Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?
Kommentit (497)
Kulkunen69 kirjoitti:
Minä!
Olet nainen, joka on mielestäsi komein mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Hardy. On vaan niin👌
Todellakin! Jos hakee netistä "Tom Hardy with puppies" niin voi luoja, lähtee hame korviin välittömästi. Itseäni viehättää siis ulkomuodon lisäksi myös vähän sellainen pehmoluonne miehissä ylipäätään. Että ei häpeile lemmikkien lullaamista jne. :)
Geez, minä ainakin pidän Tom Hardya nimenomaan vihaisena miehenä, ja siinä se on aivan loistava. Ei tekisi mieli alkaa 'neuvotella' jos vastassa olisi cross TH.
Tom Hardy on muuten ihan täydellinen, mutta ne huulet... :/
Vierailija kirjoitti:
Tom Hardy on muuten ihan täydellinen, mutta ne huulet... :/
Samaa mieltä. En pidä täyteläisistä huulista miehillä. Myös työväenluokkaisuus tulee esiin vähän "väärällä" tavalla Hardyssa.
Mikko Leppilampi ja Ile Uusivirta , siinä Suomen komeimmat.
Sori mutta olette kaikki väärässä. Mun mies on komein <3
Theo James ja Suomalaisista yks Petri.
Tom Hardy nyt ainakaan työväenluokkainen ole. Niin keskiluokkaa kuin olla ja voi. Yksityiskoulut käynyt ja muutenkin ihan liian pelottava ollakseen proletaustainen.
Peter Steele oli (R.I.P).
Oma miesmaku pyörii muutenkin metalli/gootti/alternative miehissä.
Toki kauniita taviksiakin toki löytyy. :)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista julkimoista Tapani Kansa on aina ollut suht koht komea. Mitä vanhemmaksi on tullut, sitä enemmän on saanut itseensä sitä karismaattista komeutta. Siinä viisi-kuusikymppisenä on ollut parhaimmillaan. Nyt en ole nähnyt moniin vuosiin.
Komeus on niin monimutkainen asia, kun siihen liittyy muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. Eleet, ilmeet, ääni, liikkuminen jne. Ja sekin, miten pukee itsensä. Kyllä siinä komeus karisee, jos aina vetää päälleen liutuneita teepaitoja ja aina samat verkkarit tai ikivanhat farkut.
Tapani Kansa ei ole mun mielestä komea. Pienet tihrusilmät ovat syvällä jossain poimujen sisällä. Nuorena suht komea, ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Adam Driver
Komea?
Ei karismaattinen, kiinnostava tai seksikäs, vaan... Komea? Todellako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael Persbrandt. Nuo silmät ja hänen äänensä <3 NAM
https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=8GFLj%2bdg&id=81A…
Näyttää kyllä ihan suomalaiselta mieheltä. Hyvin tavallisen näköinen, ei ruma mutta ei komeakaan.
Persbrandtilla on suomalaiset sukujuuret, sillä hänen äidinisänsä on Ahvenanmaan Brändöstä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loiri
Kari Hyväkkä on niin syötävän upea, että oikein karmii, kun valitsi itselleen niin ruman avovaimon. He ovat niiiiiiin eriparia kun olla voi. Yleensä upea mies valitsee kauniin naisen, mutta... Näen heitä täällä Lahdessa ja kummaksun.
Kyllä, näin on. Olet oikeassa. Kun katselee pariskuntia, niin yleensä ovat samanlaisia olemukseltaan. Katson toisenkin kerran, kun näen eriparia olevan pariskunnan. Esim kauniin naisen, joka on valinnut rumiluksen, ehkä just rahan takia, kuten tiedetään niin aika usein tapahtuneen.
Harmi, ettei ole kuvaa tästä komistuksesta.
Nää on makuasioita, joku on jonkun mielestä komea tai kaunis, mutta ei ole sitä jonkun toisen mielestä. Jotkut tykkää toisenlaisista ja jotkut tykkää muhkummasta.
Henry Cavill tai Matt Bomer. Voisivat olla veljeksiä, niin paljon samaa näköä löytyy.
Minä!