Jos olisit päivän vastakkaista sukupuolta niin mitä tekisit?
Sisältö jo otsikossa. Nainen mieheksi Mies naiseksi Muun sukupuolinen joko mieheksi tai naiseksi Eikä mitään panojuttuja, sillä kaikki ne jutut tietää. Luovempaa ajattelua.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ihastelisin sitä vaikutusta, minkä saisin miehissä aikaan.
Niin kuin ällötys, halveksunta, ylenkatse?
Et ehkä voisi valita olisitko kaunis nuori nainen vai jotakin ihan muuta.
Jos saisit olla päivän miehenä läpi historian, niin ehkä saattaisit jopa tajuta, että naiset joukkona itse valitsevat sen, kuinka miehet heitä kohtelevat...
Avaisitko vähän aivoituksiasi. Itselläni on ollut tapana tehdä netissä muuta, kuin käydä näillä keskustelupalstoilla: ovat siis suhteellisen uusi tuttavuus minulle. Täällä olen törmännyt vihaan, jota miehet naisia kohtaan tuntevat. Itselleni tämä on ollut täydellisessä pimennossa, enkä ennen näitä palstoja ole ollut tästä tietoinen. On ollut äärimmäisen järkyttävää tämä huomata. Väistämättä on tullut mieleen se, että mies on fyysisesti aina naista vahvempi. Nämä asiat ovat omiaan ruokkimaan pelkoa miehiä kohtaan. Olen joutunut miehen pahoinpitelemäksi nuoruudessani, enkä ole päässyt sen ylitse vieläkään, vaikka asiasta on 25 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei saa panna? ;(
Se päivä tulkoon sitten myöhemmin.
Ap
Jos olisin mies, masturboisin ihan ekana. Ja kävisin pissalla seisaaltaan. Ja ehkä kakallakin, niin saisin tietää miksi siellä menisi niin kauan. Sitten miettisin kummassa lahkeessa piettäisin uutta lelua.
Ihmettelisin lyhyitä hiuksia.
Kaupungilla kulkiessa tarkkailisin mitä naiset katsovat minussa ensimmäisenä.
Ja menisin ostamaan miesten vaatteita!
Kyllä mä haluaisin tietää, onko orgasmi miehenä tosiaan vaan kassien tyhjennys ja ohimenevä helpotuksen tunne, eli paljon laimeampi kuin naisena.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies, masturboisin ihan ekana. Ja kävisin pissalla seisaaltaan. Ja ehkä kakallakin, niin saisin tietää miksi siellä menisi niin kauan.
:D
Lätkisin kikkelillä päähän niin montaa ihmistä kuin ehtisin, mulkuttaisin vinon pinon mukeja ja veisin kirppikselle, sekä änkeäisin miesten saunaan ehdottelemaan telakoitumista!
Nauttisin ilmaisista ruuista, juomista ja lahjoista, joita miestreffit ostaisi minulle, naiselle, ilmaiseksi. Koska olen rahanahne.
Naisten kommentteja lisää!
En ole ennen törmännyt tälläiseen, jossa naiset ajattelee miehenlailla. 😂
Hauskaa luettavaa.
Haastaisin mahdollisimman monen miehen metoo oikeuteen ja veisin rahat.
Onko masturbointi panojuttuja?
Sitä tekisin tietysti. Olisi mukava kokea miltä mikin naisesta oikeasti tuntuu. Oppisi vielä paremmaksi rakastajaksi tai sitten tajuaisi, että en hyvä ollutkaan.
Pyllistely naisena olisi varmaan eri kivaa. Miehenä en saa siitä mitään. Tai venyttäähän se vatsalihaksia tietty, mutta jotain todella mahtavaa siinä täytyy olla kun nuoriso siitä niin tykkää.
Ei mutta nyt keksin. Etsisin sellaisia kilttiksiä ja vamppaisin heitä. Tuolla on niin paljon sen oloisia miehiä, että eivät juuri koskaan ole saaneet naiselta huomiota. Heihin kohdistaisin. Olisin just se jokaisen miehen päiväuni, joka tulisi liki, kuiskaisi hyss ja vajoaisi polvilleen. Se sitäpaitsi generoisi hyvää ja saattaisi palauttaa jonkun uskoa ihmeisiin.
Taas lipsahti panojuttu - sori siitä. Yksi kokeilemisen arvoinen olisi tälläytyä ihan vimpan päälle. Hame ja kaik. Sitten itikseen. Joku saisi veitsestä ja se en olisi minä. Olisi upeaa olla se leffojen kaunis kostajatar, hunajaloukku, vastustamaton ansa. Miksi naiset eivät muuten tee tätä? Ei teitä kukaan tuomitsisi ja taas tulisi hyvää tai siis poistuisi pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Lätkisin kikkelillä päähän niin montaa ihmistä kuin ehtisin, mulkuttaisin vinon pinon mukeja ja veisin kirppikselle, sekä änkeäisin miesten saunaan ehdottelemaan telakoitumista!
Tollaisella toiminnalla tulisi kivuliainen ilta, sillä joku varmana antaisi munille. Saisit tuntea miehen todellisen heikkouden.
Menisin treffeille mahdollisimman monen miehen kanssa ja haastaisin kaikki #metoo oikeuteen. Sitten kierisin rahassa. Ainoastaan nainen voi tehdä noin, niin jos olisin nainen, niin rikastuisin.
Voi niitä pano juttujakin olla sitten, kun kerran haluatte, mutta älkää tehkö tästä ketjusta mautonta.
Ap
Naisena voimaantuisin biitsillä ja instagramissa. Reissaisin sheikkien piikkiin Dubaissa.
Jos olisin päivän ajan mies, niin söisin kuin hevonen. Illalla ei olisi yhtään turvonnut olo, vaan tilaisin vielä pizzan ja joisin parit oluet ja päälle parit mojovat röyhtäykset. Ennen nukkumaan menoa ihailisin lihaksikasta kroppaani peilistä.
Miehenä. Nauttisin etuoikeutetusta asemastani, kävelisin yksin pimeällä.
Käyttäisin naisena nahkavisaa antaumuksella.
hiplais varmaan alapäätä kuten napurin sellainen, niitä oli jo edellisessäkin. 23:59 tulee jo sitten kiire.
Koettaisin miltä tuntuu syödä suklaata naisena ja kävisin kylpylässä kasvohoidossa. Kuuntelisin koko päivän Kaija Koon Supernaiset tyylistä musiikkia. Tarkastelisin asunnon sisustusta naisen näkökulmasta sekä tekisin suursiivouksen