Lihavien ja rumien naisten tulisi olla ilman miehiä
Sanokaa niille miehillenne, että lopettaa meidän hoikkien ja nättien tuijottelun! Alussa oli kivaa kaupassa muka tiputella jotain maahan ja kumartua pylly pitkällä nostamaan se, kun teidän miehenne ihastelivat silmät pyöreinä kiinteää peppua.
Päästäkää ne miehet pois, itse olette lihavuutenne aiheuttanut.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?
[/quote]
Ihmettelen vain, miksette mene lenkille ja lopeta suklaan mässytystä, mieskin oikeasti arvostaisi! Olen lopen uupunut tyydyttämään teidän miestenne mieliä. Mun vartalo on vain omaa miestäni varten.
Ap
[/quote]
Ööh, mä oon sinkku, ollu jo useamman vuoden, olen bi ja edellinen ja mahdollinen tuleva suhde oli ja on naisen kanssa.
Olen käynyt ja käyn säännöllisesti lenkillä. En pidä suklaasta, mutta söin muutaman tarjottaessa.
Olen myöskin normaalipainoinen ja suht nätti, en siis kaunis vaan nätti.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?
[/quote]
Ihmettelen vain, miksette mene lenkille ja lopeta suklaan mässytystä, mieskin oikeasti arvostaisi! Olen lopen uupunut tyydyttämään teidän miestenne mieliä. Mun vartalo on vain omaa miestäni varten.
Ap
[/quote]
Ööh, mä oon sinkku, ollu jo useamman vuoden, olen bi ja edellinen ja mahdollinen tuleva suhde oli ja on naisen kanssa.
Olen käynyt ja käyn säännöllisesti lenkillä. En pidä suklaasta, mutta söin muutaman tarjottaessa.
Olen myöskin normaalipainoinen ja suht nätti, en siis kaunis vaan nätti.
[/quote]
No siinä tapauksessa, älä sinäkään tuijottele mun peppuani kaupassa.
Ap
Aika moni ruma läski onkin ilman vakimunaa, mut eihän se ap:n ongelmaa ratkaise. Päinvastoin!
Sillä lihavalla naisella voi olla myös paksu lompakko..
Hahhaa! Kiva, kun sain hyvät naurut vielä ennen nukkumaan menoa! Vaikka sä ap luultavasti provoiletkin, niin kyllä mä tiedän tämmöisiä sun kaltaisia psyykkistä hoitoa tarvitsevia idiootteja, joille nauraa niin miehet kuin naisetkin, vaikka niin hemaisevia kuvittelevat olevansakin! :DD
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:42"]
Mies jonka rahkeet ei riitä muuhun yleensä tyytyy sellaiseen naiseen jonka saa, eli usein lihavaan ja/tai rumaan. On se kuitenkin hyvä, että rumallakin naisella on ottajansa. Lihava nainenhan ei tietenkään halua nähdä asiaa niin, vaan uskottelee itselleensä olevansa suuri saalis, jonka mitäänsanomaton mies ehdottomasti halusi.
[/quote]
Jos mies on tarpeeksi rikas, niin mies kuin mies saa naisen kuin naisen.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:58"]Hahhaa! Kiva, kun sain hyvät naurut vielä ennen nukkumaan menoa! Vaikka sä ap luultavasti provoiletkin, niin kyllä mä tiedän tämmöisiä sun kaltaisia psyykkistä hoitoa tarvitsevia idiootteja, joille nauraa niin miehet kuin naisetkin, vaikka niin hemaisevia kuvittelevat olevansakin! :DD
[/quote]
Eikö niiden ihmisten kannata vain antaa elää omassa kuvitelmassaan?? Siinäkös luulevat olevansa täydellisiä... Mä ainakin nauran ap:n kaltaisille, jotka luulevat olevansa maailman napa....
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:58"]
Hahhaa! Kiva, kun sain hyvät naurut vielä ennen nukkumaan menoa! Vaikka sä ap luultavasti provoiletkin, niin kyllä mä tiedän tämmöisiä sun kaltaisia psyykkistä hoitoa tarvitsevia idiootteja, joille nauraa niin miehet kuin naisetkin, vaikka niin hemaisevia kuvittelevat olevansakin! :DD
[/quote]
Tiedän myös naistyypin ja on tosiaan psykiatrin tarpeessa harhoineen.
Ehkä sä ap vaan luulet, et persuukses on kiintee. Ehkä onkin vaan luinen ja ruma, sellaanen joka yleensä on kalpee ja ainoo pigmentti aanuksen tienoilla. Sitä ne äijät vaan miettii kun kurkkuas lattialta kurottelet. Rotevimmilla emännillä katsos kun on sellanen herkkumelooni, mitä oma ukkos vaan haaveksii saavansa kun sun luista perääs joutuu hoitamaan. Menisit kurppa Siwan sijasta salille.
Mulla tulee tuosta perseen hetkuttelijasta jotenkin se Tuksun video mieleen jossa hän esiintyy jossain baarissa ja vetää tissinsä esiin ja alkaa nuoleskella niitä ja kiemurtelee seksikkäästi :D :D :D
Olis kiva nähdä Tuksu Siwassa pudottelemassa kurkkuja aina kun tulee hyvännäköinen mies ruman vaimonsa kanssa vastaan. Sitä persettä ei voisi ola huomaamatta...
Mieti kun Tuksu kyttäis jossain maitohyllyjen luona kun vaimo valitsee jugurtteja, niin Tuksu alkaa pyllistellä miehelle, ja katsoo olkansa yli ja nuolee huuliaan viettelevän vihjailevasti, ottaa maitopurkin ja hivelee sitä ylösalas....
Miehelle mikään ei ole pahempaa kuin ruma nainen. Vaan kun hyviä ei riitä kaikille. On siis otettava sieltä mistä saa. Ei kai kukaan mies nyt oikeasti halua rumaa ja lihavaa lylleröä. Onneksi voi käydä vieraissa.
Miksi sitten ottaa se lyllerö, miksi ei ota sitä vierasta? Ja mistä niitä vieraita riittää kaikkien lylleröiden miehille? Entä jos mieskin on lyllerö? Onko timmit kauniit naiset velvoitettuja tyydyttämään kaikkien lylleröiden miehet? Kova homma...
Huvittaa tämä alkuperäinen viesti (joka muuten ihan varmana on provo) mutta huvittaa myös se asettelu, että jos ei ole hiukan ylipainoinen = heti luiseva, ällöttävä kurppa pylly :D
Ei voi ottaa sitä vierasta, koska RAHKEET EI RIITÄ. Pitää tyytyä huonoon naiseen.
Siis selvitä nyt kun en tajua, miten ei rahkeet riitä vierasta ottamaan vaimoksi, mutta panemassa voi käydä? Ja miksi ihmeessä otat itsellesi huonon naisen vaimoksi? Mitä ihmettä sillä teet?
Tällä iloluontoisella rumalla läskillä naisella on hoikka ja komea mis. Lisäksi minulla on salarakkaana toinen samanlainen kauniin ja hoikan naisen mies. Ehkä asiat ei ole ihan niin yksioikoisia että kaikki riippuisi ulkonäöstä. Minulla kun on tosiaan mistä ottaa kiinni ja iloisesti sitä annankin valitsemilleni itseäni miellyttäville herrasmiehille. Ei kannattaisi olla niin kovin takakireä ja kuivakka, henkisestikään, niin ehkä elämä olisi nautinnollisempaa teille kauniille ja hoikille naisille ;).
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?
[/quote]
Ap
[/quote]
Provoat tietty. Jos oikeasti joku olisi noin itseriittoinen niin useimmilta miehiltä lentäisi yrjö sun pyllistelyillesi. Kiva olisi oksennus kaupan lattialla.
[/quote]
Tämä on tältä päivältä: menin ihan normaalisti hakemaan kaupasta ruokaa tälle päivälle. Olin maitohyllyllä, kun paikalle tuli kärryjen kanssa n. 35v pariskunta. Mies hoikka, nainen oli oikeasti lihava, kärryissä pakastepizzaa ja siideriä. Ällötti sen miehen katseet! Siinä se avoimesti tuijotteli mua pervolla ilmeellä, kun oma nainen valitsi jogurtteja.
Pitäkää ne miehenne aisoissa.
Ap