Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

93-syntyneet millainen elämäntilanne?

Vierailija
28.12.2013 |

Onko täällä edes niin nuoria? Itsellä 9kk ikäinen vauva ja koulut vielä käymättä.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-92 vuosimallia. Opiskelen ammattikorkeakoulussa. Sinkku nykyisin. Avoliitossakin ehin olemaan 2 vuotta, mutta se loppui puolisen vuotta sitten. Asun kämppiksen kanssa vuokralla keskustassa ihanassa kaksiossa, mutta kesäksi tosin muutan vanhemmilleni kesäduunien perässä... Suht huoleton elämä. Kavereiden kanssa hengailua, juhlimista ja tinderin ahkeraa kulutusta! Vaihtoon lähen Espanjaan ensi vuoden puolella:-) 

Vierailija
62/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 01:48"][quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:55"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:51"]Opiskelen yliopistossa viimeistä vuotta, vakipaikka jo tiedossa, miehen kanssa yhdessä 10 vuotta, toinen lapsi tulossa, ensi vuoden alussa omakotitalo maksettuna.

[/quote]

Siis oletko 93? Miten olet voinut ehtiä?

[/quote]

Et sitten ymmärtänyt tuossa viestissä olevaa parodiaa? :) :D
[/quote]

Ihan jokaiseen keskusteluun pistettävä viesti joka on parodiaa, ironiaa, provoa...? Ei voi kunnolla vastata ja kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:46"]Vähän ohis mutta itse sain ekan lapsen 21v ja samalla alettii rakentaa taloa, toinen lapsi ku olin 24v. Ja oli jo ammatti ja työpaikka. Mä oon vm-84. En kadu lapsia tai elämääni mutta näin jälkiviisaan neuvo:
Nauttikaa nuoruudestanne ja siitä ettei oo asuntolainoja ja lapsia. Laittakaa rahaa itseenne ja matkusteluun tms. Tämä penninvenytys kausi kestää vuosikymmeniä ja vastuu on ikuinen. Eipä paljoo lähetä reppureissulle intiaan enää....
[/quote]

Olin 21v kun sain ekan ja 23v kun sain tokan. En kadu, mutta ei myöskään alettu rakentamaan. Ollaan matkusteltu muutaman kerran. Nautin kyllä nuoruudestani lasten kanssa. Tekisin tätä samaa ilman lapsiakin. Mitkään bileet jne eivät ole mun juttuja.
Tällainen "mummo" olen ollut ihan teinistä asti. Kotona neulonut, ommellut, leiponut jne kun muut juoksivat baareissa ja alaikäisinä kotibileissä.

Vierailija
64/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla mieheni kanssa. Ammatti on, nyt opiskelen amk:ssa. Vakituinen työ koulun ohella. Parisuhdetta takana 4,5 vuotta.

Vierailija
65/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti löytyy ja vakituinen oman alan työpaikka, jossa olen ollut nyt pari vuotta.

Ei lapsia, lemmikeitä kylläkin. Asutaan vuokralla kolmiossa avopuolison kanssa, jonka kanssa suhdetta takana hieman alle kaksi vuotta.

Harrastuksena lenkkeily ja kuntosali, viihteellä tulee käytyä aika harvoin nykyään. Kaikki liikenevä raha säästetään matkailuun ja kodin hankintoihin.

Ammattikorkeaan olisi tarkoitus hakea, kun vanha opintolaina on ensin maksettu pois.

Lapsia en välttämättä halua, ehkä joskus kolmenkympin kieppeillä sitten...

Vierailija
66/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

93,valmistuin ammattikoulusta,nyt opiskelen uutta ammattia.Avoliitossa 5vuotta,mies töissä itse teen kesätöitä.Vuokralla asutaan,haku valmistumisen jälkee amk tai töihin.Ei suunnitelmissa lapsia

Vierailija
67/104 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -92 mutta käyn yhdellä kurssilla juuri nyt. Vain peruskoulu pohjalla mutta kymmeniä työharjoitteluja ja muuta kursseja alla. Oken moniosaaja! Kurssista saa kuntoutusrahaa + pientä lisätukea. Asun juuri ostetussa omistus kaksiossa avomieheni kanssa (minun ja hänen vanhempansa maksoivat osan ja minä mieheni kanssa loput - oli mahtava diili muutenkin). ^-^ Parisuhdetta takana yli 6 vuotta. Mies hieman vanhempi (3v) ja korkeasti koulutettu.

