Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla joilla on junttijoulu, valmiit laatikot jne..

Vierailija
20.12.2025 |

Syömisessä max puoli tuntia.

Tuntuu ihan feikiltä koko homma

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on puolivalmistejoulu... Laatikot soseista, kinkku paistetaan itse, kaloja ei kovin runsaasti... 

Vierailija
2/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatun urpo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi kasvattaa porkkanat ja perunat, joita syödään jouluna. Muuten taitaa tehdä alusta loppuun kaupan aineksista. Onko tämä ok?

Joka vuosi se sanoo, että ei ala tekemään enää ja ollaan tarjouduttu viemään valmiit laatikot, mutta jäärä mikä jäärä, kuitenkin hän on ne tehnyt pakastimeen hyvissä ajoin etukäteen.

Mä teen yleensä salaatit ja veli jälkiruoan kun hän tekee aivan mahtavia kakkuja, kaikki saa tehdä ja tuoda jotain mieleistään, vaikka ei olisikaan yleisiä jouluherkkuja.

Vierailija
4/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutsi kasvattaa porkkanat ja perunat, joita syödään jouluna. Muuten taitaa tehdä alusta loppuun kaupan aineksista. Onko tämä ok?

Joka vuosi se sanoo, että ei ala tekemään enää ja ollaan tarjouduttu viemään valmiit laatikot, mutta jäärä mikä jäärä, kuitenkin hän on ne tehnyt pakastimeen hyvissä ajoin etukäteen.

Mä teen yleensä salaatit ja veli jälkiruoan kun hän tekee aivan mahtavia kakkuja, kaikki saa tehdä ja tuoda jotain mieleistään, vaikka ei olisikaan yleisiä jouluherkkuja.

Lisään vielä, he myös miehen kans kalastaa ja varmaan on itse kalastettua pöydässä. Miksi AP et?

Vierailija
5/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikot valmiina, mutta kala on itsegraavattua ja toinen itsesavustettua.

Vierailija
6/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi juntti, joka arvostelee muiden joulua, kuvitellen omansa olevan ainoa oikea.

Vierailija
7/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki jouluruoka on valmista, jopa perunat on valmiiksi keitetty.

Vierailija
8/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on puolivalmistejoulu... Laatikot soseista, kinkku paistetaan itse, kaloja ei kovin runsaasti... 

Hyi!

Vierailija
9/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI tämä on junttijoulu? 

Joulussa on ihan parasta se, että kaikki ruoat ovat valmiita. Ei muuta kuin katetaan pöytä ja nostetaan ruoat jääkaapista esille. Jokainen lämmittää itse mikrossa sen, minkä haluaa lämpimänä syödä.

Kun on syöty, laitetaan ruoat jääkaappiin ja tiskit astianpesukoneeseen, ja ei muuta kuin laiskottelemaan.

Ihanaa junttijoulua kaikille aidoille junteille.

Vierailija
10/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, aattelin pari pikku laatikkoa ostaa tänään itselleni. Jos tästä kauppaan selviän. Ehkä savulohta palan, jos ei hinta tähtitieteellinen. Enemmän mun tulee kuitenkin naposteltua jotain suolasta ja makeaa sormilla, kuin syötyä lämmintä ruokaruokaa jouluna. 

Vierailija
11/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI tämä on junttijoulu? 

Joulussa on ihan parasta se, että kaikki ruoat ovat valmiita. Ei muuta kuin katetaan pöytä ja nostetaan ruoat jääkaapista esille. Jokainen lämmittää itse mikrossa sen, minkä haluaa lämpimänä syödä.

Kun on syöty, laitetaan ruoat jääkaappiin ja tiskit astianpesukoneeseen, ja ei muuta kuin laiskottelemaan.

Vai vielä mikrossa!

Vierailija
12/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hiota keittiössä tunti tolkulla muutaman sadan gramman laatikon takia kun saa kaupasta paljon parempaa ja helpolla.

Kinkku toki paistetaan itse, mutta se tulee nukkuessa.

Vierailija
13/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI tämä on junttijoulu? 

Mikrossa????? No hyi helvetti. Meinasin jo tykätä kommentistasi, mutta mikrolämmityksen takia sait alanuolen. Niin juntti en sentään ole että mikrossa saarioiseni aattona lämmitän, siinä menee raja. Kyllä valmislaatikot lämmitetään uunissa, tulee joulun tuoksuakin. 

Vierailija
14/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AI tämä on junttijoulu? 

Eikö ne tulis isommalle porukalle helpommin uunissa, saisi kaikki syödä yhtä aikaa?

Vierailija
15/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiit laatikot, kinkku kypsytellään itse ja salaatit tehdään itse. Tehdään itse se mikä on kivaa, loput ostetaan. Ei lähdetä suorittamaan joulua.

Vierailija
16/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, junttia on. 

Vierailija
17/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laatikoita ollenkaan. Menemme valmiiseen pöytään.

Vierailija
18/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI tämä on junttijoulu? 

Eikö ne tulis isommalle porukalle helpommin uunissa, saisi kaikki syödä yhtä aikaa?

Niinpä tuo tapa on ihan kamala. Näen nuo jonottamassa mikrolle lautaset kädessään ensin kauhottuaan ne Saarioisten foliopaketeista. Asiat voi ilmeisesti tehdä todella hankalasti. 

Vierailija
19/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina kaikki itse raaka-aineista.

Koska en saisi noita kaupan eineksiä kurkusta alas, tai tulisi huono olo. 

En tiedä mistä on tullut, että on näin. 

Syökää ihmeessä muut kaupan eineksiä Jouluna ja muutoinkin.

Vierailija
20/35 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiit laatikot, kinkku kypsytellään itse ja salaatit tehdään itse. Tehdään itse se mikä on kivaa, loput ostetaan. Ei lähdetä suorittamaan joulua.

Meillä sama homma. Helppoa ja kätevää. Hyvä mieli ja suklaarasia.