Traumaattisin lapsuusmuistosi?
Mikä lapsuusmuistosi nousee esiin negatiivisessä mielessä? Fyysinen tai henkinen pahoinpitely tai vastaava sinua traumatisoinut tapahtuma.
Kommentit (82)
Kai traumaattisin oli tajuta jo 4vuotiaana että minussa on jotain niin pahasti pielessä ettei kanssani voi leikkiä. Tai voi jos ei ole muuta seuraa tarjolla.
Tai ehkä se että koulussa sai joka päivä pelätä välitunteja kun joutui ulos, kun ei voinut tietää saako olla rauhassa vai tuleeki joku kimppuun. Tekisi mieli väittää että selkäongelmani johtuvat osittain siitä että itse olin suht pienikokoinen, ja sitten piti toimia ylipainoisen pojan hevosena.
Oli sekin aika inhottavaa kuudennella luokalla luokkakaverin synttäreillä kun luokan pojat vuorotellen löivät mua mahaan kunnes en pystynyt enää hengittämään.
En kyllä nauttinut siitökään että veli kouri rintojani ja pakotti mua runkkaamaan sitä. Kyllä se koitti pannakin kerran, mutta lopetti sebtään kun muhun sattui liikaa. Ylässte ei ollut yhtään sen hauskempi.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:16"]Isä pyysi tuomaan kärpäslätkän, mutta äiti aneli etten toisi... isä oli siis lukinnut heidät huoneeseen ja käski mun antaa lätkä oven alta. Tottelin isää, joka sitten lätki sillä äitiä... olin alle kouluikäinen.
[/quote]
anteeksi, netti lagas kun tätä kirjotin ja luulin ettei se tullut... näköjään tuli.