Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavien ja rumien naisten tulisi olla ilman miehiä

Vierailija
28.12.2013 |

Sanokaa niille miehillenne, että lopettaa meidän hoikkien ja nättien tuijottelun! Alussa oli kivaa kaupassa muka tiputella jotain maahan ja kumartua pylly pitkällä nostamaan se, kun teidän miehenne ihastelivat silmät pyöreinä kiinteää peppua.

Päästäkää ne miehet pois, itse olette lihavuutenne aiheuttanut.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:49"]

Hyvä ap, nyt olet asian ytimessä. Siinä on vaan sellainen kääntöpuoli, että mitäs sitten kun on paljon yksinäisiä miehiä ilman naista...? Suomalainen nainen kun enimmäkseen on ruma ja lihava, eikö. Ja ne kaikki kun eroaa..oi joi...huolehditko sinä ap pikku pepullasi niistä kaikista? Mutta joo, ota vaan minun mies, olen sitä jo tarpeeksi käyttänyt.

[/quote]

Valtaosa yksinäisistä miehistä on niitä, joiden taso juuri ja juuri riittää lihavaan, rumaan naiseen. Eli vetävä nainen ei koske niihin pitkällä tikullakaan.

Vierailija
2/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 07:14"]

Toisilla on läskiä perseessä, toisilla päässä :) Syöhän ap sinäkin lisää suklaata,, siinä on seratoniinia. Tulee muustakin hyvä mieli kun siitä "tuijottelusta" jonka luulet saavasi osaksesi.

[/quote]

"seratoniini" paljastaa sinusta oleellisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?

[/quote]

Ihmettelen vain, miksette mene lenkille ja lopeta suklaan mässytystä, mieskin oikeasti arvostaisi! Olen lopen uupunut tyydyttämään teidän miestenne mieliä. Mun vartalo on vain omaa miestäni varten.

Ap

[/quote]

Koska olet niin yksin ajatustesi kanssa, oikea ratkaisu sulle on vetää burkha päälle, mieluiten sillä mehiläisverkolla. Pysyy kaikki myrkky ja päästöt siellä sisäpuolella. Kanssasisaresi kiittää.

Vierailija
4/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 03:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:52"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?

[/quote]

Ihmettelen vain, miksette mene lenkille ja lopeta suklaan mässytystä, mieskin oikeasti arvostaisi! Olen lopen uupunut tyydyttämään teidän miestenne mieliä. Mun vartalo on vain omaa miestäni varten.

Ap

[/quote]

Provoat tietty. Jos oikeasti joku olisi noin itseriittoinen niin useimmilta miehiltä lentäisi yrjö sun pyllistelyillesi. Kiva olisi oksennus kaupan lattialla.

[/quote]

Tämä on tältä päivältä: menin ihan normaalisti hakemaan kaupasta ruokaa tälle päivälle. Olin maitohyllyllä, kun paikalle tuli kärryjen kanssa n. 35v pariskunta. Mies hoikka, nainen oli oikeasti lihava, kärryissä pakastepizzaa ja siideriä. Ällötti sen miehen katseet! Siinä se avoimesti tuijotteli mua pervolla ilmeellä, kun oma nainen valitsi jogurtteja.

Pitäkää ne miehenne aisoissa.

Ap

[/quote]

Ehkä se mies mietti, että onko sulla anoreksia (tai että olet köyhä työtön) ja pitäiskö sulle antaa pikkuisen rahaa kunnon ruokaan jotta saisit vähän lihaa luittesi ympärille sekä kunnon peban.

[/quote]

Nyt on taas dsellaset defenssit jollain päällä, että..... Köyhät työttömät on tutkitusti keskimäärin lihavampia ja vähemmän urheilevia.

Vierailija
5/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi elää mieheni kautta? Ja lähteä vielä lenkille ja jättää suklaan nautinnot, vain mieheni takia, se olisi pahinta aliarvostamista itseäni kohtaan, luulisi siinä jo itsetunnonkin menevän sen siliän tien, niin kuin näkyy joillekin käyneen.

Naisena voin elää tasavertaisesti omaa elämääni ja vielä hyvin mielenkiintoista ja onnellista, myös taloudellisesti. Enkä ole huomannut  hänen tuivottavan kaupassa kenenkään pyllyä, ei edes sinun. Päinvastoin hän ostaa liput AINA  kahdelle konserteihin, teatteriin, taidenäyttelyihin, matkoille ja arvaa kenelle se toinen lippu onkaan tarkoitettu - minulle. Elämä nyt on vain tälläistä ja toiselle se on jatkuvaa puurtamista kroppansa eteen, kun luoja on antanut lusikalla ja toiselle kauhalla. Miksi lähteä lenkille, kun voi olla oman kullan kainalossa?

"Ihmettelen vain, miksette mene lenkille ja lopeta suklaan mässytystä, mieskin oikeasti arvostaisi! Olen lopen uupunut tyydyttämään teidän miestenne mieliä. Mun vartalo on vain omaa miestäni varten.

Ap"

Vierailija
6/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Huomaan, että olette provosoituneet täällä aika lailla. Jos joku on tuota mieltä, on oma häpeänsä.

Meille kaikille on olemassa joku. Eikä se rakkaus tosiaankaan katso sitä ulkonäköä aina. Jos mies/nainen välittää enemmän ulkonäöstä kuin luonteesta, sitten etsiköön itselleen samanhenkisen.

Joten anteeksi kaikille. Tämä oli perjantai-illan provo.

Ap

Vierailija
7/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 11:27"]No niin. Huomaan, että olette provosoituneet täällä aika lailla. Jos joku on tuota mieltä, on oma häpeänsä.

Meille kaikille on olemassa joku. Eikä se rakkaus tosiaankaan katso sitä ulkonäköä aina. Jos mies/nainen välittää enemmän ulkonäöstä kuin luonteesta, sitten etsiköön itselleen samanhenkisen.

Joten anteeksi kaikille. Tämä oli perjantai-illan provo.

Ap

[/quote]

Just ..

Vierailija
8/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo my ass. Hanki ap elämä. Niin ja se perseimplantti luisevaan ahteriis.

Vierailija
9/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistele sinä ihan rauhassa ja käske samalla miesten tuupata sinua takaapäin; jätä kuitenkin aivopierusi ihan itsellesi äläkä julkaise näitä älynväläyksiä keskustelupalstoilla!

Vierailija
10/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?

Vierailija
11/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka rahkeet ei riitä muuhun yleensä tyytyy sellaiseen naiseen jonka saa, eli usein lihavaan ja/tai rumaan. On se kuitenkin hyvä, että rumallakin naisella on ottajansa. Lihava nainenhan ei tietenkään halua nähdä asiaa niin, vaan uskottelee itselleensä olevansa suuri saalis, jonka mitäänsanomaton mies ehdottomasti halusi.

Vierailija
12/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit siis minun miehen itsellesi. No,miksi et ota sitä?

Vierailija
13/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?

[/quote]

Ap

Vierailija
14/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet aivan oikeassa. En ole ansainnut miestäni.

Vierailija
15/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:42"]

Mies jonka rahkeet ei riitä muuhun yleensä tyytyy sellaiseen naiseen jonka saa, eli usein lihavaan ja/tai rumaan. On se kuitenkin hyvä, että rumallakin naisella on ottajansa. Lihava nainenhan ei tietenkään halua nähdä asiaa niin, vaan uskottelee itselleensä olevansa suuri saalis, jonka mitäänsanomaton mies ehdottomasti halusi.

[/quote]

Mutta eihän naisilla ja miehillä ole markkina-arvoa. Kysykää vaikka femakoilta.

Vierailija
16/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mä olenkin yksin.

Vierailija
17/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä provo.

Vierailija
18/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö sua että lihavat saattaisi lisääntyä, vai mitä ajat takaa?

Vierailija
19/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:41"]mitä helvettiä sunkin päässäs oikeen liikkuu? Noin niinkun yleensä?

[/quote]

Ap

[/quote]

Provoat tietty. Jos oikeasti joku olisi noin itseriittoinen niin useimmilta miehiltä lentäisi yrjö sun pyllistelyillesi. Kiva olisi oksennus kaupan lattialla.

Vierailija
20/66 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, nyt olet asian ytimessä. Siinä on vaan sellainen kääntöpuoli, että mitäs sitten kun on paljon yksinäisiä miehiä ilman naista...? Suomalainen nainen kun enimmäkseen on ruma ja lihava, eikö. Ja ne kaikki kun eroaa..oi joi...huolehditko sinä ap pikku pepullasi niistä kaikista? Mutta joo, ota vaan minun mies, olen sitä jo tarpeeksi käyttänyt.