Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?
Kommentit (497)
Mun kollega. En vaan tajua, miten joku voi olla niin komea. Ja sit se on vielä aivan ihana. Ja 110 % homo. ARGH!
Vierailija kirjoitti:
Mauri pekkarinen.
Maurille ääni täältäkin🤚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill on sellainen mies, että sen ei tarttis koskaan pyytää. Mä pyytäisin, että saanko imaista sitä. Perään vielä "please".
Oli vieras niin piti guuglata. Daaaaaaannggg........
Kato joku sen haastattelu, missä se puhuu. Mieletön ääni.
Tekee mieli, mut mitä jos rakastun, hmmm.. pakko on kyllä. Miten joku voi olla kuvissakin noin elävän oloinen ja puhdasta energiaa! Palstalla on hyvä maku!
Jos kaipaatte nauruja ja nautintoa, katsokaa pätkä siitä, kun Henry Cavill lukee "thirsty tweets". Ei suinkaan olla ainoita täällä, jotka kuolaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill. Törkeän komea eikä vaikuta haastatteluissa kuitenkaan ylimieliseltä. Täydellinen ääni, ei liian korkea eikä liian matala vaan juuri sopiva. Sitä kuunnellessa tuntuu kuin samettihuivilla hiveltäisiin herkkiä paikkoja.
Katsoin koko Witcherin ainoastaan Cavillin takia ja huomasin vasta 4. jakson kohdalla "ai tässä on juonikin".
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/01W94tzYAn9yAHLC5PSq4B…
No onks tää nyt muka niiiiin ihmeellinen...
(On se.)
Nonni, nyt tuli vastaan kuva, joka sai sanomaan kirjaimellisesti ihan ääneen: "voi jumalauta".
Eihän toi mies voi todellinen ollakaan!
Lisäksi älykäs, hauska ja vaatimattoman oloinen. Superihminen!
Kannattaa katsoa Youtubesta Graham Norton showta, jossa Cavill on vieraana.
Vierailija kirjoitti:
Luis Suarez!! Herrajumala mitkä sänkykamarisilmät - ihanat!
Tää olis myös jännä mies. Vähän olis True Blood-fiilikset, jos Luisin kanssa joutuisi lähietäisyydelle.
Cavillista tulee kyllä niin Matt Bomer-vibat, että. Liian muovisen oloinen ollakseen miehekkään komea, mutta onhan se nätti.
Marko R. On eräässä kierrätyskeskuksessa töissä. Namu!
Henry Cavilliin olen käynyt kuumana Tudorssista lähtien.
Miten joku voi olla niin täydellisen komea ja miellyttävä!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin vaan aluks, että jaaha, taas yksi kaunispoika. Ja sit paljastuikin, että se on ihan täysi nörtti. Silloin sytyin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni ihan hirveän vanhaksi, kun täällä on enimmäkseen ihan tuntemattomia nimiä. :D
Ja minä taas nuoreksi, kun noi täällä mainitut miehet on lähes järjestäen tosi vanhoja :D
Minäkin jo yli nelikymppinen...Varmaan se selittää hieman vanhemmat miehet.
T. Se Joel Kinnaman kuolaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katoin vaan aluks, että jaaha, taas yksi kaunispoika. Ja sit paljastuikin, että se on ihan täysi nörtti. Silloin sytyin :D
"May I please you while you play Witcher 3? Please?"
Vierailija kirjoitti:
Matthew Mcconaughey
Arvaa mistä tietää tulleensa vanhaksi? Kun katselee huvikseen haastattelua, jossa Hugh Grant, Charlie Hunnam ja Matthew McConaughey ja ihan vilpittömästi ajattelee, että ottaisi noista Hugh Grantin.
Henry Cavill. Mun mies on kyllä ihanampi kuin Cavill.