Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?
Kommentit (497)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yksi työkaveri ulkomailta ihan George Clooneyn näköinen, siis nuorena. Kaverit sanoi, että baarissa kuului vaan suhina, kun naiset pyöri ympärillä.
Pimppi suhisi baarin vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
James Hetfield <3
Sama täällä. Tykkään rosoisemmista miehistä kuten Hetfield. Toinen jonka voisi mainita on Marko Hietala.
Näissä kahdessa suuri osa viehätystä on myös heidän karismansa ja äänensä.
Yksi mun tinder mätsi. Asiaan toki vaikuttaa muutkin asiat hänessä, hänessä on harvinaisia asioita joita ei monesta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Yök.
Travis Fimmel on jotenkin poikkeuksellinen. Objektiivisesti ottaen on toki kaunis mies, mutta onhan noita tässä ketjussa paljon muitakin. Silti siinä on vielä joku tekijä, joka nostaa viehättävyyden sfääreihin. Ehkä kummallisen syrjäänvetäytyvä persoona.
Toinen eri tavalla tervehenkisen viehättävä komea mies on Nikolaj Coster-Waldau. Komea mies, joka uhkuu luotettavuutta, huumoria ja lämpöä. Ja jos mies saa tanskan kuulostamaan seksikkäältä, on hänessä pakko olla jotain erityistä.
Josh Hartnett on minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Onni Sarmaste
Se Olavi Mäenpään halpakopio?
Laulaja Creedin videossa My sacrifice.
Yks mun kaveri. Tumma piirteet, jykevä leuka. Mutta tuskin pitäisin niin komeena jos en tuntis oloani niin hyväksi hänen seurassaan.
Travis Fimmel. En ole ollut hänestä viehättynyt kuvien perusteella. Katsoin eilen ekan jakson Vikingsejä eikä hän edelleenkään minua ihan täysin hurmannut. Hänellä on hauskoja poikamaisia ilmeitä.
Brock O*Hurn on jumalolento. Ei muuta lisättävää tähän keskusteluun :-D
Chris Evans (Knives Out -lookissa) kroppa tosin vähän liian bulkki makuuni.
Kuivat ja vähän v-mäiset brittimiehet: Colin Firth, Benedict Cumberbatch Holmesina, Cary Elwes nuorena ja Jack Davenport, jota oma mies kumman paljon muistuttaa.
Ja R.I.P. Alan Rickman.
En usko tähän hetkeäkään.
Miehet haluavat huolitellun naisen, mutta kaikki aika, joka siihen menee, aiheuttaa nurinaa.