Omituiset tapasi - kerro omasi
Sukkakorissa on vain mustia sukkia ja kaikki kengät ovat mustia.
Sukkien ja kenkien värit stemmaa.
Kommentit (14)
Käytän naisten alusvaatteita.
M48, pankkiala
Käyn pissalla saunan vessassa, vaikka olisi ennen saunavuoroa kotona kuinka kova hätä. Tämä on minulle tärkeä rituaali.
Vierailija kirjoitti:
Aamupalaksi ennen töihin menoa juon puoli purkkia piimää. Muiden mielestä outoa. Mutta aamuisin ei ole ruokahalua, ja piimän saa juotua kätevästi ja se on täyttävää.
tein samoin työssä ollessa kun ensimmäiselle tauolle pääsi vasta 10-11 aikaan
Säästän rahaa runkkaamalla. Ei tarvitse käydä kalliissa huorissa. 200€/viikko = 1200 €/vuosi.
Enemmän kuin S-kaupan bonukset!
Jos kusen ulkona, teen saman rituaalin kuin koira. Räävin tassuilla ruohoa päälle.
Kuormitun kun olen ihmisten seurassa. Kun jään yksin, kuormitus purkautuu ja sastan ahdistuneena hokea yhtä sanas. Käyn läpi jokaisen keskustelun päässäni, mietin mitä se ja se tarkoitti sillä ja sillä, tunnen häpeää kaikkea sanomaani asiaa ja tekemääni tekoa kohtaan, vaikka käyttäydyinkin ns normaalisti. Vasta yksin ollessani annan kuormituksen purkautua ja ulkopuolisesta käytökseni näyttäisi omituiselta, jos näkisi minut. Osaan esittää normaalia kuitenkin niin hyvin, että ihmiset pitävät minua sosiaalisena ja rentona. He eivät oikeastaan tunne minua ollenkaan.
Löytäessäni kaupasta erinomaisesti istuvan arkivaatteen, ostan niitä monta kappaletta. Pukeutumisongelmia ei tule ja lähes kaikki vaatteet sopivat yhteen. Minun ei työssä tarvitse käyttää erillistä työasua, joten samanlaisten vaatteiden ansiosta saan aina käyttää suosikkiasuani, joka tavallaan toimii univormuna.
N34
Vierailija kirjoitti:
Kuormitun kun olen ihmisten seurassa. Kun jään yksin, kuormitus purkautuu ja sastan ahdistuneena hokea yhtä sanas. Käyn läpi jokaisen keskustelun päässäni, mietin mitä se ja se tarkoitti sillä ja sillä, tunnen häpeää kaikkea sanomaani asiaa ja tekemääni tekoa kohtaan, vaikka käyttäydyinkin ns normaalisti. Vasta yksin ollessani annan kuormituksen purkautua ja ulkopuolisesta käytökseni näyttäisi omituiselta, jos näkisi minut. Osaan esittää normaalia kuitenkin niin hyvin, että ihmiset pitävät minua sosiaalisena ja rentona. He eivät oikeastaan tunne minua ollenkaan.
Kuulostaa autismilta.
Saippuoin käsiäni 10-20 sekuntia, kun pesen käteni. En ole nähnyt muiden toimivan näin kuin ihan muutaman kerran elämäni aikana.
Tuijotan salaa ihmisiä uimahallin suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Säästän rahaa runkkaamalla. Ei tarvitse käydä kalliissa huorissa. 200€/viikko = 1200 €/vuosi.
jatka samaan malliin
Vierailija kirjoitti:
Laskit väärin! 200€/viikko = 10 400 € /vuosi
Hyvin säästetty bro. Respect!
Vierailija kirjoitti:
Käyn pissalla saunan vessassa, vaikka olisi ennen saunavuoroa kotona kuinka kova hätä. Tämä on minulle tärkeä rituaali.
Käyt siis yleisessä saunassa köyhä.
Aamupalaksi ennen töihin menoa juon puoli purkkia piimää. Muiden mielestä outoa. Mutta aamuisin ei ole ruokahalua, ja piimän saa juotua kätevästi ja se on täyttävää.