Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: kuka on komein mies, jonka tiedät?

Vierailija
08.10.2020 |

.

Kommentit (497)

Vierailija
321/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin, että Viggo Mortenson nuorempana (noin kolmekymppisenä) ja sitt LOTR:ssa vuosituhannen vaihteessa (nelikymppisenä). Yöunet mennyt aikoinaan monesti😍

N52

OOOOH Aragorn <3! Muistuttaa muuten ristin miestä:). Suosikkini.

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=kS6XhZyM&id=C9950…

Vierailija
322/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry "Big Dick Energy" Cavill.

Se on TÄYDELLINEN pakkaus! Ääntä ja aksenttia myöten. Damn.

WOW. Yritin mutta en pysty olemaan eri mieltä.... ja tämä Redditin postauksen otsikko jolle nauroin kun se on niin totta:

"I don't know why, but Henry Cavill looks like he smells really good and takes care of himself. Such a perfect man."

ja linkki jossa kuva (wooooooww):

https://amp.reddit.com/r/LadyBoners/comments/fheudp/i_dont_know_why_but…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extreme-bändin Nuno nuorena. Katsokaa videa, more than words youtubesta.. 90 luvulta.

Vierailija
324/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelissa, Syyriassa ja Bulgariassa on ne kaikkein komeimmat miehet.  Valitettavasti syyrialaisia ei voi oikein muuta kuin tv-ohjelmista ihailla, vaikea mennä paikan päälle.  Ilmeisesti Jumala halusi luoda maailman kauneimman kansan ja valitsi siihen syyrialaiset.

Bulgariaan pääsee helposti (no ei nyt korona-aikaan tietenkään), kävin kerran ja totesin, että noin kaksi kolmasosaa miehistä oli järkyttävän hyvän näköisiä.  

90 päivää morsiamena -ohjelmassa on vielä tyynyjaksoissa se Israelista kotoisin oleva Alexei, vaikka onkin alunperin Ukrainasta.  Mutta jo on komea mies.  Raamikas.  Vaimo on nimeltään Loren.  Loren yritti tehdä siitä alusvaatemallia alkujaan, mutta miehestä ei siihen ollut, paitsi ulkomuotonsa puolesta kyllä.  Ja miksi nyt ruveta alusvaatemalliksi, kun on koulutukseltaan lääkäri.

Vierailija
325/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän Hesarissa (3.11.) 50-v synttärihaastattelussa kapellimestari Jan Söderblom näytti ihanalta. Kauniilla ja herkällä tavalla miehekäs mies, minun makuuni! Ja iloisen oloinen, ei mikään morottaja.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006705617.html?share=a25f8a950424b6…

Vierailija
326/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedro Pascal 😍

Vierailija
327/497 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kit Harington

Ruud Nistelroyy

Adam Driver

Benedict C

Joel Kinnaman

Daniel Day-lewis

Esa Holopainen

Jaime Lannisterin näyttelijä

Zlatan

Ola Rapace

Tim Sparv
Espanjan jalkapallomaajoukkue 2016-2018

Mads Mikkelsen

Tässähän oli monta munkin suosikkia 😄, lähinnä noi pohjoismaisen ja täällä asuvat 😊

😅

En pystynyt valitsemaan vain yhtä.

328/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kehtaa edes sanoa, nauraisitte mut ulos täältä. Ihan hemmetin komea mies mutta ei yleiseen makuun. Linkittäisi kuvan jos kehtaisin mutta kun nauraisitte mut ulos täältä.

No hitot siitä, on se niin upee, että paan silti jakoon. Sen kun nauratte, mä oon rakastunut.

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ2ODU2MTMzOF5BMl5BanBnXkFtZTg…

En mä todellakaan sanois tolle ei. Juma mitkä silmät. Ei oo yhtään tuttu, kuka tää on?

Mun miehellä on tuollaiset silmät ja tuollainen olemus. Ei oo kauheen pitkä, mut naiset kuolaa joka paikassa, koska mies on itsevarma ja karismaattinen. Ei toki kaikkien mieleen, kun on vähän karski eikä ikinä millään tavalla sliipattu.

Vierailija
329/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Extreme-bändin Nuno nuorena. Katsokaa videa, more than words youtubesta.. 90 luvulta.

