Lihavien ja rumien naisten tulisi olla ilman miehiä
Sanokaa niille miehillenne, että lopettaa meidän hoikkien ja nättien tuijottelun! Alussa oli kivaa kaupassa muka tiputella jotain maahan ja kumartua pylly pitkällä nostamaan se, kun teidän miehenne ihastelivat silmät pyöreinä kiinteää peppua.
Päästäkää ne miehet pois, itse olette lihavuutenne aiheuttanut.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:49"]Hyvä ap, nyt olet asian ytimessä. Siinä on vaan sellainen kääntöpuoli, että mitäs sitten kun on paljon yksinäisiä miehiä ilman naista...? Suomalainen nainen kun enimmäkseen on ruma ja lihava, eikö. Ja ne kaikki kun eroaa..oi joi...huolehditko sinä ap pikku pepullasi niistä kaikista? Mutta joo, ota vaan minun mies, olen sitä jo tarpeeksi käyttänyt.
[/quote]
Niin ja entäs kun myös suomalainen mies on suurimmaksi osaksi ruma ja lihava niin otatko sä Ap ne sit itsellesi? Minä en ainakaan halua.. Ja sitten kun minun miehestä tulee ruma ja lihava niin se voi kyllä mun puolesta mennä katselemaan kiinteämpiä peppuja lähikauppaan..
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 01:45"]
Mikään ei oo naiset kauheempi kun laiha akka kuivalla luuperseellä. Kyllä siinä tuuppiessa tulee kuviteltua sitä hiukan silavaista ja muhkeata kankkua mistä kiinni pitelis. Suosittelen ap perseimplanttia ja luonnemuokkausta.
[/quote]
aaaaaaahhhhhahahahhaaaa *huutonaurua* Perseimplantti kyllä lienee paikallaan.. vielä kun sais semmosen implantin tuonne aivojenkin kohdalle. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 01:45"]Mikään ei oo naiset kauheempi kun laiha akka kuivalla luuperseellä. Kyllä siinä tuuppiessa tulee kuviteltua sitä hiukan silavaista ja muhkeata kankkua mistä kiinni pitelis. Suosittelen ap perseimplanttia ja luonnemuokkausta.
[/quote]
En oo ap, oon mies ja ap oli viestin perusteella kai nainen..? No oli miten oli niin vaikka muodokkaista tykkäänkin niin ei mua siltikään kiihota esim. Reilusti ylipainoinen, epänaiselliset vaatteet, kynityt hiukset, huonot hampaat omaava nainen.. Eli tässä keskustelussa on nyt vaan kaks ääripäätä, luiseva nainen ja ylipainoinen ällöttävä nainen. Mut se niin riippuu monesta jutusta, laiha voi olla ruma ja ylipainoinen todella seksikäs...
Rumalla naisella ei tee mitään. Lihavalla tekee vielä vähemmän.
T: Mies, jolla kaunis ja urheilullinen nainen
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 01:58"]
Rumalla naisella ei tee mitään. Lihavalla tekee vielä vähemmän.
T: Mies, jolla kaunis ja urheilullinen nainen
[/quote] Ja sitten sä heräsit.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 01:27"]
Miehelle mikään ei ole pahempaa kuin ruma nainen. Vaan kun hyviä ei riitä kaikille. On siis otettava sieltä mistä saa. Ei kai kukaan mies nyt oikeasti halua rumaa ja lihavaa lylleröä. Onneksi voi käydä vieraissa.
[/quote] Hyviä riittää, mutta sä et vaan sellaista saa.
Voi hitto, miksei sun kiinteetä takapuolta sais kattoa? Mies yleensä vinkkaa ja mäkin sitten liityn kuolaamiseen, tuota kun sain nuolla. Se olis niin upeeta.
Suo läskille mahdollisuus! *slurps, slurps*
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?
[/quote]
Ihmettelen vain, miksette mene lenkille ja lopeta suklaan mässytystä, mieskin oikeasti arvostaisi! Olen lopen uupunut tyydyttämään teidän miestenne mieliä. Mun vartalo on vain omaa miestäni varten.
Ap
[/quote]
Lapset hyötyvät paljon enemmän henkisestä pääomasta kuin äitinsä timmistä pepusta. Ja mies joka on kiinnostunut geeniensä jatkumosta valitsee sitä henkistä pääomaa. Mies joka on kiinnostunut itsensä tyydyttämisestä valitsee naisen timmin pepun perusteella. Valintoja. Joilla on seurauksensa. Ja ap tiedoksi, ihmisen on mahdollisuus oppia muutakin kuin kuntosalilaitteiden veivaamista. Läskit ja rumat oppii ihan luonnostaan aika paljon enemmän. ja ihan helposti sen veivaamisenkin jos niikseen on.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:39"]
Päästäkää ne miehet pois, itse olette lihavuutenne aiheuttanut.
[/quote]
Päästetään päästetään, otatko vastaan? Olisin päästänyt jo aikaa sitten, mutta kun ei lähde millään, makaa röhnöttää sohvalla toinen käsi kalsareissa ja toinen puristaa kaukosäädintä. Kävisi edes töissä tai tekis jotain muuta kun katselis naisten perseitä, huoh. Tuletko kotoa hakemaan?
Oikeastaan ongelmana on apn huono itsetunto, joka ei kestä tuntemattomien miesten katseita. Ja toiseksi apn itsetunto kun hän ei voi käsittää miten tukeva ja ruma nainen saa komean miehen.
Kertokaa esimerkkejä mitä rumalla läskiperseellä voisi tehdä? Kavereille ei kehtaa esitellä kun nauraisivat pihalle. Sopiiko muuhun kuin kokiksi ja suvunjatkovälineeksi? Silmäniloksi ei ainakaan sovellu.
Mä kun tänään viimeistelin pumppijumpassa muhkeeta ja juissia takalistoani, toi ap kyttäs sitä! kuuluisan kauppareissunsa jälkeen, tippa linssissä ja koitti lisätä hädissään tangoon rautaa. Tais olla luuviulu kateellinen. Ja voin kertoo ap, että jos sun luiseva ahteris sai tänään silmäyksen Siwassa, niin tämä persuus sai kotona jotakin ihan muuta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 02:38"]
Kertokaa esimerkkejä mitä rumalla läskiperseellä voisi tehdä? Kavereille ei kehtaa esitellä kun nauraisivat pihalle. Sopiiko muuhun kuin kokiksi ja suvunjatkovälineeksi? Silmäniloksi ei ainakaan sovellu.
[/quote] No esim. kesällä bikinit päälle ja rannalle kävelylle. Iltaisin hame päälle ja baanalle pyörittämään bebaa. Eipä ole vielä valituksia koskaan kuulunut, kehuja vaan.
Mun mies joskus totesi, että hyvää persettä on kiva katsoa vaan ei sillä perseellä ole luonnetta, ihmisellä on...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 02:38"]
[/quote] Sinun silmälle se ei sovi, mutta niiiiiiiiiiiiin monelle muulle sopii.
Mutta mitäs kun mun miehenikin on lihava? Saanko pitää?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?
[/quote]
Ihmettelen vain, miksette mene lenkille ja lopeta suklaan mässytystä, mieskin oikeasti arvostaisi! Olen lopen uupunut tyydyttämään teidän miestenne mieliä. Mun vartalo on vain omaa miestäni varten.
Ap
[/quote]
Provoat tietty. Jos oikeasti joku olisi noin itseriittoinen niin useimmilta miehiltä lentäisi yrjö sun pyllistelyillesi. Kiva olisi oksennus kaupan lattialla.
[/quote]
Tämä on tältä päivältä: menin ihan normaalisti hakemaan kaupasta ruokaa tälle päivälle. Olin maitohyllyllä, kun paikalle tuli kärryjen kanssa n. 35v pariskunta. Mies hoikka, nainen oli oikeasti lihava, kärryissä pakastepizzaa ja siideriä. Ällötti sen miehen katseet! Siinä se avoimesti tuijotteli mua pervolla ilmeellä, kun oma nainen valitsi jogurtteja.
Pitäkää ne miehenne aisoissa.
Ap
[/quote]
Ehkä se mies mietti, että onko sulla anoreksia (tai että olet köyhä työtön) ja pitäiskö sulle antaa pikkuisen rahaa kunnon ruokaan jotta saisit vähän lihaa luittesi ympärille sekä kunnon peban.
Olet oikeassa ap, mutta minkäs teet kun ne miehet vaan tulevat ehdottelemaan tapaamista ja hmmm..yksi asia johtaa toiseen. Minua ei haittaa vaikka mieheni sinua tuijottaa, miksi se sinua haittaa? Hakkaako miehesi sinua mustasukkaisuuspuuskassaan, kun näkee muiden miesten tuijotuksen<?Siitäkö tämä vuodatuksesi johtuu.
Mikään ei oo naiset kauheempi kun laiha akka kuivalla luuperseellä. Kyllä siinä tuuppiessa tulee kuviteltua sitä hiukan silavaista ja muhkeata kankkua mistä kiinni pitelis. Suosittelen ap perseimplanttia ja luonnemuokkausta.