93-syntyneet millainen elämäntilanne?
Onko täällä edes niin nuoria? Itsellä 9kk ikäinen vauva ja koulut vielä käymättä.
Kommentit (104)
Olen 93, ja minulla on nyt toista vuotta jo vakituinen työpaikka, ammatti on myöskin. Ostimme kihlattuni kanssa vuosi sitten marraskuussa ensimmäisen asunnon, eli n. 100 tonnin asuntolaina on meillä puoliksi. Mieheni on 90- syntynyt, hänellä ollut jo pidempään vakityö, josta sai juuri ylennyksen :) Naimisiin menon olemme sopineet kesän 2015. Odotamme esikoistamme ja laskettu aika on nyt marraskuussa :) ja voin sanoa, että en juuri onnellisempi voisi olla :) Ja eipä se ikä vaikuta onnellisuuteen, pääasia, että itse on tyytyväinen!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:55"]Olen 93, ja minulla on nyt toista vuotta jo vakituinen työpaikka, ammatti on myöskin. Ostimme kihlattuni kanssa vuosi sitten marraskuussa ensimmäisen asunnon, eli n. 100 tonnin asuntolaina on meillä puoliksi. Mieheni on 90- syntynyt, hänellä ollut jo pidempään vakityö, josta sai juuri ylennyksen :) Naimisiin menon olemme sopineet kesän 2015. Odotamme esikoistamme ja laskettu aika on nyt marraskuussa :) ja voin sanoa, että en juuri onnellisempi voisi olla :) Ja eipä se ikä vaikuta onnellisuuteen, pääasia, että itse on tyytyväinen!
[/quote]
Apua kirjoitin väärin, maaliskuussa on laskettu aika eikä marraskuussa... :D 58
Opiskelen amk:ssa ensimmäistä vuotta, valmistuin lukiosta keväällä -12. Lukion jälkeen pidin välivuoden töitä tehden ja ihmetellen mitä alkaisin opiskelemaan. Jonkinlainen masennus vaivannut jo melkein kymmenen vuotta, ja välillä tuntuu että elämä on osittain jäänyt elämättä. Ylä-aste, lukio ja nyt amk meni/menee ihan sumussa, ilman muistoja saati kavereita. Muuten asiat ihan kivasti, parisuhde kestänyt neljä vuotta ja kiva opiskelijakämppä alla.
Opiskelaan ekaa vuotta ja asun poikaystävän kanssa. Muutettiin syksyllä ekaan yhteiseen ja omaan kotiin. Ollaan oltu yhessä yli neljä vuotta ja mulla alkaa olla pienoinen hää- ja vauvakuume... :D Voishan nää koulut kyllä ennen käydä loppuun kun ei poikaystäväkään niin innoissaan ole noista mun ajatuksista vielä.