Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisitte koulun myyjäisistä

Vierailija
26.01.2014 |

joka ei olisi syötävää.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain käsitöitä, tyyliin kangaskasseja tai servettitelineitä.

Vierailija
2/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just ostaisin syötävää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

villasukat

Vierailija
4/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla juuri vastaamaan että tuoreet sämpylät, kanelipullat, itsetehty mehu tai kuivakakku lähtisi minun matkaan. Muuta en ehkä ostaisi. Villasukat jos sattuisi olemaan kiva väri, töihin henkilökortille kaulanauha mutta senkin pitäisi olla juuri omaan tyyliin sopiva. Kannatuksen vuoksi voisin ostaa kynttilöitä, saippuaa tai muuta kulutettavaa tavaraa.

Vierailija
5/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei syötävää?? :(

Vierailija
6/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sitten mitään, hyvää päivää ja kiitos!

Kerran ostin erään kuudennen luokan joulukortteja. Olivat taiteilleet joulujuttuja ja ne oli printattu kunnon paperille ja niihin sai kuoret mukana. Ne kuoret olivat niin vinkeet, että sen takia ostin. Laitoin mä suvulle ne kortitkin menemään, mutta tavis kuorissa.

Mäpä luulen, että noissa myyjäisissä olisi entistä enemmän arvossaan se kotileipominen! Kotona tehty, eikä kaupan pussista paistettu. ;)

Vierailija
7/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortteja mäkin ehdotan.

Vierailija
8/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjavista jämävillalangoista tehtyjä paksuja pannulappuja. Sellaisia, jotka menis helposti läpi isomummon kauan sitten tekemistä tyylinsä puolesta. Ja luulis olevan ok myyjäisartikkeli: olemattomat kustannukset, helppo ja nopea tehdä. 

Vierailija
9/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitoselle tuli vielä mieleen että meidän lapsi oli tehnyt päiväkodissa sellaisen tiskirätin. Vaalealle tyhjälle rätille oli siis joillain tusseillä piirretty. Niitä voisin ostaa. Itse rätti on oikein hyvä, imukykyinen ja kestää hyvin konepesua.

Vierailija
10/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokaiinia

Vierailija
11/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötävää nimenomaan aina ostan.

Käsityöt ovat harvoin tarpeeksi hienoja, enkä toisaalta halua tukea polkuhintaista myyntiä, joten ne jätän ostamatta. (En siis kommentoi hintoja mitenkään ja tiedän, että korkeammalla hinnalla ne jäävät myymättä, mutta henkilökohtaisesti haluan ostaa  käsityöt yrittäjiltä.) Poikkeuksena ehkäs se, kun yhtenä vuonna luokka oli painanut omia kuvioita sellaisiin kaupan vaaleisiin kangaskasseihin, ilmeisesti vähän opettajan opastuksella niin, että ne olivat ihan kivan näköisiä, niitä tuli ostettua.

Vierailija
12/12 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapaset.