Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?

Vierailija
08.10.2020 |

.

Kommentit (497)

Vierailija
301/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Travis Fimmel

Vierailija
302/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori Clint Eastwood

Mmmmmmmmmmmm, todellakin. Puhdasta seksiä. Etenkin niissä spaghettiwesterneissä.

Eastwood ei itse asiassa ole nuorenakaan ollut niin hyvän näköinen, kuin mitä se on elokuvissa esitetty.  Vartalo on nimittäin se, mikä Eastwoodilla ei ole ollut paras mahdollinen.  Noissa spagettiwesterneissä se ei vain tule esille, mutta muissa osissa jo huomaa.  Lyhyt yläosa, honkkelit jalat ja kummallisen pitkät kädet.  Kävelee kamalan jäykästi.  Ja hiirenhampaat.

On treenannut ylävartaloaan kyllä vanhempana, sehän oikein esittelee sitä siinä Hiljaiset sillat -filmissä.  Mutta silti on vaan jotenkin hintelän oloinen ja lyhytselkäinen.  

Suomalaisten on vaikea arvioida ulkomaisten näyttelijöiden näyttelemistaitoja, koska kieli on eri.  Olen kuitenkin elämäni aikana tullut siihen tulokseen, että ei se mikään kummoinen näyttelijäkään taida olla.  Jotenkin hyvin pökkelömäistä se sen esiintyminen joka elokuvassa.   Ei sovi luonnenäyttelijäksi ainakaan.

Nuorenahan minä ihailin sitä ihan valtavasti, kun kävin katsomassa kaikki sen länkkärit.  Niissä se esitti aina sitä omaa, tönkköä itseään, ja niihin se silloin sopi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Mason. Plussaa noista leteistä, ne on ihanat.

https://dehayf5mhw1h7.cloudfront.net/wp-content/uploads/sites/452/2018/…

Vierailija
304/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Hardy❣️

Vierailija
305/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Kekkonen oli yksi seksikkäimmistä miehistä 70-luvun Suomessa naisten mielestä. Miksiköhän?

En tajua.  Se on aina näyttänyt mun papalta.  

Taisi olla vaan sitä Kekkosen nuoleskelemista silloin.  Minä en siinä seksiä ole nähnyt ikinä, en siis nuoruuden kuvissakaan.

Sylvi oli kyllä kaunis nuorena.

Vierailija
306/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikael Persbrandt. Nuo silmät ja hänen äänensä <3 NAM

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=8GFLj%2bdg&id=81A…

Näyttää kyllä ihan suomalaiselta mieheltä.  Hyvin tavallisen näköinen, ei ruma mutta ei komeakaan.  

Itse en kyllä näe häntä minään tavis suomimiehenä...

Vierailija
307/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Kekkonen oli yksi seksikkäimmistä miehistä 70-luvun Suomessa naisten mielestä. Miksiköhän?

En tajua.  Se on aina näyttänyt mun papalta.  

Taisi olla vaan sitä Kekkosen nuoleskelemista silloin.  Minä en siinä seksiä ole nähnyt ikinä, en siis nuoruuden kuvissakaan.

Sylvi oli kyllä kaunis nuorena.

Kekkosessa sytytti karisma ja valta, ei ulkonäkö.

Vierailija
308/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sean Connery nuorena.

Vierailija
309/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy Samberg ❤️

Vierailija
310/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kehtaa edes sanoa, nauraisitte mut ulos täältä. Ihan hemmetin komea mies mutta ei yleiseen makuun. Linkittäisi kuvan jos kehtaisin mutta kun nauraisitte mut ulos täältä.

No hitot siitä, on se niin upee, että paan silti jakoon. Sen kun nauratte, mä oon rakastunut.

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ2ODU2MTMzOF5BMl5BanBnXkFtZTg…

Mulla on ihan tämän näköinen kaveri 😳. On kyllä (valitettavasti?) homo, mutta ihan kuin kaksoset. Hämmentävää.

No niinpä tietysti on homo. Höh. Ei taida olla mitään saumaa ikinä saada tuon näköistä miestä...

Jostain Texasista lähtisin etsimään. Näyttää sellaiselta, että ajaa rekkaa, kaataa pubiruusuja ja kuuntelee nykykantria.

No just. Toi oli oiva esimerkki siitä, miten veemäisiä naiset voi toisilleen näiden miesmausta olla. Saitko edes hyvän mielen tuosta kommentista?

??? En kyllä itse tulkinnut tuota veemäisenä, vahvistat vain kuvaa itsestäsi huumorintajuttomana, sosiaalisesti kömpelönä ja/tai asperger piirteisenä. Kieltämättä itselleni tuli samat vibat kuvan miehestä, tosin luullakseni vain tyylin takia eikä piirteiden.

