Onks sul koskaan jalas sun miehes sukat?
Kommentit (23)
Ovat 7 numeroa liian isot. Eivät toimi, oon kyllä yrittänyt.
mies pitää sukistaan parempaa huolta, yleensä "lainaan" hänen kaapistaan niitä parillisia ja hyvin jalassa pysyviä.
Ei. Ne on mulle ihan liian suuria, ja mulla on paljon omiakin sukkia.
Ei oikein natsaa, mun jalka on 36 ja miehen jalka 46...
Joo, lainailen miesystävän villasukkia, kun olen häneen luonaan kylässä.
mies käyttää liian pieniä sukkia :/
Mul on tosi vähän sukkia ja budjetti niin tiukalla ettei vara uusia hankkia
Ei, paitsi kun anoppi joskus pesee villasukkia liian kuumassa, niin ne kutistuvat miehelle liian pieniksi ja minä otan ne käyttööni.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:11"]Ei, paitsi kun anoppi joskus pesee villasukkia liian kuumassa, niin ne kutistuvat miehelle liian pieniksi ja minä otan ne käyttööni.
[/quote] miksi miehesi äiti pesee edelleen miehesi sukkia? :D
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:11"]Ei, paitsi kun anoppi joskus pesee villasukkia liian kuumassa, niin ne kutistuvat miehelle liian pieniksi ja minä otan ne käyttööni.
[/quote] miksi anoppi pesee poikansa sukkia? :D
Ei ole, ovat liian isoja. Sitäpaitsi miehen sukissa on melkein aina reikiä ;)
Mun sukat on kaikki ohuita naissukkia ja talvisin varastelen miehen urheilusukkia.
En, mulla on omiakin sukkia. Sitä paitsi mun 38-koon jalassa miehen 47-koon sukat näyttäisivät hassuilta. :D
meillä on kaikki sukat samassa eikä erikseen miehen tai naisen sukkia. Sellaisia valkoisia tai mustia froteesukkia. Jalat on molemmilla suht samakokoiset, varmaan on joku kolme kokoa eroa?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:15"]
[/quote] miksi miehesi äiti pesee edelleen miehesi sukkia? :D
[/quote]
Appivanhemmat asuvat aika kaukana, joten kun mies käy siellä, hän saattaa olla viikonkin yhteen menoon. En yhtään ilahtuisi, jos mies kantaisi viikon likapyykit kotiin.
Varmaan lainaisinkin, mutta oma koko 38 ja miehen 48.
saisin molemmat jalat yhteen sukkaan.. ;)
Melkein päivittäin. Lainailen miehen sukkia, kun sillä paremmat sukat.