Onko Koskinen kaikkien aikojen paras suomalainen rikossarja?
Kommentit (18)
Ullaa vaan esittää ihan väärä näyttelijä :-(
On ehdottomasti! Huippu ja koukuttava. Odotetaan niin paljon uutta kautta.
Aikajana on sotkettu täysin. Ärsyttää kaikki kirjat lukeneena.
Höpö höpö, ei oo RAIDIN voittanutta, eikä tule.
Aika kummelitouhua kun jonkun katsoin. Amatöörimäistä räpellystä. Eli saattaa olla Suomen parhaita.
En myöskään tykkää vaikka kirjat ovat ihan lemppareita. Mutta tuo tv-tuotanto ei lainkaan vastaa omaa mielikuvaa
Täyttää sontaa kaikki, tai Raid oli poukkeus.
Hesulilaiset moittii kun on Tampereella kuvattu
On se kyllä hyvä! Kunnon väkivaltaa ja muistuttaa Reinikaistakin!
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tykkää vaikka kirjat ovat ihan lemppareita. Mutta tuo tv-tuotanto ei lainkaan vastaa omaa mielikuvaa
Tässä on monesti ihan sama muidenkin kohdalla. Kirjat ovat yleensä paljon parempia, koska elokuvat joutuu tiivistämään paljon lyhyempään aikaan. Arto Paasilinnan kirjojen pohjalta tehdyt elokuvat eivät ole lähellekkään yhtä hyviä, kuin itse kirjat. Varsinkin jos on lukenut ensin kirjan, niin on kerennyt muodostamaan mielessä esim. henkilöhahmojen ulkonäön.
Onko siitä tullut uusi kausi? Olen katsonut aikaisempia joskus viime tai toissa vuonna ja mulle jäi sellainen mielikuva, että vähän turhan raakaa menoa mulle. Aho on kyllä varsin hyvä pääroolissa. Olin pitänyt häntä jotenkin ylimielisenä, mutta vaikuttaa enemmänkin sympaattiselta (sikäli kuin nyt roolin perusteella voi arvioida).
Ruotsalaiset ovat vielä edellä varsinkin näyttelijät
Vierailija kirjoitti:
Sorjonen oli parempi
Yllätyin, että yksinhuoltajapoliisitkin asuvat Lappeenrannassa miljoonalukaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset ovat vielä edellä varsinkin näyttelijät
Krister Henriksson on huippu. Ja Persbrandt.
Juonet hyviä..näyttelijöitä vois vaihtaa. No itse Koskinen on ok