Etkä edes tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen.

t. eri ja nainen itsekin

Siis mitä häh?  Eihän tossa miehessä ole mitään vikaa, sehän on ihan hyvän näköinen.  Miten niin huumorilla tänne laitettu?  Mä taidan olla tosikko.  

Melkein useimmin muuten sellaisissa tavallisissa perusduunareissa on kivemman näköisiä miehiä kuin näissä kuuluisuuksissa ja vastaavissa.  Ehkä siinä näkyy sekin, että ne ei niin suuremmin esitä mitään eikä edes yritä olla niin kauhean tavoiteltavia ja varsinkaan seksikkäitä.  

Vierailija
311/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicholas Hoult on kyllä komea nuorimies.

Köyhän naisen Ed Skrein.

https://www.syfy.com/syfywire/ed-skrein-earned-mad-respect-from-twitter…

Vierailija
312/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Prinsssi Philip = HOT nuorempana ja vieläkin.

On ollut kyllä todella komea nuorena.

Vierailija
313/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex O'Loughlin

Vierailija
314/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rick Whittle ❤

Vierailija
315/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eddie Vedder joskus vuoden -90-91 aikoihin, kun hiukset oli pisimmillään (ja teki vielä hyvää musiikkia :D)

Vierailija
316/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista julkimoista Tapani Kansa on aina ollut suht koht komea.  Mitä vanhemmaksi on tullut, sitä enemmän on saanut itseensä sitä karismaattista komeutta.  Siinä viisi-kuusikymppisenä on ollut parhaimmillaan.  Nyt en ole nähnyt moniin vuosiin.

Komeus on niin monimutkainen asia, kun siihen liittyy muutakin kuin pelkkä ulkonäkö.  Eleet, ilmeet, ääni, liikkuminen jne.  Ja sekin, miten pukee itsensä.  Kyllä siinä komeus karisee, jos aina vetää päälleen liutuneita teepaitoja ja aina samat verkkarit tai ikivanhat farkut.

Vierailija
317/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun maku on enemmän nätti poika tyyppiä, ei nuo Momoat ja Cavillit vetoa. Omia kuolattavia:

Cillian Murphy https://en.unifrance.org/directories/person/301573/cillian-murphy#&gid=…

Nuorempi Keanu Reeves: https://decider.com/2015/09/02/keanu-reeves-is-a-versatile-actor/

Samoilla linjoilla, ei näytä maku muuttuvan ajankaan kuluessa. The Riot Clubin tähtijoukko iskee, joku Max Irons ja vastaavat. En osaa nimetä julkkismiehistä yhtä henkilöä, miestyypin vain. Juu, pituus on osa sitä tyyppiä. Makuasioita toki. Oma mies tietysti ykkönen.

Vierailija
318/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju :D Niin erilaisia vastauksia!

Vierailija
319/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tykkään kovasti hänestä. Ja hänen musiikistaan. Nätit silmät myös. Toivon linkin toimivan. En viitsi mitään videota ainakaan tähän ketjuun laittaa :)

https://www.instagram.com/leonardolux/?hl=fi

Vierailija
320/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Prinsssi Philip = HOT nuorempana ja vieläkin.

On ollut kyllä todella komea nuorena.

Ja William oli komea ihan nuorena poikana.  Ajattelin, että kyllä tulee Britanniaan komea kuningas kun aika koittaa.  Mutta ei se enää niin komea olekaan, kai se kaljuuntuminen on jotain vaikuttanut, ja muutenkin.  

Itse asiassa ei Charleskaan niin pahan näköinen ole, vanhemmiten saanut sitä charmia tai mitä lie karismaa. Silloin kun meni sen Camillan kanssa naimisiin,. niin ei enää näyttänyt niin hevosnaamalta kuin nuorempana.  Käytös on sillä aina jotenkin luontevaa ja vaatimatonta, hyvin tavallisen oloinen ja silti arvokas.  Ikä alkaa jo näkyä tietenkin.

Kaipa tuo ne hörökorvansa olisi voinut leikkauttaa, jos olisi halunnut, mutta nekin kuuluu jo persoonaan.

Muistan aina kun katsoin niitä Espanjan Felipen häitä, ja kirkosta vieraat vietiin bussilla kadun toiselle puolelle, kun satoi lähes kaatamalla.  Charles tuli ulos kirkosta, leväytti sateenvarjon auki ja osoitti kädellään jollekin kaverilleen, että tuosta yli vaan ja lähti harppomaan.  Ei sitä nyt sentään autolla ajeta sataa metriä, satakoon vaikka akkoja.  Jotenkin sympaattista.  Ja on osoittautunut aika huumorintajuiseksi mieheksi.  

No, turhaa lätinää, komeudestahan tässä nyt on kyse.  Mutta juu, on siis minun mielestäni ihan komea ikäisekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän