Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit päivän vastakkaista sukupuolta niin mitä tekisit?

Vierailija
08.10.2020 |

Sisältö jo otsikossa. Nainen mieheksi Mies naiseksi Muun sukupuolinen joko mieheksi tai naiseksi Eikä mitään panojuttuja, sillä kaikki ne jutut tietää. Luovempaa ajattelua.

Kommentit (214)

Vierailija
81/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä siivoisin välittömästi meidän autotallin, viimesen päälle.

Vierailija
82/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttuisin naiseksi niin huutaisin täyttä kurkkua. Toteaisin sitten, että saako naiset siitä jotain mielihyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin kaikki rästissä olevat elatusmaksut, pyytäisin anteeksi ex-vaimoltani ja tapaisin lapseni.

Vierailija
84/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpyttelisin silmiäni.

Esittelisin pusuhuuliani.

Pomputtelisin rintojani.

Heiluttelisin perääni.

Hiuksia hulmuttaisin.

Istuessani jalkani ristiin laittaisin.

Nostelisin tavaroita maasta perä ylhäällä.

Nilkkojani vähän väliä ojentaisin.

Pedissä voihkisin.

Olkia liikuttelisin.

Paljon hymyilisin.

Vierailija
85/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulautuisin miesporukoihin kuuntelemaan kun ne haukkuu vaimojaan ja ihastelisin todellista miesluontoa.

Vierailija
86/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihastelisin sitä vaikutusta, minkä saisin miehissä aikaan.

Tervetuloa tähän päivään naisena siis, huomaisit hyvin nopeasti että normaalina naisena et ole mitään ainakaan ulkonäöllisesti. Saisit myös tuta miltä tuntuu kun kaikki tuntemattomat miehet arvostelevat sinua, minne menetkin..ja sen ettei "pisteesi" ole kovin korkealla ellet pukeudu p ers shortseihin tai p*l lu leggareihin. Uskon että moni mies haluaisi mies kroppansa takaisin ennen kuin päivä on ohi..

Vierailija
87/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihastelisin sitä vaikutusta, minkä saisin miehissä aikaan.

Tervetuloa tähän päivään naisena siis, huomaisit hyvin nopeasti että normaalina naisena et ole mitään ainakaan ulkonäöllisesti. Saisit myös tuta miltä tuntuu kun kaikki tuntemattomat miehet arvostelevat sinua, minne menetkin..ja sen ettei "pisteesi" ole kovin korkealla ellet pukeudu p ers shortseihin tai p*l lu leggareihin. Uskon että moni mies haluaisi mies kroppansa takaisin ennen kuin päivä on ohi..

Riippuu ihan seurasta.

Yhtä paskoja miehet että naiset ovat toisillensa.

Vierailija
88/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin punttisalilla miesten pukuhuoneessa katsomassa kenellä on suurimmat penikset. Ja sitten kun sukupuoli taas vaihtuu (takaisin naiseksi), niin tietäisin heti kuka on meidän salilla "parhaiten varustettu". 

Vierailija
89/214 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin punttisalilla miesten pukuhuoneessa katsomassa kenellä on suurimmat penikset. Ja sitten kun sukupuoli taas vaihtuu (takaisin naiseksi), niin tietäisin heti kuka on meidän salilla "parhaiten varustettu". 

Miesten kesken miehillä todennäköisesti löysää.

Vierailija
90/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin millaista on olla "poikien illassa" ja mitä ne siellä juoruilee :)

Ja varmaan kattosin miten naiset suhtautuisi muhun

Vierailija
91/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakisin työpaikkaa miesvaltaiselta alalta ilman pelkoa väheksytyksi tulemisesta ja seksuaalisesta häirinnästä.

Muistathan sitten olla pitkä ja hyvin roteva, ja käyttäytyä koko ajan 100 % heteromiehen lailla, muuten joudut väheksytyksi toisin kuin vastaavan paikan naiset olivat sitten feminiinisiä tai hyviä jätkiä.

Vierailija
92/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväilisin itseäni vain siksi että oppisin ja voisin tuotaa enemmän nautintoa kumppanilleni.

Opiskelisin miltä tuntuu hyväillä ja miten.

Vierailija
93/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei kyse ole homojen salista et sitä saisi tietää, koska vaikka joku kävisikin suihkussa ja sattuisit näkemään tämän alasti ei hänellä olisi erektiota eli et tietäisi mitään.

Vierailija
94/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin auton itse

Käyttäisin raakaa voimaa kun sitä kerran olisi! (raskaita töitä yms)

Voisi olla myös kiva antaa turpaan muutamille sadisteille, jotka ovat vahingoittaneet minua (vaikka en väkivaltaa hyväksykään!)

Olisin herrasmies naisille

Viettäisin aikaa lasteni kanssa

Olisi myös kiva ymmärtää, kuinka mies ajattelee naisestaan (ajatteleeko päivän mittaan? Osaako arvostaa hoidettua kotia jne?)

olen itse N 41

Vierailija
95/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaisin auton itse

Käyttäisin raakaa voimaa kun sitä kerran olisi! (raskaita töitä yms)

Voisi olla myös kiva antaa turpaan muutamille sadisteille, jotka ovat vahingoittaneet minua (vaikka en väkivaltaa hyväksykään!)

Olisin herrasmies naisille

Viettäisin aikaa lasteni kanssa

Olisi myös kiva ymmärtää, kuinka mies ajattelee naisestaan (ajatteleeko päivän mittaan? Osaako arvostaa hoidettua kotia jne?)

olen itse N 41

Vaatii aikaa että ajatusmaailma muuttuu.

Suurin kokemuksien oppiminen tapahtuu lapsena ja ne muovaavat meidän käytöstä.

Lyhyet kokemukset ei muokkaa iän myötä vuosia kestävät jolloin on älykkäälle ihmisellä aikaa miettiä ja tutkia elämäänsä ja miettiä kokemuksiaan kuunnellen mutta myös toisten. Usein tämä vaatii yksinäisyyden mutta samalla itsensä oppimisen ja tuntemisen.

Monetkaan eivät tunne itseään niin miehistä kuin naisista. Miksi tietyissä tilanteissa he käyttäytyvät näin tai noin, lähes aina heitä ohjaa lapsuudesta opittu kaava jota ei itse tunnista.

Vierailija
96/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuttuisin mieheksi.

Lähtisin lenkille/ hölkkäämään, olis jännä nähdä että miten ne pallit ovat tiellä häiritsemässä

Vierailija
97/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttuisin naiseksi, leikkauttaisin miestukan ja ryhtyisin feministirekkalesboksi. Vyödildolla panisin Saara Särmän näköisiä ihmisvalashirviöitä pepunreikään.

Vierailija
98/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeituisin naiseksi, vähän Markuksen tyyliin.

Vierailija
99/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluttelusta kikkeliä peilin edessä.

Varmasti kyllä kokeilisin kuinka sen saisi nousemaan.

Möreilisin.

Juoksisin oman satasen enkan.

Kokeilisin, että onnistuuko auton näprääminen uusilla aivoilla eri lailla.

Vierailija
100/214 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin uimahalliin uimaan pelissä uimahousuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi