Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavien ja rumien naisten tulisi olla ilman miehiä

Vierailija
28.12.2013 |

Sanokaa niille miehillenne, että lopettaa meidän hoikkien ja nättien tuijottelun! Alussa oli kivaa kaupassa muka tiputella jotain maahan ja kumartua pylly pitkällä nostamaan se, kun teidän miehenne ihastelivat silmät pyöreinä kiinteää peppua.

Päästäkää ne miehet pois, itse olette lihavuutenne aiheuttanut.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 02:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?

[/quote]

Ihmettelen vain, miksette mene lenkille ja lopeta suklaan mässytystä, mieskin oikeasti arvostaisi! Olen lopen uupunut tyydyttämään teidän miestenne mieliä. Mun vartalo on vain omaa miestäni varten.

Ap

[/quote]

Lapset hyötyvät paljon enemmän henkisestä pääomasta kuin äitinsä timmistä pepusta.  Ja mies joka on kiinnostunut geeniensä jatkumosta valitsee sitä henkistä pääomaa. Mies joka on kiinnostunut itsensä tyydyttämisestä valitsee naisen timmin pepun perusteella. Valintoja. Joilla on seurauksensa. Ja ap tiedoksi, ihmisen on mahdollisuus oppia muutakin kuin kuntosalilaitteiden veivaamista. Läskit ja rumat oppii ihan luonnostaan aika paljon enemmän. ja ihan helposti sen veivaamisenkin jos niikseen on.

[/quote]

Ja siis sinun mielestä timmin pepun ( ällö sana) omaava ei voi omata sen timmin takapuolen lisäksi henkistä pääomaa? Ja läskit ja rumat taas omaavat sitä enemmän? Henkinen pääoma ei esiinny samassa suhteessa kuin rasvaprosentti. Moni läski ja ruma on myös lisäksi harvinaisen tyhmiä. Sama kyllä pätee osaksi toisinkin päin. Mutta älä ihan oikeasti kehtaa.

T: timmi ja runsaasti henkistä pääomaa omaava kuntosalilaitteiden veivaaja

Vierailija
62/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava mutta kaunis... Paljon kauniimi kun moni laiha ja varmaan rumempi mitä moni lihava tai laiha.. Tuntuu siltä että jos sua nyt sie joku kaupas on katsonut himoiten niin get use to it ;) itse saan nuorilta ja vanhoilta ällöttäviä katseita ja jopa ehdotuksia ja minun normi kokoinen mies on tietysti välis musta sukkainen ;) mut ei muakaan haittaa ku jotkut rimppa kintut lauta rinnat yrityää vokotella oma muruani himaan.. Tietty mun isoon kainaloon se tulee <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö tässä nyt sitten erota, kun et osaa olla pyllistämättä julkisilla paikoilla?

Hieno nainenhan ei pyllistele, hän kyykistyy. Tarpeeksi hienolla naisella on myös shoppaajia mukanaan. Kuten tämmösellä rumalla lihavalla niin ja rahaa, hemmetisti massia, että toiset sitten pyllistelee meidän iloksi. :)

Vierailija
64/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 01:36"]

Huvittaa tämä alkuperäinen viesti (joka muuten ihan varmana on provo) mutta huvittaa myös se asettelu, että jos ei ole hiukan ylipainoinen = heti luiseva, ällöttävä kurppa pylly :D

[/quote]

näin naivit vaan on jotenkin niin suloisia.

Vierailija
65/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:39"]

Sanokaa niille miehillenne, että lopettaa meidän hoikkien ja nättien tuijottelun! Alussa oli kivaa kaupassa muka tiputella jotain maahan ja kumartua pylly pitkällä nostamaan se, kun teidän miehenne ihastelivat silmät pyöreinä kiinteää peppua.

Don't flatter yourself honey...:))

Päästäkää ne miehet pois, itse olette lihavuutenne aiheuttanut.

[/quote]

Vierailija
66/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on läskiä perseessä, toisilla päässä :) Syöhän ap sinäkin lisää suklaata,, siinä on seratoniinia. Tulee muustakin hyvä mieli kun siitä "tuijottelusta" jonka luulet saavasi osaksesi.