Pitääkö miehesi työtäsi/ammattiasi nolona ?
Jos niin mikä on ammattisi tai mitä työtä teet ?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:53"]
No mikä ammatti voisi ylipäänsä olla nolo. Huora?
[/quote]
tätä tuskin haettiin täällä !
Ei pidä. Olen töissä tilitoimistossa.
Ei pidä työtäni nolona. Olen pitkän linjan vartija, nykyään vähän vaativammassa kohteessa. Arvosti minua jo myymälävartija-aikoinani ja taisi olla siinä ainoa...
Ei varmaankaan, en ymmärrä miksi pitäisi.
Ei todellakaan ja jos pitäisi, olisi se jo henkilökohtaista ja emme olisi kauan aviopari. Olen yrittäjä ja saan mieheltäni täyden kannustuksen yrittäjyyteeni.
No ei pidä. Olen sairaanhoitaja. Ammatistani ja siihen liittyvästä asiantuntemuksesta on ollut aika paljon hyötyä hänellekin. Tuntuisi oudolta että jonkun puoliso pitäisi nolona ylipäätään mitään työtä, jos on ihan tervepäinen ihminen.
Pitää, olen lentoemäntä, ja akateeminen. Miehen mielestä pitäisi olla parempi palkka ja vaativampi työ. No, ei ole vielä tärpännyt.
Ei pidä, olemme kummatkin erikoislääkäreitä.
Ei pidä. Olemme kummatkin erikoislääkäreitä.
Ei pidä. Olemme kummatkin erikoislääkäreitä.
Onpas av:lla paljon lentoemäntiä ja erikoislääkäreitä.
Ei pidä, olen bussikuski kuten miehenikin.
Mies ei mielellään kerro, että olen töissä tilan ulkopuolella. Tietynkokoisella tilalla kun oletetaan automaattisesti, että se on kahden työpaikka.
Kyllä häpeää. Olen insinööri ja mies joutuu aina selittämään tuttavien kanssa iltaa istuessa, että en ole tyypillinen insinööri ja minun kanssani voi puhua myös esim. filosofiaa sivuavista aiheista.
tuskin