sulla voi olla mutta isäksi en ala). Matkustellaan upeisiin luonnonkohteisiin ympäri maailman, patikoidaan kotimaassa kesäisin, lipitetään yhdessä kaljaa ja naidaan!

Niin, en minäkään laittaisi.

Kuulostat muuten oikein hyvältä, mutta minä en kelpaa sulle, kun lapsuus oli onneton ja koirakin löytyy :D Ja en juo ees sitä kaljaa...

Vierailija
555/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v geenilotossa ihan hyvän osuman saanut, pitkä ja hoikka, pitkät ja paksut tummat hiukset, mallin töitäkin tehnyt kolmen lapsen yksinhuoltaja etsii seuraa tositarkoituksella. 

Olen ulkoisesti varmaan ihannekumppanisi ja lisäksi olen mukava ja ystävällinen ihminen. Haluan hemmotella kumppaniani, olen aktiivinen ja idearikas, pidän seksistä. Anopit pitävät minusta :) Hoidan kodin työt mielelläni, laitan hyvää ruokaa ja jos sinulla on lapsia, otan heidätkin kyllä elämääni avosylin. Minulla on mukava keskipalkkainen työ, joka ei aiheuta kohtuutonta stressiä, mutta tuo leivän pöytään. Harrastan liikuntaa, käyn pari kertaa viikossa jumpassa ja pari kertaa lenkillä. Pidän myös kotona möllöttelystä, viinistä takkatulen äärellä, telkkarin tuijottelusta ja perinteisestä romantiikasta. En riitele, mieluummin pyydän anteeksi aiheettakin ja yritän sopia tilanteet. Minulla on hyvä yleissivistys ja nautin pitkistä keskusteluista vaikkapa politiikasta tai historiasta tai filosofiasta tai taiteesta jne. Elämä kanssani on oikeasti aika helppoa, sen voin ihan raatorehellisesti sanoa, enkä ole myöskään vaativa tai takertuva.

No sitten ne huonot puolet: et tule koskaan tuntemaan minua kovin syvällisesti. Ihmisenä olen hyvin teflon, tuen sinua kyllä vaikeina hetkinä enkä ole vähimmässäkään määrin ilkeä tai mitään, mutta itsestäni en kovin paljoa anna. En oikeastaan edes osaa, hämmennyn kovasti jos minulta yrittää kovin syvällisiä tuntoja udella, niitä kyllä on, mutta en todellakaan osaa tai halua niistä kenellekään puhua (tämä juontaa juurensa vähättelevään lapsuuteen, meillä ei tunneilmaisuun kannustettu yhtään, mutta ei siitä sen enempää). En ole koskaan kokenut syvää yhteyttä yhteenkään ihmiseen, etkä sinä ole tässä poikkeus. Tästä seuraa myös se, että sinä päivänä, kun en enää nauti suhteesta kanssasi, jatkan matkaa. En petä, en etsi uutta, mutta en myöskään roiku suhteessa, josta en saa iloa.

Olet ihan kuin mieheni. Teistä tulisi hyvä pari. Itse voisin ottaa jonkun vähän henkevämmän.

Myös täällä vastaava mies. Onneksi ne pitkät, enemmän ja vähemmän syvälliset keskustelut voi hoitaa muiden ihmisten kanssa, kotona en viitsi moista enää edes yrittää.

Vierailija
556/2057 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kokeilla vielä toisella viestillä ( edellinen tylsistytti varmaan monet pituutensa vuoksi ja huomasin, että taas jäi ehkä monta tärkeää seikkaa paljastamatta kuitenkin eli aiheesta ohi meni taas tyypillisesti) Asiaan:

Olen alle 30-vuotias nainen. Vain lukio käytynä ja nyt vihdoin yritän saada ammatin muutaman muun yrityksen ja useiden toivottomien ja vähän parempien yliopistoon pääsy-yritysten jälkeen. Työtön olen ja kokemusta töistä aika vähän. Luonteeltani olen introvertti ja ujo. Jännitän paljon uusia tilanteita ja en monesti saa puhuttua mitään ja olen varovainen. Jonkinlaista sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja muuta vaikeutta varsinkin itselle epätavallisessa tilanteissa. Olen myös vähän lapsellinen ja usein haavemaailmassa elävä. Jonkinlaista itse diagnosoitua add- piirrettä ja ajoittain olen aika masentunutkin. Mielialat vaihtelevat paljon. Olen välillä hermostunut ja tarvitsen vakuuttelua monet kerrat, että kaikki menee hyvin ja selviän jostain jutusta eteenpäin. Itsetunto on alhaalla. Jos seura saa aikaan minulle sellaisen olon, että pystyn olemaan rohkeampi niin sitten sorrun usein liialliseen höpötykseen. Asiaan vaikuttaa myös se, että olen tosi yksinäinen ja kuitenkin omalla tavalla sosiaalisen luonteenkin omaava, joten minulle on puutetta seurasta ja tämä voisi näkyä siinä, että uusi tilanne saisi aikatavalla hyppimään seinille varsinkin aluksi ja se olisi sinun hyvä ottaa huomioon. Sitten, kun olisin saanut purettua vuosien yksinäisyyden jotenkin niin varmasti meno tasoittuisi paljon ja kuitenkin arvostan rauhallista elämää.

Tosin minulla on oma mielikuvitus ja olen sellainen ihminen joka kuitenkin tykkää tehdä eri asioita, mutta rohkeus ei vaan meinaa riittää. Toivon, että olisit valmis tekemään kanssani asioita. Ulkonäköni on hyvin tavallinen ja sen suhteen tarvisin varmasti sinultakin rehellistä palautetta ( ethän kuitenkaan ihan suodattamatta kuitenkaan sano) esim vaatteisiin liittyen. Tiedän sen, että minun olisi hyvin vaikeaa tottua siihen, että minulla olisi kumppani ja tämän tilanteen käsittäminen veisi jonkin aikaa. Sen vuoksi todellisia reaktioita olisi vaikeaa tietää. Sen uskon, etten kuitenkaan kohtelisi sinua huonosti, vaikka hermoilisin sitten muuten.

