Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?
Kommentit (497)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni ihan hirveän vanhaksi, kun täällä on enimmäkseen ihan tuntemattomia nimiä. :D
Ja minä taas nuoreksi, kun noi täällä mainitut miehet on lähes järjestäen tosi vanhoja :D
Mäkin olen vanha ja on todettava, että oman ikäluokan ukot olivat paremman näköisiä nuorina kuin nykytarjonta. Mistähän sekin sitten johtuu. Nuoret miehet on nykyään jotenkin persoonattomia.
Ehkä sun hormonit vaan oli nuorena tapissa ja miehet tuntui siksi kuumemmilta kuin nyt vanhana?
Ja kun katsot nyt niitä nuoruutesi miesten kuvia, ne näyttää edelleen sun silmissä kuumemmilta, koska muistot.
Mun mielestä nyt on hyvännäköisiä ja tyylikkäitä miehiä, ja sit taas vaikka jotkut 80-luvun nuoret miehet on ollut kauheita koska se niiden tyyli oli niin hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tainnut tulla vanhaksi, en kertakaikkiaan muista. Siis on tullut vastaan kaikenlaista mieskauneutta, mutta jostain syystä ei nyt muistu mieleen. Ei ole enää niin tärkeää, ja suhtautuminen on muuttunut äidilliseksi niihinkin, joita vastaan nykyisin tulee.
John Simm jostain syystä tulee mieleen. Eihän hän ole maailman kaunein tai mitään sellaista, mutta menee ehkä sinne seksikkäiden puolelle. Ilmeikäs, jotenkin maaginen. Ihana hymy ja ääni.
Niin ja tämä nuorempi kaveri on kovin kaunis, James Norton näkyy olevan nimi. Oli tässä äsken esitetyssä Christine Keelerin tapauksessa niin täydellisen näköinen että teki pahaa katsoa. Silti veikkaan, että Simm saisi polvet veltoksi ihan erilailla.
Muistan Simmin sellaisesta 90-luvun sarjasta kuin The Lakes, jossa oli tosi hyvä. En kyllä komeaksi sanoisi. Toisaalta mieleen tulee kyllä muitakin vähän epätyypillisen näköisiä brittinäyttelijöitä, joilla upea karisma. Komeus on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tainnut tulla vanhaksi, en kertakaikkiaan muista. Siis on tullut vastaan kaikenlaista mieskauneutta, mutta jostain syystä ei nyt muistu mieleen. Ei ole enää niin tärkeää, ja suhtautuminen on muuttunut äidilliseksi niihinkin, joita vastaan nykyisin tulee.
John Simm jostain syystä tulee mieleen. Eihän hän ole maailman kaunein tai mitään sellaista, mutta menee ehkä sinne seksikkäiden puolelle. Ilmeikäs, jotenkin maaginen. Ihana hymy ja ääni.
Niin ja tämä nuorempi kaveri on kovin kaunis, James Norton näkyy olevan nimi. Oli tässä äsken esitetyssä Christine Keelerin tapauksessa niin täydellisen näköinen että teki pahaa katsoa. Silti veikkaan, että Simm saisi polvet veltoksi ihan erilailla.
Muistan Simmin sellaisesta 90-luvun sarjasta kuin The Lakes, jossa oli tosi hyvä. En kyllä komeaksi sanoisi. Toisaalta mieleen tulee kyllä muitakin vähän epätyypillisen näköisiä brittinäyttelijöitä, joilla upea karisma. Komeus on eri asia.
En mäkään oikein innostu Simmsistä, tosi vanhan näköinen ikäisekseen,
N-77
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa
Jason on kuin pääpiru 👺
Katsokaa sen silmiä
Rip Torn. Nykyään varmaan aika vastenmielinen, kun heitti veivinsä viime vuoden puolella.
Dressman mainoksen varttuneemmat miehet ja se yksi aasialais taustainen 😋
It's all in eyss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa
Jason on kuin pääpiru 👺
Katsokaa sen silmiä
Sytyn helposti jostain ihan tav.näköisemmästä. Mutta on isokoko joka on siis ihanaa. Silmät on kivat joo.
N-77
Vierailija kirjoitti:
Mauri pekkarinen.
En ole hetkeen nauranut näin paljoa...
N-77
Laatikkoleukainen, leveäharteinen, lentäjä-kirurgi. Palstan sitkeiden huhujen mukaan, hän on oikeasti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill on sellainen mies, että sen ei tarttis koskaan pyytää. Mä pyytäisin, että saanko imaista sitä. Perään vielä "please".
Oli vieras niin piti guuglata. Daaaaaaannggg........
Luis Suarez!! Herrajumala mitkä sänkykamarisilmät - ihanat!
Josh Brolin. Joko Deadpoolissa tai MIB3:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill on sellainen mies, että sen ei tarttis koskaan pyytää. Mä pyytäisin, että saanko imaista sitä. Perään vielä "please".
No joo ehkä..kunhan ei ole viiksiä. Liktin näköinen.
N-77
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato joku sen haastattelu, missä se puhuu. Mieletön ääni.
Käyttäjä35319 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ehkä..kunhan ei ole viiksiä. Liktin näköinen.
N-77
Siis kiltin.
N-77
Nonni, nyt tuli vastaan kuva, joka sai sanomaan kirjaimellisesti ihan ääneen: "voi jumalauta".
Eihän toi mies voi todellinen ollakaan!