93-syntyneet millainen elämäntilanne?
Onko täällä edes niin nuoria? Itsellä 9kk ikäinen vauva ja koulut vielä käymättä.
Kommentit (104)
Minäpä kerron sinulle, että olen vuosimallia -42 ja elämäntilanne on tällä hetkellä tämä: Isäntä saapuu hetkellä millä hyvänsä saunasta ja haluaa laittaa kunnolla kakkoseen ja annan myös tehdä näin.
Opiskelen, avoliitossa n. 2v. :)
Vastaan lapseni puolesta:
Asuu yksityiseltä vuokraamassaan kämpässä Helsingissä. Käy vakituisessa työssä, aloittaa kohta 50%:sen duunin lukeakseen lääkiksen pääsykokeisiin. Seurustelee vakituisesti, suhde kestänyt 1v. Harrastaa vaativaa taistelulajia, kuntosalilla käyntiä, kitaransoittoa kuten tyttöystäväkin. Pyöräilee duunimatkat kesät-talvet. Bilettää harvoin, voi viettää illan juomalla 3 olutta.
Olen vajaa 2-vuotiaan tytön äiti ja odotan toista lasta, LA on elokuussa, on ammatti ja olen avoliitossa :)
Mä oon -92:
Asun ulkomailla
Amiksesta valmistunut
Vakkarityö
Vuokra kaksio
Sinkku, pari pitkää suhdetta takana joista toinen avoliitto
Ei lemmikkejä
Biletän ehkä 2krt/kk.
Ei lapsia
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:42"]Olen vajaa 2-vuotiaan tytön äiti ja odotan toista lasta, LA on elokuussa, on ammatti ja olen avoliitossa :)
[/quote]
Oho! Paljon olet jo saanut aikaan noin nuoreksi :)
Ap
Vastaan tyttären puolesta. Sinkku, ei lapsia, ammatti on mutta vain osa-aikatyö ja melkoista taiteilua kelan kanssa.
Itse olen 94 syntynyt, mutta ajattelimpa pistää oman tilanteeni. Huom masennus joka vei muutaman vuoden pois, eli hieman perässä tulija.
Opiskelija, asun HOAS:in solussa, ok kämppikset joka on ihan kiva asia, asuinalue ei niinkään.
Töissä, sinkku olen ja katselen juuri hyvää yksiötä jostain. :)
Sanoisin että ei kai huonosti ainakaan mene. ^_^
Vapaa ajalla sisarusten ja kavereiden kanssa harrastan tekemistä, en juo tai tupakoi jne.
Opiskelen yliopistossa viimeistä vuotta, vakipaikka jo tiedossa, miehen kanssa yhdessä 10 vuotta, toinen lapsi tulossa, ensi vuoden alussa omakotitalo maksettuna.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:48"]Itse olen 94 syntynyt, mutta ajattelimpa pistää oman tilanteeni. Huom masennus joka vei muutaman vuoden pois, eli hieman perässä tulija.
Opiskelija, asun HOAS:in solussa, ok kämppikset joka on ihan kiva asia, asuinalue ei niinkään.
Töissä, sinkku olen ja katselen juuri hyvää yksiötä jostain. :)
Sanoisin että ei kai huonosti ainakaan mene. ^_^
Vapaa ajalla sisarusten ja kavereiden kanssa harrastan tekemistä, en juo tai tupakoi jne.[/quote]
Minulla myös vei masennus muutaman vuoden, mutta nyt opiskelen ammattiin ja asun poikaystävän kanssa vuokralla, lapsikin olisi haaveissa. Vm-93
Jep ap, monet sitä miettii ja välillä itsekin, että vaikka ikää on melko vähän niin elämä tuntuu olevan aika hyvin järjestyksessä :) olen hoitaja ammatiltani, joten työtkään ei heti lopu kesken :D enää puuttuu omakotitalo, häät ja kultainen noutaja :DD farmari auto löytyy jo...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:51"]Opiskelen yliopistossa viimeistä vuotta, vakipaikka jo tiedossa, miehen kanssa yhdessä 10 vuotta, toinen lapsi tulossa, ensi vuoden alussa omakotitalo maksettuna.
[/quote]
Siis oletko 93? Miten olet voinut ehtiä?
Ainiin unohdin mainita kultainen noutaja löytyy :) auto ja omistusasunto, joka on kyllä miehen nimissä, vieläkun sen ammatin saisi hommattua niin asiat olisi hyvin.
Ap
Ei lapsia ei miestä ei työpaikkaa eikä koulutusta.
Olen lääkiksessä, asumme miehen kanssa omistusasunnossa helsingin keskustassa, mies valmistuu oikiksesta kohta.
Opiskelen avoimessa ja teen osa-aikatyötä, asun vuokralla. Haen keväällä opiskelemaan ja mahdollisesti muutan mieheni kanssa johonkin vuokra-asuntoon. Lapset eivät kuulu suunnitelmiin vielä moniin vuosiin.
Opiskelen yliopistolla, asun yksin vuokralla. Ei vakituista työtä, mutta loma-ajat luonnollisesti huhkitaan duunia. Sinkku.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:51"]Opiskelen yliopistossa viimeistä vuotta, vakipaikka jo tiedossa, miehen kanssa yhdessä 10 vuotta, toinen lapsi tulossa, ensi vuoden alussa omakotitalo maksettuna.
[/quote]
Siis oletko 93? Miten olet voinut ehtiä?
[/quote]
Et sitten ymmärtänyt tuossa viestissä olevaa parodiaa? :) :D
Ammatti, vakituinen työpaikka, asun yksin vuokra-asunnossa kahden kissan kanssa. Mitä muuta haluat tietää? :)