Vierailija
68/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmeellistä että jollain -93:sella on lapsia... Itse en vois ajatellakaan sellaista kun amk vie jo itsessään kaikki energiat, saati että pitäis ystävyyssuhteitakin luoda. Toivottavasti lapsia ei synny ainakaan 8 vuoteen ja ainakaan ennenkuin koulut on käyty ja työelämässä oltu jo useampi vuosi. Niin ja asun opiskelijasolussa ja olen ollut parisuhteessa 4 vuotta. Miten te "perheelliset" ootte joutunu tuohon tilanteeseen.

Vierailija
69/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. vuosi yliopistossa, ensisijaisessa hakukohteessa

opiskelua opiskelua opiskelua, valmistuminen tavoiteajassa todennäköistä

ei lapsia eikä kumppania

Vierailija
70/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin ammattikoulusta 2012 keväällä, nyt menossa ensimmäinen vuosi ammattikorkeakoulussa, ei miestä, ei lapsia:)

Vierailija
71/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ekaa vuotta oikiksessa, pieni poika 1,5vuotta. Avoliitossa, omistusasunto, vakituinen osa-aikainen duuni. Ei paljoa jää aikaa harrastuksille, mutta elän elämäni onnellisinta aikaa ja nautin siitä. :) toinen lapsi ehkä sitten, kun on kandin paperit.

Vierailija
72/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 02:57"]Opiskelen ekaa vuotta oikiksessa, pieni poika 1,5vuotta. Avoliitossa, omistusasunto, vakituinen osa-aikainen duuni. Ei paljoa jää aikaa harrastuksille, mutta elän elämäni onnellisinta aikaa ja nautin siitä. :) toinen lapsi ehkä sitten, kun on kandin paperit.

[/quote]

Jatkan vielä, kun joku ihmetteli miten "perheelliset päätyneet tuohon tilanteeseen".

Mies minua 9v vanhempi. Yliopiston käynyr, hyväpalkkainen työ. Lasta yritettiin puoli vuotta ja olin pojan kanssa kotona kunnes koulu alkoi syksyllä. Hain ekaa kertaa ja pääsin sisään. Isä on nyt hoitovapaalla, kun palaa töihin niin ainakin vuoden on poika hoidossa isovanhemmilla.

Olen aina halunnut lapsia nuorena mutta myös olla korkeasti koulutettu.. Kun tekee asioiden eteen töitä niin kaikenlaista voi saavuttaa!

Vierailija
73/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustellut 4 vuotta, asun kaksiossa kahden kissan kanssa. Opiskelen 4. Vuotta ammattikoulussa, opinnot viivästyneet masennuksen takia (onks tää joku -93:Sten laumaepidemia) ja käynyt kymppiluokan. Useammalla samanikäisellä kaverilla jo lapsia, itse en ole valmis vielä vuosiin. Kesäisin työskentelen siivoojana.

Vierailija
74/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -94, asun kolmikymppisen puolisoni kanssa hänen omistamassaan kerrostaloasunnossa (minä maksan asumiseni vuokrarahana) ja valmistuin ammattiini vuosi sitten. Olen kouluavustaja-harjoittelijana alakoulussa ja yritän ensi vuonna toista kertaa Teakiin. Lemmikkinä papukaija ja harrastuksena teatteri, ultimate ja kirjoittaminen. Olen vapaaehtoisesti lapseton.

Vierailija
75/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, avoliitossa, ammatti ja töissäkin kaikenlisäksi.

Vierailija
76/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -93, seurustellut 4v, avoliitossa, vuokralla. Ammatti opiskeltu, pidempiaikanen duuni just loppui ja nyt uus hakusessa. Ensi vuonna ajattelin hakea amkkiin. Lapsia ei oo vielä tulossa vuosiin mut koirakuume on :D

Vierailija
77/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 keskenmeno.. naimisissa reilun vuoden ollut. 

velaton omakotitalon omistaja. lapsia haluamme kyllä lähivuosina.

Vierailija
78/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 31 lisää;

mies opiskelee, itse olen pitkällä sairaslomalla masennuksen takia. :(

Vierailija
79/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-92 parisuhteessa ollut vuoden, opiskelee diplomi-insinööriksi ja asuu Tampereen keskustassa ylihinnoitellussa yksiössä. Ulkonäköä löytyy mutta rahaa ei oikein. Vielä.

Kaikki on niin hyvin että pelottaa.

Vierailija
80/104 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on aikaa ketjun aloittamisesta vastaan silti :) olen siis 93 syntynyt. olen saanut ammatin olen kyllä toisissa työtehtävissä vakituisena, asun avopuolisoni kanssa rivitalossa ja kesällä meille tuli karvainen perheen lisäys :D käyn töissä ja vietän vapaa aikani koirani ja mieheni kanssa. En käy hirveästi ulkona tai missään muuallakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi