Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun valitatte talvivaatteiden kalleudesta niin miksi ette osta käytettyjä?

Vierailija
28.12.2013 |

Olen myynyt siistejä, yksivärisiä talvihalareita ja talvikenkiä mutta eipä vaan kauppa käy. Osa merkkejä ja osa ei, tepsu, reima, ecco, hm. Huuto.net  Ostaako näitä kukaan vai valitetaanko vaan ja sitten ostetaan monen sadan merkkikamat lapselle? 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän kirppareita, seuraan huutista ja toria esim. Mutta tulos on ollut laiha, kulutusikäiselle pojalle ei vaan kerta kaikkiaan löydy mitään käytettynä tai sitten olen totaalisen vääriin aikoihin aina liikkeellä, parhaat vievt tietysti ne jotka ehtivät kirppareille heti auettua. Myytävät ovat loppuunpestyjä/kulutettuja riepuja, joita en kelpuuta. Alesta saa uusia halvalla, jsokus jopa halvemmalla mitä ahneimmat käytetyistä pyytävät. Tyttöjä jos olisi niin löytyisi helpommin.

Vierailija
42/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on käytetyt vaatteet täällä ainakin kestänyt pakkasia, vesisadetta jne, ei ole vuotanut, eikä hajoilleet. Itellä on vaatekaappi pullollaan vaatteita, jopa enempi kuin vaimolla. Ja mitä olen koko vuoden aikana itse ostanut, eli 2 hupparia, 1 collegen ja 1 talvitakin, loput vaatteet olen saanut lahjoiksi, kuten mm joka joulu. En pahemmin vaatteita itelleni osta sillä vihaan kaupoissa pyörimistä ja vaatteiden testaamista. Ja ne vaatteet mitä itel on käytän loppuun. T-paitoja on noin 3 metrin pino kaapissa, sit loput on housuja, huppareita, collegeja, kalsareita ja sukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on käytetyt vaatteet täällä ainakin kestänyt pakkasia, vesisadetta jne, ei ole vuotanut, eikä hajoilleet. Itellä on vaatekaappi pullollaan vaatteita, jopa enempi kuin vaimolla. Ja mitä olen koko vuoden aikana itse ostanut, eli 2 hupparia, 1 collegen ja 1 talvitakin, loput vaatteet olen saanut lahjoiksi, kuten mm joka joulu. En pahemmin vaatteita itelleni osta sillä vihaan kaupoissa pyörimistä ja vaatteiden testaamista. Ja ne vaatteet mitä itel on käytän loppuun. T-paitoja on noin 3 metrin pino kaapissa, sit loput on housuja, huppareita, collegeja, kalsareita ja sukkia.

Vierailija
44/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 13:49"]Huutonetistä en osta mitään, kun en luota myyjiin ja kirppareilta tekee todella harvoin löytöjä..

Tänä talvena ostin pojalle takin ja tyttärelle kengät. Maksoi yhteensä 60 euroa uusista, pitää netistä seurata alennusmyyntejä. Mutta ketuttaa valmiiksi ostella noitakaan, kun talvea ei näy ei kuulu.

[/quote]

Kannattaisko sun huutaa siellä sinne rekisteröityneiltä, eli niiltä joilla on se peukun kuva. Peukun kuva tarkoittaa että myyjö on antanut rekisteröityessään oikeat henkilötietonsa ja on näin ollen luotettava myyjä. Itse en osta/myy henkilöille joilla ei ole tuota luotettavan henkilön peukkua, saatikka pisteitä.

Vierailija
45/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikieni vaatekoot on 128cm ja 156cm. Sen kokoisille poikalapsille on ihan mahdoton löytää siistiä ja hyväkuntoista käytettyä. Enkä yhtään ihmettele, omatkin pojat käyttää vaatteet niin puhki ettei isoveljeltä jää kuin harvoja vaatteita pikkuveljelle.

Tosin en valita vaatteiden hinnoista, ostan sen mitä tarvii, ja yleensä ostan hiemen hinnakkaampaa koska se on käytännössä osoittautunut kestävämmäksi. 

Vierailija
46/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika huono kokemus kirppiksiltä. Siellä on usein niin tolkuttoman huonokuntoista myynnissä tai sitten todella vanhaa, siis jotain vuosien 1987-2000 malliston Reimaa ja Lassieta, "unisex - retro - ainutlaatuinen".

Vierailija
47/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - kun laitat sopivan hinnan, niin varmasti menee. Joskus kannattaa myydä pakettina. Kunnon kuva, kunnon kuvaus ja mitat parhaassa tapauksessa, tuotteen sijainti ja postikulut. Jos myyt talvihaalarin ja laitat lähtöhinnaksi vaikka 8€, taatusti menee, kun tarpeeksi odotat.

Vierailija
48/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan pojalleni aina talvivaatteet hyvissä ajoin eli tänä vuonna lokakuussa. En todellakaan jää odottelemaan jos kirppiksiltä löytyisi varsinkaan kun kirppiksillä on todella vähän pojille hyväkuntoista vaatetta.Joillakin pokkaa myydä 60 eurolla talvipukuja, itse myin Tickettiä ja reimaa parilla kympillä ja kaikki meni kaupaksi. Yhden talven olleet vaatteet olivat priimakunnnossa. Näin sain ostettua pojalle uuden Ticketin puvun jolla mennään koko talvi.

Vierailija
49/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa luulee, että vaatteen ostaminen on sijoitusprojekti, sitten petytään, jos ei saada haluttua hintaa. Minä, ostaessani käytettyä, en halua maksaa "sijoitusvaatteen hintaa", vaan ihan kohtuullisen. Kierrän kaukaa tietyt hittimerkit, joista nyhdetään ties minkä kuntoisena "puolet ovh:sta".

Vierailija
50/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on ainakin niin loistava kirpparitarjonta, etten osta juuri mitään uutena! Tai sitten tosi hyvällä alella. esim pojan Ticketin talvitakki on ostettu uutena 42 eurolla. Ticketin vaatteet olen todennut hyviksi joten niistä voin maksaa tuon verran, ovh hintoja en missään nimessä! Halvalla saa oikeasti hyvää joten miksi ihmeessä maksaisin paljon? Tokaluokkalisella tytöllä on musta zaran villakangastakki (kunto moitteeton), H&M:n rento untiskka (kunto hyvä) ja H&M:n farkkukankainen maihari (kunto moitteeton) ja niistä olen maksanut YHTEENSÄ 10€! 

Vierailija
51/51 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on muutaman kilometrin pyöräilymatka kouluun. Haluan, että takki on vedenpitävä. Kirppisvaatteista ei voi olla varma, pitävätkö vettä, koska vedenpitävyydestä kertovat laput eivät ole enää tallella. Se on harmillista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan