Onko muilla joilla on junttijoulu, valmiit laatikot jne..
Syömisessä max puoli tuntia.
Tuntuu ihan feikiltä koko homma
Kommentit (35)
Mutsi kasvattaa porkkanat ja perunat, joita syödään jouluna. Muuten taitaa tehdä alusta loppuun kaupan aineksista. Onko tämä ok?
Joka vuosi se sanoo, että ei ala tekemään enää ja ollaan tarjouduttu viemään valmiit laatikot, mutta jäärä mikä jäärä, kuitenkin hän on ne tehnyt pakastimeen hyvissä ajoin etukäteen.
Mä teen yleensä salaatit ja veli jälkiruoan kun hän tekee aivan mahtavia kakkuja, kaikki saa tehdä ja tuoda jotain mieleistään, vaikka ei olisikaan yleisiä jouluherkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mutsi kasvattaa porkkanat ja perunat, joita syödään jouluna. Muuten taitaa tehdä alusta loppuun kaupan aineksista. Onko tämä ok?
Joka vuosi se sanoo, että ei ala tekemään enää ja ollaan tarjouduttu viemään valmiit laatikot, mutta jäärä mikä jäärä, kuitenkin hän on ne tehnyt pakastimeen hyvissä ajoin etukäteen.
Mä teen yleensä salaatit ja veli jälkiruoan kun hän tekee aivan mahtavia kakkuja, kaikki saa tehdä ja tuoda jotain mieleistään, vaikka ei olisikaan yleisiä jouluherkkuja.
Lisään vielä, he myös miehen kans kalastaa ja varmaan on itse kalastettua pöydässä. Miksi AP et?
Laatikot valmiina, mutta kala on itsegraavattua ja toinen itsesavustettua.
Tosi juntti, joka arvostelee muiden joulua, kuvitellen omansa olevan ainoa oikea.
Meillä kaikki jouluruoka on valmista, jopa perunat on valmiiksi keitetty.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on puolivalmistejoulu... Laatikot soseista, kinkku paistetaan itse, kaloja ei kovin runsaasti...
Hyi!
AI tämä on junttijoulu?
Joulussa on ihan parasta se, että kaikki ruoat ovat valmiita. Ei muuta kuin katetaan pöytä ja nostetaan ruoat jääkaapista esille. Jokainen lämmittää itse mikrossa sen, minkä haluaa lämpimänä syödä.
Kun on syöty, laitetaan ruoat jääkaappiin ja tiskit astianpesukoneeseen, ja ei muuta kuin laiskottelemaan.
Ihanaa junttijoulua kaikille aidoille junteille.
No joo, aattelin pari pikku laatikkoa ostaa tänään itselleni. Jos tästä kauppaan selviän. Ehkä savulohta palan, jos ei hinta tähtitieteellinen. Enemmän mun tulee kuitenkin naposteltua jotain suolasta ja makeaa sormilla, kuin syötyä lämmintä ruokaruokaa jouluna.
Vierailija kirjoitti:
AI tämä on junttijoulu?
Joulussa on ihan parasta se, että kaikki ruoat ovat valmiita. Ei muuta kuin katetaan pöytä ja nostetaan ruoat jääkaapista esille. Jokainen lämmittää itse mikrossa sen, minkä haluaa lämpimänä syödä.
Kun on syöty, laitetaan ruoat jääkaappiin ja tiskit astianpesukoneeseen, ja ei muuta kuin laiskottelemaan.
Vai vielä mikrossa!
Miksi hiota keittiössä tunti tolkulla muutaman sadan gramman laatikon takia kun saa kaupasta paljon parempaa ja helpolla.
Kinkku toki paistetaan itse, mutta se tulee nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
AI tämä on junttijoulu?
Mikrossa????? No hyi helvetti. Meinasin jo tykätä kommentistasi, mutta mikrolämmityksen takia sait alanuolen. Niin juntti en sentään ole että mikrossa saarioiseni aattona lämmitän, siinä menee raja. Kyllä valmislaatikot lämmitetään uunissa, tulee joulun tuoksuakin.
Vierailija kirjoitti:
AI tämä on junttijoulu?
Eikö ne tulis isommalle porukalle helpommin uunissa, saisi kaikki syödä yhtä aikaa?
Valmiit laatikot, kinkku kypsytellään itse ja salaatit tehdään itse. Tehdään itse se mikä on kivaa, loput ostetaan. Ei lähdetä suorittamaan joulua.
Ei laatikoita ollenkaan. Menemme valmiiseen pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AI tämä on junttijoulu?
Eikö ne tulis isommalle porukalle helpommin uunissa, saisi kaikki syödä yhtä aikaa?
Niinpä tuo tapa on ihan kamala. Näen nuo jonottamassa mikrolle lautaset kädessään ensin kauhottuaan ne Saarioisten foliopaketeista. Asiat voi ilmeisesti tehdä todella hankalasti.
Teen aina kaikki itse raaka-aineista.
Koska en saisi noita kaupan eineksiä kurkusta alas, tai tulisi huono olo.
En tiedä mistä on tullut, että on näin.
Syökää ihmeessä muut kaupan eineksiä Jouluna ja muutoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Valmiit laatikot, kinkku kypsytellään itse ja salaatit tehdään itse. Tehdään itse se mikä on kivaa, loput ostetaan. Ei lähdetä suorittamaan joulua.
Meillä sama homma. Helppoa ja kätevää. Hyvä mieli ja suklaarasia.
Meillä on puolivalmistejoulu... Laatikot soseista, kinkku paistetaan itse, kaloja ei kovin runsaasti...