Jos olisit päivän vastakkaista sukupuolta niin mitä tekisit?
Sisältö jo otsikossa. Nainen mieheksi Mies naiseksi Muun sukupuolinen joko mieheksi tai naiseksi Eikä mitään panojuttuja, sillä kaikki ne jutut tietää. Luovempaa ajattelua.
Kommentit (214)
Saisin infarktin kuten lähes kaikki sukuni miehet tässä iässä.
Leikkisin tisseillä koko päivän.
Kyllä mä kaataisin hipsterinaisia Kalliossa miesnutturallani, vitsit, miten helppoa se olisikaan. Ja sit haluisin kokeilla, miltä kunnon suikkari tuntuu, että osaisin ite sit sen homman vielä paremmin jatkossa.
Kävisin naisten pukuhuoneessa, mie oon kuullu, et niissä syödään harvinaisten lintujen sulkia. :D Sit olis kiva tietää, et miten naisen orgasmi eroo miehen. Menkat ja synnyt olisi myös jännää kokea. :D Nii, ja sit suklaata ja jäätelöä söisin ja kattosin, et reagoiko naiset niihi eri tavalla. :) M25
Kusisin, kusisin niin maan per...hanasti.
Vierailija kirjoitti:
Korjaisin autoni.
N23
Valitettavasti älykkyys ei muutu sukupuolen myötä.
Ihan vitsillä tuli tälläinen mieleen:
Eläisin Tuhkimo elämää.
Nauttisin naisena etuoikeuksista.
Kävisin pyytämässä palkankorotuksen koska näköjään naisena sitä ei saa kouluttautumalla, pyytämällä tai todistamalla kykynsä ja tehonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisin miltä itkupotkuraivarit tuntuu
Huh, mä en haluaisi tietää. Mitä olen noita miehiä katellut, eivät näytä yhtään onnellisilta sitä tehdessään.
Sama. Iso mies kuin pieni kakara kun ei saa haluamaansa. Hirveää.
Panisin naisia. Voisin loppuillasta homostellakin.
Ketjun mukaan täällä pyörii sateenkaarikansaa.
Siis valmis vaihtamaan suuntautumistaan.
Menisin uimahalliin tiirailemaan. Seuraavana päivänä tekisin trolliketjuja havainnoistani.
Vierailija kirjoitti:
Eläisin Tuhkimo elämää.
Eli olisit muiden palvelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläisin Tuhkimo elämää.
Eli olisit muiden palvelija.
Tulkitsemisen varaa.
Joko palvelijana tai unelmien elämää.
Ajattelin myös taian särkymisen kannaltakin.
Menisin pisuaarille ja toimituksen jälkeen ravistaisin.
Haluaisin kokeilla miten minua onnistaisi miesten suhteen, kun olisin itsekin mies. Tuskin se olisi helppoa niinkään ja en olisi miehenäkään mikään hyvännäköinen. Olisi kiva sitten vertailla tuloksia. Ehkä olisi kivaa myös ostaa kaikkia vaatteita ja pukeutua niinkuin "miehenä" voisi ilman toisten kummastelua. Tykkään vaan itse monista "miesten" vaatteista. Olen silti hetero.
Naisena mieheksi..
Tosimaailmassa hakeutuisin psykiatriseen hoitoon ennen kuin t appaisin itseni.
Jos tiedossa olisi, että karmea koe kestää vain päivän lähtisin ensimmäisenä testaamaan miltä pissaaminen miehenä tuntuu. Tarkastelisin miltä tuntuu kävellä ja juosta miehen lantiolla. Yläkroppakin olisi oletettavasti vahvempi niin rikkoisin monet omat enkkani. Ei oikein tule mitään sellaista mielenkiintoista mieleen, mitä miehet pääsisivät tekemään ja naiset eivät (tai mikä sellainen kiinnostaisi.) Tekisi mieli lähteä salille tirkistelemään pukukoppiin. En kuitenkaan haluaisi saada turpaan niin en menisi. Varmaan kävisin pizzalla ja katsoisin paljonko miehen napa vetää. Ne kilothan ei minulle kertyisi kun huomenna olisin nainen taas.
Kyllä mulla varmaan menisi niin iso osa energiasta pelkkään kehodysformiaan, että jäisi testaamatta miten kukasin neitimäisesti käyttäytyvään mieheen suhtautuu. Kaikki hullumpi jäisi varmaan kokeilematta. Päivän viimeiset tunnit varmaan vain pelaisin pleikkaa miehen kanssa ja odottelisin koska saan naisen kroppani takaisin käyttöön. Mitähän muuten lapsetkin sanoisi kun äiti olisi iskä.
Menisin töihin normaalisti ja katsoisin miten ihmiset pitävät minua auktoriteetina.
Nainen (lyhyt ja "söpö") mieheksi