Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

93-syntyneet millainen elämäntilanne?

Vierailija
28.12.2013 |

Onko täällä edes niin nuoria? Itsellä 9kk ikäinen vauva ja koulut vielä käymättä.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ensimmäistä vuotta yliopistossa, asun avoliitossa opiskelija-asunnossa, löytyy yksi kissa ja koira suunnitteilla. Ei lapsia (toivottavasti vielä pitkään aikaan), Ennestään jo yksi ammatti ja teen satunnaisesti sen alan töitä opiskeluiden ohella. Huomenna viimeinen tentti ja sitten 2 vk lomaa ennen kesätöiden aloittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ( hän vm 90) kanssa yhdessä nyt viisi vuotta, avoliittoa neljä vuotta, kihloissa kolme.
Omistusasunto
Vakityö molemmilla
1-vuotias lapsi, ainokaiseksi jää.
Opiskelua tulevaisuudessa vielä, kunhan tiedän, mitä haluan tehdä! En halua montaa vuotta hukata miettimiseen, siksi lapsi jo on.

Vierailija
44/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks teillä on kauhea kiire alkaa kaksikymppisenä elämään keski-ikäisten elämää?!

Vierailija
45/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla avomiehen kanssa ja yhdessä ollaan oltu nelisen vuotta. Syksyllä alkaa kaukosuhde kun muutan ulkomaille opiskelemaan, mutta tällä hetkellä vielä vakiduunissa. Ei ole lukion lisäksi mitään koulutusta, vähän hukassa ollut suunta viime vuodet.

Vierailija
46/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis mutta itse sain ekan lapsen 21v ja samalla alettii rakentaa taloa, toinen lapsi ku olin 24v. Ja oli jo ammatti ja työpaikka. Mä oon vm-84. En kadu lapsia tai elämääni mutta näin jälkiviisaan neuvo:
Nauttikaa nuoruudestanne ja siitä ettei oo asuntolainoja ja lapsia. Laittakaa rahaa itseenne ja matkusteluun tms. Tämä penninvenytys kausi kestää vuosikymmeniä ja vastuu on ikuinen. Eipä paljoo lähetä reppureissulle intiaan enää....

Vierailija
47/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatillinen tutkinto löytyy, asun vuokralla ja teen töitä :D toivottavasti kohta pääsee opiskeleen

Vierailija
48/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio ja amis käyty, puoltoista vuotta oon tehny oman alan töitä. Syksyllä takas opiskelemaan AMKiin. Asun kihlatun ja koiran kanssa keskustassa vuokrakaksiossa. Ei valittamista elämässä:)

Vierailija
49/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitutkinto on, mutta tällä hetkellä oon työttömänä ja yritän kestää työkkärin temppuilua. Parisuhteessa noin 3 vuotta. Ei voi oikein suunnitella omaa elämää ilman töitä...

Vierailija
50/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen nyt yliopistolla kolmatta vuotta DI:ksi, tekniikan kandin paperit aivan juuri kasassa. Asun vuokralla ja olen avoliitossa. Alani kesätöissä olen ollut fuksivuoden kesästä lähtien. Lapsia ei ole eikä tule ainakaan vähään aikaan.

Vierailija
51/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -92 mutta vastaan kuitenkin. Lukio käyty, sen jälkeen olin pari vuotta amk:ssa opiskelemassa ammattiin jonka totesin olevan minulle epäsopiva. Tulin raskaaksi ja jätin koulun kesken. Lapsi on nyt 1,5-vuotias ja odottelen innolla ilmoitusta opiskelupaikasta syksylle, joko amikseen tai amk:iin. Miehen kanssa oltu yhdessä jo 5 vuotta ja naimisissa vuosi. En malta odottaa kouluun pääsyä, valmistumista ja työelämään astumista! Oman talon osto on haaveissa heti kunhan molemmat päästään töihin.

Vierailija
52/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:42"]

Olen vajaa 2-vuotiaan tytön äiti ja odotan toista lasta, LA on elokuussa, on ammatti ja olen avoliitossa :)

[/quote]

Hienoa että uskallat myöntää olevasi vajaa! ;) 

Vierailija
53/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksiössä kaupungin keskustassa, opiskelen amkssa ensimmäistä vuotta, ensi syksynä lähden vaihtoon, paljon kavereita ja työpaikka, hyvät suhteet perheeseen

Vierailija
54/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä, ei lapsia. Käyn amista ja asun äitin ja isin luona. Pelaan pleikkaria ja leikin yksikseni läheisessä metsässä. (Y)(Y)(Y)

Vierailija
55/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukio ja amis käytynä, nyt hain amkiin. Tällä hetkellä olen työttömänä :( Asun vuokralla yhdessä poikaystäväni kanssa ja seurustelua on takana kohta 3 vuotta. Lapset ei ole vielä ajankohtaisia, rakas kissavauva meillä on.

Vierailija
56/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 4 vuotta avoliitossa, kaksi lasta, 3v ja 1v. Asutaan isossa rivitalokämpässä. Molemmilla koulut käyty ja vakituinen työpaikka, minä tosin olen vain osapäivätöissä lasten takia.

Vierailija
57/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on -93 syntyneet tyttö ja poika. poika opiskelee lakia, tytär mainosalaa ja muotoilua. toinen on sinkku, toinen ollut 2 v parisuhteessa, ei lapsia.

Vierailija
58/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliittoa takana pari vuotta, ammatti ja työpaikka löytyy. Vauvakuumetta olisi jo, mutta tällä hetkellä olemme kuitenkin vain tyytyneet koiravauvaamme.

Vierailija
59/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 2v. Naimisissa, hoidan kotona 8kk lastamme, mies samaa vuosimallia, työelämässä. Kummallakin pelkkä lukiopohja, omistusasunto ja juuri vaihdettiin toinen auto uudempaan. Kaksi koiraa myös mukana menossa. Mulla on opiskelupaikka amk:n, siirsin aloitusta vuodella sillä en halunnut laittaa niin nuorta hoitoon
. Välillä on tietenkin raskasta, mutta pääsääntöisesti elämä hymyilee.

Sinulle joka sanoit ettei kannata hankkia lapsia ja ottaa asuntolainaa näin nuorena, kun ei pääse enää matkustelemaan: Me maksamme talosta sellaista lyhennystä että rahaa jää käteen mukavasti senkin jälkeen ( miehellä tosin onkin hyvä kuukausipalkka), ja en ole koskaan aiemmin matkustellut näin paljon kuin vauvan syntymän jälkeen, ei ole kyllä ollut mitenkään hankalaa. :)

Vierailija
60/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun avomiehen ja kahden kissani kanssa kaupungin keskustassa ja yhdessä ollaan oltu vähän reilu 5 vuotta. Olen käynyt ammattikoulun ja nyt olen vakituisessa työpaikassa eri alalla kuin mihin valmistuin, oman alan töitä en ole tehnyt päivääkään vaikka valmistuin 2 vuotta sitten. Opiskelu kiinnostaisi vielä, heti kun keksin alan joka on kiinnostava ja työllistää. Mies on työtön ja lapsia meille ei ole tulossa vuosikausiin, vaikka tosi monella molempien kavereista on jo toinenkin tulossa tai syntynyt jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä