Vuokratyöfirman työntekijän käytöstavat ala-arvoiset
Jouduin kollegana kehottamaan henkilöä menemään syömään, jotta jonossa liikkuvat ruokailuvuorot etenisivät.
Meille on annettu rajoitus, ettei taukotiloissa saa koronan takia olla kerrallaan kuin kaksi henkilöä, vaikka aiemmin siellä on hetkittäin ollut 4 henkilöäkin, joten nyt tauolle pääseminen venyy, jos joku alkaa siellä sooloilemaan, että mulla ei ole vielä nälkä, enpäs menekään vielä.
Vuokratyöfirman työntekijä alkoi sanomaan minulle vastaan, kun pyysin, että hän menisi pitämään taukonsa. Meillä on toki lupa kysyä haluaako seuraava jo mennä, mutta jos ei voi tai ei halua, niin se on voi voi, sitten olisi omalla vuotolla jokaisen vain mentävä.
Koin todella huonona käytöksenä sen, että aikuinen ihminen alkoi kiukkuamaan minulle siitä, ettei vielä olisi halunnut tauolle! Että ei muka jaksa iltaan saakka. Kas kummaa, kun itse jaksan oikein hyvin. Kannattaisikohan hänenkin syödä vähemmän hiilareita?
Sanoin, että no olisit nyt pitänyt kahvitauon (mittaisen tauon ja toisella tauolla syönyt ja ollut pitempään) mutta siihenkin vain hän sanoi jotain ettei sitten jaksa kuitenkaan ja plaa plaa.
Ja tämä oli minun ongelmani miten? Ihme kiukuttelua aivan kuin olisi yksin talossa töissä.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Kun soitan sijoitusyhtiöön ja sanon, että mietin 300 000 eurolle sijoituspaikkaa, niin jokainen haluaa pitää kanssani palaverin :)
Ap
Mulla muuten sama, mutta mulla summa 500.000€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Privanet halusi pitää kanssani Teams-palaverin, koska mietin sijoituksia heidän kauttaan.
ApSen tauonhan voi pitää siinä tietokoneensa äärellä. Ai niin, olet päiväkodissa töissä ja tauko on pakko pitää taukotilassa.
En ole nyt töissä.
ApPuhuin eilisestä.
Tauot pidetään niille varatussa tilassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun soitan sijoitusyhtiöön ja sanon, että mietin 300 000 eurolle sijoituspaikkaa, niin jokainen haluaa pitää kanssani palaverin :)
ApMulla muuten sama, mutta mulla summa 500.000€.
Mulla onkinjo kohteet lopulle varallisuudesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se vuokratyöntekijä on tästä lähtien minulle kuin ilmaa, minähän olin sitä hänelle, koska hän sanoi takaisin, vaikka oli ihan väärässä, eikä pahoitellut asiaa. Hän ei ole enää yhtään kukaan työyhteisössä, toivottavasti saisi äkkiä potkut. Voisin toki edelleen sanoa työnjohdolle, jos hän venyttelee tauoille menoa, että ohjehan on, että pitää ainakin kysyä, haluaisiko seuraava jo mennä.
Ap
Sä olitkin sille pelkkää ilmaa. Heti kun tapasitte.
Tällä aapeellähän on hyvät tarinat😁nyt on yritystä👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vuokratyöntekijä on tästä lähtien minulle kuin ilmaa, minähän olin sitä hänelle, koska hän sanoi takaisin, vaikka oli ihan väärässä, eikä pahoitellut asiaa. Hän ei ole enää yhtään kukaan työyhteisössä, toivottavasti saisi äkkiä potkut. Voisin toki edelleen sanoa työnjohdolle, jos hän venyttelee tauoille menoa, että ohjehan on, että pitää ainakin kysyä, haluaisiko seuraava jo mennä.
ApSä olitkin sille pelkkää ilmaa. Heti kun tapasitte.
Niin, sellainen ihminen, mä murskaan sen kuin pienen ötökän. Mähän voin tehtailla sen vääristä käsityksistä vaikka minkälaisia valituksia ylöspäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne ajattelit ne allokoida?
Mulla menee Aristoihin, kultaan, listaamattomiin ja uraaniin. Myös kehittyville markkinoille osa.
Ap
Toki pienen normipörssi Suomi-salkunkin ajattelin pitää. Kun loppu on kiinteistöissä, jotka ovat suht riskittömiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla taidakaan olla etsinnässä kohteita tuolle summalle. Se on kaikki, mitä sä omistat, ja jo sementoitu minne lie.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Toki pienen normipörssi Suomi-salkunkin ajattelin pitää. Kun loppu on kiinteistöissä, jotka ovat suht riskittömiä.
Ap
Sä oot ihan hassu höppänä🤗
Montakohan eri aapeeta ollaan jo saatu tänne ketjuun :D hulvatonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSä olitkin sille pelkkää ilmaa. Heti kun tapasitte.
Niin, eli tässä nähdään, että hän oli se viallinen ja huonotapainen alusta alkaen. En minä.
Ap
En jaksa edes lukea koko ketjua, mutta tietääkö se vuokrtyöntekijä taukojonoista, montako saa olla tauolla yhtä aikaa jne. Minä en kyllä tollasia automaattisesti tajuaisi. Mun työpaikassa kun kaikki syö yhdesssä tai ainakin samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSä oot ihan hassu höppänä🤗
No en ole, tuo on mun sijoitusstrategiani oikeasti. Aristoihin luotan kuin kallioon, listaamattomistakin löysin Arvo-helmen ja kulta on näinä aikoina itsestään selvyys. Muihin laitan vain pieniä täkyjä kasvamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En jaksa edes lukea koko ketjua, mutta tietääkö se vuokrtyöntekijä taukojonoista, montako saa olla tauolla yhtä aikaa jne. Minä en kyllä tollasia automaattisesti tajuaisi. Mun työpaikassa kun kaikki syö yhdesssä tai ainakin samaan aikaan.
Tietää, alalla on aina samoin.
Ap
Olis kyllä raskasta elämää, jos jokainen vastaantuleva ihminen olis viallinen ja huonotapainen, ihan kaikki.
Onneksi en juurikaan kohtaa sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä raskasta elämää, jos jokainen vastaantuleva ihminen olis viallinen ja huonotapainen, ihan kaikki.
Onneksi en juurikaan kohtaa sellaisia.
No en ole aikaisemmin pahoittanut mieltäni töissä siitä, että ajan kaikkien etua.
Ap
Mitä helvettiä :D jos työkaveri pyytäisi menemään tauolle, en ottaisi sitä sellaisena "nyt heti tauolle siitä" käskynä vaan normaalina small talkina. Töissä ei vituta mikään enempää kuin ne työkaverit, jotka repii normaalista äänensävystä ja hengitystavasta jotain piilomerkkejä. Se työkaveri vilkaisi ulos pihalle samalla kun juteltiin ja ei kuulostanut juuri minun kriteerieni mukaan tarpeeksi innokkaalta, mikä ylimielinen mulkku!
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä :D jos työkaveri pyytäisi menemään tauolle, en ottaisi sitä sellaisena "nyt heti tauolle siitä" käskynä vaan normaalina small talkina. Töissä ei vituta mikään enempää kuin ne työkaverit, jotka repii normaalista äänensävystä ja hengitystavasta jotain piilomerkkejä. Se työkaveri vilkaisi ulos pihalle samalla kun juteltiin ja ei kuulostanut juuri minun kriteerieni mukaan tarpeeksi innokkaalta, mikä ylimielinen mulkku!
Niin, no näinkin itse oletin sen ihmisen asian ottavan. Että ei ala siitä minulle sanomaan, kun ihan piti tauolle mennä. Loukkaannuin siitä, että hän kohteli minua kuin jotain pahuuttani yhteisessä asiassa juuri häntä sorsivaa ihmistä, mikä en todellakaan ole.
Ap
Ap