Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?

Vierailija
08.10.2020 |

.

Kommentit (497)

Vierailija
61/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyle DiMarco.

Vierailija
62/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta, ettei naisten kesken voisi muka sanoa jos tykkää jostain miehestä kenestä muut ei :D

Tosi typerä väite nyt kyllä jollain.

Sehän on ihan perus, ettei kavereiden miehet näytä omaan silmään ollenkaan komealta ja miesmausta voidaan todellakin olla eri mieltä.

Näissä palstan ketjuissa mainituista miehistä on _aina_ vähintään 90% sellaisia jotka on mun mielestä ihan hirveitä ja epäseksikkäitä, mutta ei siinä nyt mitään naurettavaa tai noloa ole, että on eri maku. :D

Toi vänisijä taitaakin olla trolli, kun väitteensä on niin typerä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zach Galifianakis aina vaan :3

Vierailija
64/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten! Siinä on Sitä Jotakin.

Vierailija
65/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
66/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten! Siinä on Sitä Jotakin.

Hienoa et on painoa. On ihanaa tuntea miehen vartalon paino päällä ❤❤

N-77

Vierailija
67/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni ihan hirveän vanhaksi, kun täällä on enimmäkseen ihan tuntemattomia nimiä. :D

69/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen itseni ihan hirveän vanhaksi, kun täällä on enimmäkseen ihan tuntemattomia nimiä. :D

Minäkin 43-vee

N-77

Vierailija
70/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan julkkis, vaan yksityishenkilö.

Tai muutama yksityishenkilö, en osaa siis päättää kuka näistä kolmesta miehistä olisi komein.

Instassa tuli eilen vastaan tällainen todella komea miesmalli, tällaisista tykkään:

https://images.app.goo.gl/tppmTyKGBXiXeXXg7

Vierailija
71/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä taas nuoreksi, kun noi täällä mainitut miehet on lähes järjestäen tosi vanhoja :D

72/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai muutama yksityishenkilö, en osaa siis päättää kuka näistä kolmesta miehistä olisi komein.

Instassa tuli eilen vastaan tällainen todella komea miesmalli, tällaisista tykkään:

Ei kyl ikinä sytyttäis toi Vasilli, on niin h*mon näköinen kuin olla voi. Ei mitään heitä vastaan ole, mutta haluan maskuliiniä(isoa) miestä.

N-77

Vierailija
73/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joaquin Pheonix nuorempana. Toisaalta nyt vanhempanakin paljon karismaa.

Vierailija
74/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makwan Amirkhani. Ilkka Villi.

Mun oma poika on tosi komea, vaikka olen äitinsä, niin näen sen komeuden.

Vierailija
75/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyne pimpelipom

🤩

Vierailija
76/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä sun mies on komein terkuin lissu

Vierailija
77/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyl ikinä sytyttäis toi Vasilli, on niin h*mon näköinen kuin olla voi. Ei mitään heitä vastaan ole, mutta haluan maskuliiniä(isoa) miestä.

N-77

Minua taas ällöttää ”maskuliiniset” isot miehet, vaikka ei tietenkään mitään heitä vastaan.

En vaan koe seksuaalisesti haluttavaksi muita kuin hoikkia ja kauniita miehiä.

78/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N-77

Minua taas ällöttää ”maskuliiniset” isot miehet, vaikka ei tietenkään mitään heitä vastaan.

En vaan koe seksuaalisesti haluttavaksi muita kuin hoikkia ja kauniita miehiä.

Ok....

N-77

Vierailija
79/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut tulla vanhaksi, en kertakaikkiaan muista. Siis on tullut vastaan kaikenlaista mieskauneutta, mutta jostain syystä ei nyt muistu mieleen. Ei ole enää niin tärkeää, ja suhtautuminen on muuttunut äidilliseksi niihinkin, joita vastaan nykyisin tulee.

John Simm jostain syystä tulee mieleen. Eihän hän ole maailman kaunein tai mitään sellaista, mutta menee ehkä sinne seksikkäiden puolelle. Ilmeikäs, jotenkin maaginen. Ihana hymy ja ääni.

Niin ja tämä nuorempi kaveri on kovin kaunis, James Norton näkyy olevan nimi. Oli tässä äsken esitetyssä Christine Keelerin tapauksessa niin täydellisen näköinen että teki pahaa katsoa. Silti veikkaan, että Simm saisi polvet veltoksi ihan erilailla.

Vierailija
80/497 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä taas nuoreksi, kun noi täällä mainitut miehet on lähes järjestäen tosi vanhoja :D

Mäkin olen vanha ja on todettava, että oman ikäluokan ukot olivat paremman näköisiä nuorina kuin nykytarjonta. Mistähän sekin sitten johtuu. Nuoret miehet on nykyään jotenkin persoonattomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi