Nauratti taas lihahyllyllä, kun ihmiset
ostaa valmiiksi jauhettua jauhelihaa kilokaupalla! Voiko mitään uusavuttomampaa olla.
Kommentit (28)
Ehdotonta uusavuttomuuden huippua edustaa suoraveloitus. Siis ei päästä rahoistaan eroon, ellei joku käy ottamassa tililtä!
Mua taas itkettää, kun lahdatut kanat juoksee päättöminä pihalla, eikä tuu sitä normaalia talviväritystä punaisia roiskeita valkoisella hangella :(((
Joo mut tätä ette usko.. Siis joku osti cittarista kylppärin maton!! Siis mitä avuttomuutta! Mulla on partsilla rukki ja kangaspuut joilla teen itse matot ja muut kodin tekstiilit. Menin ton maton ostajan eteen ja kusin housuihini sekä heittäydyin siihen lattialle nauramaan räkäisesti.
Kiipesitkö sä sinne hyllylle seuraamaan toisten shoppailua? Luulen, että muita naurattu sun kyykkiminen siellä enemmän.
Mua naurattaa ku ihmiset ostaa voita, kyllä minä itse osaan voini kirnuta. Mitä uusavuttomuutta!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:32"]
Lol, käytsä urpo kaupassa? Mä kasvatan kaiken ite, se on ilmastakon :D
[/quote]
Vai on ilmaista?
Ihmiset varmaan kaupassa kavahtaa itsekseen nauravaa ap:tä.. Hulluna pitävät. ps. jauheliha on hyvää ja halpaa!
Ihmiset varmaan kaupassa kavahtaa itsekseen nauravaa ap:tä.. Hulluna pitävät. ps. jauheliha on hyvää ja halpaa!
Mua taas nauratti kun joku uusavuton osti suolaa! Senhän saa hyvin huuhdottua merestä lomareissujen aikana! Helpompaa kuin valmiin ostaminen! :D
Ap hei, mua naurattaa tollaset uusavuttomat ihmiset jotka hankkii lihamyllyn säästääkseen, mä saakeli sentään olen sellaisen itse takonut ja hitsannut!! Kyllä tulee hyvää, ja naurattaa samalla :)
Kyllä mua nauratti, kun joku osti kaupasta valmiiksi ommeltuja vaatteita. Voiko uusavuttomampaa ollakaan.
21: Onhan toi tietty ihan kiva, mut mä en kehtaa olla käyttämättä sitä lihamyllyä, joka periytynyt suvussa rautakaudelta asti. Sillä on monet mammutinlihat jauhettu.
-15-
Sun mutsis on nii läski, et otin siit kuvan jouluna, ja tulostin printtaa sitä vielki
No ei tuo mitään, mutta minä näin porukkaa ostamassa valmiiksi kirjoitettuja kirjoja. Minä se kirjoitan kirjani itse. Tosin ensin pitää odottaa että tuo tekemäni paperi kuivaa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:30"]
Niinpä! Ja nauratti myös vihanneshyllyllä, kun ihmiset ostavat valmiiksi kasvatettuja kurkkuja.
[/quote]
Kyllä, kurkut ovat parhaimpia ituina.
Minua nauratti aamulla, kun katsoin peiliin ja näin siellä oman, turpean naamani. Hetken kuluttua jo itkin.
t. Hölmö av-mammeroinen
Älkää haukkuko ap:tä, eiköhän tämä ole vastine sille tyypille joka tukehtui nauruunsa sipsihyllyllä dippikastikkeiden ostajiin ;)
Mitä on jauhamaton jauheliha? Näin kasvissyöjänä ei ole nämä uusimmat lihatrendit hallussa.
Lol, käytsä urpo kaupassa? Mä kasvatan kaiken ite, se on ilmastakon :D