Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö miehesi työtäsi/ammattiasi nolona ?

Vierailija
29.12.2013 |

Jos niin mikä on ammattisi tai mitä työtä teet ?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yötyötä tekevä lähihoitaja ja mies työnjohtaja raksalla;ei katso alaspäin, koska mulla on paljon vapaata+parempi palkka kuin päivätyöläisillä, enkä oo niin stressaantunut, mitä päivätyöläiset yleensä noissa hommissa: yhden vapaat ja jatkuva kiire,on sijaisia ja sairaslomien takia alimitoitus porukkaa duunissa, asukkaiden nostelut ym :)

Vierailija
22/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä. Ihmettelee kyllä, miten joku jaksaakin tehdä tätä..

t. pph

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaikka mies on sitä akateemista koulustaan vastaavassa työssä, minä en omaani. Itse asiassa  hän on ylpeä vaimostaan, joka teknisenä tukihenkilönä pystyy tekemään  kyläpaikassa jonkin sortin vianmäärityksen isännän mainitessa modemiongelmat tai vetäessä esille sen älypuhelimen, johon ei saa työposteja. Tietää myös, että saan nykyisessä työssä parempaa palkkaa kuin saisin oman, naisvaltaisen matalapalkka-alan töissä. 

Vierailija
24/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan samassa ammatissa, joten voisin olettaa, ettei. Ollaan kielenkääntäjiä.

Vierailija
25/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Ainakin hän muistaa aina tilaisuuden koittaessa mainita että olen insinööri. Luulen että se on miehestä jotenkin hienoa. Hän on jostain syystä erittäin kiinnostunut työstäni, kyselee paljon.

Vierailija
26/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin on ylpeä minusta. Itse häpeän omaa työtäni, pidän sitä koulutustasooni ja työ- ja elämänkokemukseen nähden liian helppona.

Vierailija
27/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häpeä, mutta välillä huomaan, että hän toivoisi minun tekevän jotain muuta. Lähinnä siksi, että työaikamme on hyvin erillaiset, koska itselläni ei ole tyypillinen 8-16 työ. Olen ravintolapäälikkö, mieheni vakuutusalalla.

Vierailija
28/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Pitä hyvänä, minulle sopivana ammattina ja on usein aidosti ylpeäkin tekemästäni työstä.

Olen toimittaja.

Vierailija
29/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lentoemäntä saa alapeukkuja? Onko tämä taas kateuskortti? Olen itse huomannut, että lentoemännät ovat yleensä aina kutsuilla kiinnostavimmasta päästä, kun ihmiset etsivät juttuseuraa... Yleensä he ovat koulutettuja, sosiaalisia ja keskustelutaitoisia

Vierailija
30/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lentoemäntä saa alapeukkuja? Onko tämä taas kateuskortti? Olen itse huomannut, että lentoemännät ovat yleensä aina kutsuilla kiinnostavimmasta päästä, kun ihmiset etsivät juttuseuraa... Yleensä he ovat koulutettuja, sosiaalisia ja keskustelutaitoisia

Vierailija
31/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ammatti voisi ylipäänsä olla nolo. Huora?

Vierailija
32/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse häpeäisin tunnustaa, jos olisin puhelinmyyjä. Toinen hävettävä ammatti olisi Seiskan "toimittaja".

Vierailija
33/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:25"]

Ei pidä, olen lentoemäntä.

[/quote] mä pitäisin. ... Baaritarjoilija

Vierailija
34/34 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:24"]

Onpas av:lla paljon lentoemäntiä ja erikoislääkäreitä.

[/quote]

Ootas kun kuulet niiden miesten penisten olevan about 20-25 -cm ja keskipalkan 10 000 /kk nettona.