Kumpi se on laulaja vai kitaristi molemmat komeita. Ihana biisi.

Vierailija
330/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista, kuinka monen unelmakomistukset on jotain mediatähtiä. Toivottavasti tutustutte komeisiin miehiin myös tosielämässä.

Älä viitsii vinkua. Tässä nimenomaan kyseltiin sitä täysin epärealistisen komeaa unelmamiestä. Kuka tahansa ymmärtää että tosielämässä vallitsevat toisenlaiset lainalaisuudet. Surullista on vain oma leikkimielisyyden täydellinen puutteesi.

Henry Cavill ooohhh munasarjat räjähtävät. Katsoin sitä paskaa sarjaa kokonaisen tuotantokauden vain hänen takiaan.

Olen naimisissa miehen kanssa, joka ei ole Henry Cavill mutta kelpaa silti minulle mainiosti. Totta kai hän on "oikeassa elämässä" mielestäni ihanin ja paras.

Lisättäköön vielä että tosielämässä en ikimaailmassa haluaisi olla miehen kanssa, jonka valveillaoloajasta menee valtava osa oman kropan trimmailemiseen yms parturointeihin ja vahauksiin ja ties mihin muuhun millä nuo julkimomiehet itseään ylläpitävät.

Ja tässäpä hyvä erotus naisten ja miesten unelmointiin. Iso osa miehistä oikeasti haluaa naisen joka käyttää aikansa tuollaisiin naurettavuuksiin. 

Vierailija
331/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bruce Willis siinä Die hard - vaiheessa. David Beckham niin kauan kun ei avaa suutaan.

Vierailija
332/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

James Hetfield <3

Sama täällä. Tykkään rosoisemmista miehistä kuten Hetfield. Toinen jonka voisi mainita on Marko Hietala.

Vierailija
333/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiko Loureiro

Vierailija
334/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donald J. Trump.

Vierailija
335/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kehtaa edes sanoa, nauraisitte mut ulos täältä. Ihan hemmetin komea mies mutta ei yleiseen makuun. Linkittäisi kuvan jos kehtaisin mutta kun nauraisitte mut ulos täältä.

No hitot siitä, on se niin upee, että paan silti jakoon. Sen kun nauratte, mä oon rakastunut.

https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMTQ2ODU2MTMzOF5BMl5BanBnXkFtZTg…

Onpa todella jännät piirteet, erikoisen näköinen mies. Upea nenä. Noita silmiä katselisi enemmänkin. Ei ole sinulla kyllä mitään hävettävää, jos tämä kaveri sytyttää.

Miksi naiselle on hävettävää syttyä miehestä, joka ei ole kuuma muiden naisten mielestä? 

Melko sairas ajattelutapa.

Koska naisen suurin onni on saada mies, jota kaikki muut naiset haluavat. 

Vierailija
336/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexander Skarsgård

Travis Fimmel

Jason Momoa

Vierailija
337/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesssss! Kerrankin joku muukin valitsi Joel Kinnamanin  <3 <3 <3 Ihana mies, niin hyvännäköinen! Ottaisin heti jos saisin!

Vierailija
338/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks Hugo Pariisista, Juuret Etelä-Amerikassa. Lisäksi hyvin huomaavainen ja suurisydämminen.

Vierailija
339/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset törmää lyhtypylväisiin joka päivä, kun komeuteni sokaisee heidät. Siksi pidänkin aurinkolaseja, etten olisi liian komea.

Vierailija
340/497 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry "Big Dick Energy" Cavill.

Se on TÄYDELLINEN pakkaus! Ääntä ja aksenttia myöten. Damn.

WOW. Yritin mutta en pysty olemaan eri mieltä.... ja tämä Redditin postauksen otsikko jolle nauroin kun se on niin totta:

"I don't know why, but Henry Cavill looks like he smells really good and takes care of himself. Such a perfect man."

ja linkki jossa kuva (wooooooww):

https://amp.reddit.com/r/LadyBoners/comments/fheudp/i_dont_know_why_but…

Kyllä mua häiritsee tuo raja kasvojen ja otsan välissä. On kuin kuminaamarin raja.