Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituiset tapasi - kerro omasi

Vierailija
16.08.2025 |

Sukkakorissa on vain mustia sukkia ja kaikki kengät ovat mustia.

Sukkien ja kenkien värit stemmaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi ennen töihin menoa juon puoli purkkia piimää. Muiden mielestä outoa. Mutta aamuisin ei ole ruokahalua, ja piimän saa juotua kätevästi ja se on täyttävää. 

Vierailija
2/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän naisten alusvaatteita.

M48, pankkiala

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pissalla saunan vessassa, vaikka olisi ennen saunavuoroa kotona kuinka kova hätä. Tämä on minulle tärkeä rituaali. 

Vierailija
4/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupalaksi ennen töihin menoa juon puoli purkkia piimää. Muiden mielestä outoa. Mutta aamuisin ei ole ruokahalua, ja piimän saa juotua kätevästi ja se on täyttävää. 

tein samoin työssä ollessa kun ensimmäiselle tauolle pääsi vasta 10-11 aikaan

Vierailija
5/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän rahaa runkkaamalla. Ei tarvitse käydä kalliissa huorissa. 200€/viikko = 1200 €/vuosi.

Enemmän kuin S-kaupan bonukset!

Vierailija
6/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kusen ulkona, teen saman rituaalin kuin koira. Räävin tassuilla ruohoa päälle.

Vierailija
7/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormitun kun olen ihmisten seurassa. Kun jään yksin, kuormitus purkautuu ja sastan ahdistuneena hokea yhtä sanas. Käyn läpi jokaisen keskustelun päässäni, mietin mitä se ja se tarkoitti sillä ja sillä, tunnen häpeää kaikkea sanomaani asiaa ja tekemääni tekoa kohtaan, vaikka käyttäydyinkin ns normaalisti. Vasta yksin ollessani annan kuormituksen purkautua ja ulkopuolisesta käytökseni näyttäisi omituiselta, jos näkisi minut. Osaan esittää normaalia kuitenkin niin hyvin, että ihmiset pitävät minua sosiaalisena ja rentona. He eivät oikeastaan tunne minua ollenkaan.

Vierailija
8/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäessäni kaupasta erinomaisesti istuvan arkivaatteen, ostan niitä monta kappaletta. Pukeutumisongelmia ei tule ja lähes kaikki vaatteet sopivat yhteen. Minun ei työssä tarvitse käyttää  erillistä työasua, joten samanlaisten vaatteiden ansiosta saan aina käyttää suosikkiasuani, joka tavallaan toimii univormuna.

N34

Vierailija
9/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuormitun kun olen ihmisten seurassa. Kun jään yksin, kuormitus purkautuu ja sastan ahdistuneena hokea yhtä sanas. Käyn läpi jokaisen keskustelun päässäni, mietin mitä se ja se tarkoitti sillä ja sillä, tunnen häpeää kaikkea sanomaani asiaa ja tekemääni tekoa kohtaan, vaikka käyttäydyinkin ns normaalisti. Vasta yksin ollessani annan kuormituksen purkautua ja ulkopuolisesta käytökseni näyttäisi omituiselta, jos näkisi minut. Osaan esittää normaalia kuitenkin niin hyvin, että ihmiset pitävät minua sosiaalisena ja rentona. He eivät oikeastaan tunne minua ollenkaan.

Kuulostaa autismilta.

Vierailija
10/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuoin käsiäni 10-20 sekuntia, kun pesen käteni. En ole nähnyt muiden toimivan näin kuin ihan muutaman kerran elämäni aikana.

Vierailija
11/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotan salaa ihmisiä uimahallin suihkussa.

Vierailija
12/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästän rahaa runkkaamalla. Ei tarvitse käydä kalliissa huorissa. 200€/viikko = 1200 €/vuosi.

jatka samaan malliin

Vierailija
13/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskit väärin! 200€/viikko = 10 400 € /vuosi

Hyvin säästetty bro. Respect!

Vierailija
14/14 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn pissalla saunan vessassa, vaikka olisi ennen saunavuoroa kotona kuinka kova hätä. Tämä on minulle tärkeä rituaali. 

Käyt siis yleisessä saunassa köyhä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän