Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?

Vierailija
08.10.2020 |

.

Kommentit (497)

Vierailija
341/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, kuinka monen unelmakomistukset on jotain mediatähtiä. Toivottavasti tutustutte komeisiin miehiin myös tosielämässä.

Älä viitsii vinkua. Tässä nimenomaan kyseltiin sitä täysin epärealistisen komeaa unelmamiestä. Kuka tahansa ymmärtää että tosielämässä vallitsevat toisenlaiset lainalaisuudet. Surullista on vain oma leikkimielisyyden täydellinen puutteesi.

Henry Cavill ooohhh munasarjat räjähtävät. Katsoin sitä paskaa sarjaa kokonaisen tuotantokauden vain hänen takiaan.

Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei ole Henry Cavill mutta kelpaa silti minulle mainiosti. Totta kai hän on "oikeassa elämässä" mielestäni ihanin ja paras.

Lisättäköön vielä että tosielämässä en ikimaailmassa haluaisi olla miehen kanssa, jonka valveillaoloajasta menee valtava osa oman kropan trimmailemiseen yms parturointeihin ja vahauksiin ja ties mihin muuhun millä nuo julkimomiehet itseään ylläpitävät.

Ja tässäpä hyvä erotus naisten ja miesten unelmointiin. Iso osa miehistä oikeasti haluaa naisen joka käyttää aikansa tuollaisiin naurettavuuksiin. 

En usko tähän hetkeäkään.

Miehet haluavat huolitellun naisen, mutta kaikki aika, joka siihen menee, aiheuttaa nurinaa.

Vierailija
342/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yksi työkaveri ulkomailta ihan George Clooneyn näköinen, siis nuorena. Kaverit sanoi, että baarissa kuului vaan suhina, kun naiset pyöri ympärillä.

Pimppi suhisi baarin vessassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapani Kansa

Vierailija
344/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

James Hetfield <3

Sama täällä. Tykkään rosoisemmista miehistä kuten Hetfield. Toinen jonka voisi mainita on Marko Hietala.

Näissä kahdessa suuri osa viehätystä on myös heidän karismansa ja äänensä.

Vierailija
345/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani tietysti.

Vierailija
347/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun tinder mätsi. Asiaan toki vaikuttaa muutkin asiat hänessä, hänessä on harvinaisia asioita joita ei monesta löydy.

Vierailija
348/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
349/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodarok.

Vierailija
350/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travis Fimmel on jotenkin poikkeuksellinen. Objektiivisesti ottaen on toki kaunis mies, mutta onhan noita tässä ketjussa paljon muitakin. Silti siinä on vielä joku tekijä, joka nostaa viehättävyyden sfääreihin. Ehkä kummallisen syrjäänvetäytyvä persoona.

Toinen eri tavalla tervehenkisen viehättävä komea mies on Nikolaj Coster-Waldau. Komea mies, joka uhkuu luotettavuutta, huumoria ja lämpöä. Ja jos mies saa tanskan kuulostamaan seksikkäältä, on hänessä pakko olla jotain erityistä.

Vierailija
351/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Hunnam

Vierailija
352/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidan Turner!!!!!!!!!!!

Vierailija
353/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josh Hartnett on minun makuuni.

Vierailija
354/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni Sarmaste

Vierailija
355/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni Sarmaste

Se Olavi Mäenpään halpakopio?

Vierailija
356/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Creedin videossa My sacrifice.

Vierailija
357/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun kaveri. Tumma piirteet, jykevä leuka. Mutta tuskin pitäisin niin komeena jos en tuntis oloani niin hyväksi hänen seurassaan.

Vierailija
358/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travis Fimmel. En ole ollut hänestä viehättynyt kuvien perusteella. Katsoin eilen ekan jakson Vikingsejä eikä hän edelleenkään minua ihan täysin hurmannut. Hänellä on hauskoja poikamaisia ilmeitä.

Vierailija
359/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brock O*Hurn on jumalolento. Ei muuta lisättävää tähän keskusteluun :-D

Vierailija
360/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Evans (Knives Out -lookissa) kroppa tosin vähän liian bulkki makuuni.

Kuivat ja vähän v-mäiset brittimiehet: Colin Firth, Benedict Cumberbatch Holmesina, Cary Elwes nuorena ja Jack Davenport, jota oma mies kumman paljon muistuttaa.

Ja R.I.P. Alan Rickman.