Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! olenko raskaana?

Vierailija
13.01.2014 |

Tarvitsen tulkitsemis apua olenko raskaana, vai onko minulla ovulaatio? Mahdollinen hedelmöityminen on voinut tapahtua max 10 päivää sitten. Nyt minulla on alavatsassa sekä selässä samanlaisia kipuja kuin kuukautisia ennen. Kuukautisiinkin on aikaa yli kaksi viikkoa. En tiedä tarkkaa päivää milloin minulla on ovulaatio, enkä ole ikinä aiemmin tuntenut kipua ovulaation aikana. Joten olenkohan raskaana vai onko minulla nyt ovulaatio? Raskaus testi näytti vielä ainakin negaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäpituinen kierto sulla on. Toi on oppikirja-aika ovulaatiolle, jos kuukautisiin on 2 viikkoa kuten kerroit..

Vierailija
2/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto on yleensä sen 30 päivää.. Ja tiedän että luultavasti on ovulaatio aika. Mutta ihmettelen siksi koska en ole ikinä mitään tuntenut, ja mitä olen lukenut ne ovat vihlovia kipuja.. Nyt on aivan samanlaiset kivut kuin kuukautisisaa, alaselkää jomottaa.. Ja olemme siis yrittäneet saada lasta, kyse ei ole vahingosta :D

Vierailija
4/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia voi oireilla noin.

Vierailija
5/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin oot raskaana. Hiano homma!

Vierailija
6/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvät oireet. Nyt äkkiä lääkäriin!

Vierailija
7/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yritättekö raskautta sinä tarkkailet kroppaasi tarkemmin kuin ennen. Nämäkin ovisoireet on voinut olla olemassa mutta et ole kiinnittänyt niihin huomiota koska se ei ole ollut mitenkään tärkeää.

Vierailija
8/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit liian aikaisin raskaustestin. Miksi? Ja selkeä oviksen aikahan sinulla nyt on.

Vierailija
9/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa tälle aika lääkärin vastaanotolle!

Vierailija
10/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että muillakin on ollut kuukautis kipuja raskauden aivan alkuvaiheilla, joten toivoisin jos täällä on sellaisia paikalla voisi kertoa mielipiteensä! Siksi tätä täällä kysyn kun kuumeisesti odottelen milln pääsee testaamaan kun raskaus ei tietystikkään vielä siinä testissä näy. Kysymykseni kuulostaa varmaan mielestäsi todella tyhmältä, mutta minulla ei ole klamydiaa :)

ap

Vierailija
11/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviskivulta kuulostaa. Mulla oli noita paljonkin. Alkoi yhtäkkiä ja tuli sit melkee joka ovulaatiossa. Raskaustesti kannattaa tehdä, kun kuukautiset viikon myöhässä. 

Vierailija
12/12 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyt voiko olla oviskipuja, kun menkkoihin on kaksi viikkoa aikaa? :D Newsflash, voi, ja mitä todennäköisimmin onkin!

Joskus kyllä pistää miettimään, että mitä ihmeen teinejä täällä palstaile. Tosin nykyteinit osais sentään googlettaa tuon.