Pidän  musiikista, taidejutuista, luonnosta, liikunnasta, hölmöistä youtube-videoista, tähdistä , lukemisesta,  kirppiksistä,  eläimistä,  ruuasta,  jonkinlaisesta maailmanparannuksesta ( esim ruuan suhteen liittyen), muiden auttamisesta ( ethän ole se ikävä ihminen),  rekoista, laivoista, matkailusta ( en ole silti käynyt missään),  kaikista oudoista jutuista esim vaatetuksen osalta ( vaikka itse olen tavis) sekä penkkiurheilusta myös melkein mihin lajiin vaan liittyen. Viihdyn enemmän maaseudulla, vaikka kaupungissakin on kiva käydä.  Tähän loppuun vielä, että olen oikeastaan absolutisti sen takia, että ei tule vaan juotua eli mitään muuta syytä tälle ei ole ja toivon, että sinäkään et käyttäisi ainakaan paljon. Tupakka sallitaan jotenkin. Ulkonäöltäsi saat olla hyvinkin tavallinen ja muuten sillä ei ole väliä mikä "status" sinulla on ja mieluummin tutustuisin toiseen vähän vaatimattomampaan ja olisi helpompi minunkin yrittää rohkeastua. Seksiin liittyen myös se, että olen hyvin kokematon siihen liittyen. Jos on huono päivä niin minut pitää jotenkin kuosissa musiikki ja kävely, joten sinun on parasta tuttua siihen rytmiin, että usein olen joko lenkillä tai kuuntelen musiikkia :)

Vierailija
557/2057 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen älykäs, perinteisen maskuliinisessa ammatissa työskentelevä korkeakoulutettu viittä vaille kolmekymppinen normaalipainoinen ja melko hyvässä kunnossa oleva mies. Seksisuhteita tuli harrastettua nuorempana tarpeeksi, nyt hakusessa olisi vaimo jakamaan loppuelämä kanssani.

Aiemmissa parisuhteissa tutuksi ovat tulleet mielenterveyskuntoutujat ja supersuorittajat, eikä kumpaakaan niistä ole halua kokeilla uudestaan. Itse viihdyn vapaalla parhaiten kotona sohvan nurkassa tv:n tai kirjan ääressä tai lähikuppilassa oluen äärellä. Alkoholia ja tupakkaa kuluu reippaalla kädellä. Jos kertoisin kenellekään rehellisesti juomatottumuksistani, minut varmasti diagnosoitasiin jonkinasteiseksi alkoholistiksi.

Pidän kotini siistinä, mutta vihaan sisimmässäni kaikkia kotitöitä ruoanlaittoa lukuunottamatta. Ylipäänsä ylimääräinen hössöttäminen ei kuulu tyyliini. Minulla ei ole vahvoja mielipiteitä pienistä asioista, joten jos etsit temperamenttista ja vahvatahtoista miestä tulet pettymään. Toisaalta niissä harvoissa asioissa, joissa minulla on vahva mielipide, olen jääräpäinen ja ehdoton.

Pidän seksistä ja sitä saisi suhteessa olla riittävästi. Toivon, että pitäisit huolta ulkonäöstäsi, niin minäkin teen. En kuitenkaan jaksa ravata kanssasi salilla tai lenkillä, urheilu ei itsessään tuo minulle nautintoa.

Poliittisilla mielipiteilläsi ei ole väliä, kunhan et saarnaa niistä muille. Suurin osa ystävistäni on tiukasti punaviherkuplassa, itse olen syvällä kaapissa koti-uskonto-isänmaa -arvojeni kanssa. Haluan lapsia, mutta sinulla ei toivottavasti ole niitä entuudestaan.

Olen jollain tasolla tunnevammainen ja näytän rakkauteni lähinnä teoilla. En jaksa draamaa tai parisuhteen vatvomista loputtomien keskustelujen kautta. Käsittelen negatiiviset asiat alkoholilla ja huumorilla, asia tuskin tulee muuttumaan.

Vierailija
558/2057 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut?

Voi harmi. Asun itse etelässä. Kohtaisinpa jonkun sinun kaltaisesi täältä päin, itse kun en jaksa nähdä ketään kovin usein ja miehet haluavat yleensä suunnilleen muuttaa yhteen ensitreffeiltä.

Tsemppiä sinulle, vaikutat oikeasti kiinnostavalta! 👍

Heh, pakkohan tässä on olla hyvillään ja kiittää. Mukavaa jatkoa sinullekin!

Nykyään ilmeisesti muutetaan keskimäärin todella nopeasti yhteen, asia jota en kyllä osaa kaivata ainakaan nyt elämääni.

Vierailija
559/2057 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteiiniyliherkkä, introvertti ja kyvytön saamaan lapsia

Vierailija
560/2057 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin ilomielinen keski-ikäinen opettaja-ihminen, antaa takuulla parhaat kyydit usein ja nautiskelee samalla itsekin. Ei jaksa nalkuttaa, eikä muutenkaan nyrpistellä, vaan syö ja juhlii tilasuuden tullen, muttei liian usein. Ulkonäkö ja elämänhallinta hyvät. Miinuspuolena valtavasti velkaa. Noh, kaikkea ei voi saada.

Miten seuraava on todennettavissa: "antaa takuulla parhaat kyydit usein"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi