Olen rakastunut mieheni parhaaseen ystävään
Teilatkaa, lynkatkaa, tehkää mitä tykkäätte, mutta muutama neuvo ei tekisi pahaa!
Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta mieheni kanssa. Lapsikin on siunaantunut ja sitä myötä seksielämämme kuoli. Pidän itsestäni huolta. Olen sopusuhtainen ja hyvän näköinen kolmekymppinen. Mies ei enään lähesty seksiasioissa ja kaikki aloitteet teen aina minä. Voin olla varma, että vika ei ole enään minussa. Mies ei puhu aiheesta vaan vierittää kaiken mun niskaan tai vaihtaa aihetta.
En jaksaisi olla enään yksin tässä liitossa mutta olen liian kiltti pettämään. En halua myöskään rikkoa mieheni ja ystävämme välejä vaikka uskonkin, että hän tuntee samoin. Tuntuu, että olen jo pettänyt miestäni pelkästään tuntemalla näin..
Kommentit (55)
Älä tee mitään. Anna ajan kulua, niin eiköhän tilanne muutu.
Kiitos mahtavista neuvoista, varsinkin tuosta ensimmäisestä viestistä olen hyvin kiitollinen.
Seksin puutteesta johtuva himokkuus ei ole nyt kyseessä, tää on jotain ihan muuta.
AP
En tiedä auttaako aika... Mä ikävöin sitä miestä jatkuvasti, mun vatsa täyttyy perhosista kun mä edes mietin sitä..
Jos kyse oiskin vaan siitä että en saa kotona tarpeeksi huomiota niin olisi kai tää nyt ihan mahtavaa jos tää vaan menisi ohi..tai sitten ei.
AP
Mä olin rakastunut mieheni ystävään vuosia. Yritinkin kerran humalassa ja pussattiin. Olisin lähtenyt mukaan, mutta mies veti humalastaan huolimatta stopin. Itseasiassa koko sen 8 vuoden suhteen ajan harmittelin, miksi olen sen yhden kanssa, enkä kaverin. Kaveri oli vuosia sinkku. Naisia meni ja tuli, lopulta vakiintui. En ole nähnyt koko miestä erottuani tuosta omastani. Kerran näin kaupungilla ja on edelleen hottis. Eronnutkin taas, en tiedä, onko uutta naista. Ei nyt enää kiinnosta siinä mielessä.
....huoh....täällä mä edelleen mietiskelen....
Voiko tää päättyä hyvin...
Mä tiedän olevani ihan kauhea. Vaikka mitään fyysistä ei ole vielä tapahtunut niin tunnen silti pettäväni miestäni koko ajan pelkästään tuntemalla näin...ja se että saan tunteisiin vastakaikua ei auta sitten yhtään...
AP
Tosi monelle käy noin, myös itselleni. En ole tehnyt asialle mitään, olen liian ujo aloitteisiin
No, minä ihastuin ja aloitin suhteen vastaavassa tilanteessa. Suhde päättyi aika pian ja nyt minä kaipaan sitä toista miestä. Paska tilanne.
Kirjoita enää vaikka kuudella n:llä, mutta selvitä perhe-elämäsi joko kuntoon, tai eroon. SEN JÄLKEEN alat sitten miettiä jatkoa suhderintamalla.
Tiedän tapauksen jossa kävi noin ja lapsella on nyt kaksi rakastavaa kotia, no miehet ei ehkä ole enää parhaat kaverit mutta hyvissä väleissä kuitenkin, voivat istua vierekkäin koulunpäätösjuhlassa jne.
Tiedän tapauksen jossa kävi noin ja lapsella on nyt kaksi rakastavaa kotia, no miehet ei ehkä ole enää parhaat kaverit mutta hyvissä väleissä kuitenkin, voivat istua vierekkäin koulunpäätösjuhlassa jne.
Minä olen rakastunut mieheesi, ethän pane pahaksesi? Mietin täällä voinko rikkoa avioliittonne vaikka tiedän ettei teillä ole seksiä enää kun miehesi ei halua sinua. Kertoo että olet kylmä, mietit muita ym. Vastaa pian. Päästään varmaan sopuratkaisuun.
Minä olen rakastunut mieheesi, ethän pane pahaksesi? Mietin täällä voinko rikkoa avioliittonne vaikka tiedän ettei teillä ole seksiä enään kun miehesi ei halua sinua. Kertoo että olet kylmä, mietit muita ym. Vastaa pian. Päästään varmaan sopuratkaisuun.
Oma suhde kärsii aina, kun on toinen täyttää ajatukset.
Joo, mitä enemmän lapsella on koteja, niin sen parempi. Ja kaikki ovat tyytyväisiä, kunnes...
12 tässä vielä. Ja kyllä miehesi tietää tuon sinun ihastumisen, ovat puhuneet kaverinsa kanssa asiasta. Tunne ei todellakaan ole molemminpuolinen ( vaikka niin luulet) on lähinnä kiusaantunut asiasta. Mutta kiva kun toit asian täällä ilmi.
Miehesi tiennyt asiasta jo kauan, siksi haluttomuus. Nyt minä voin sitten hänen hyvänä ystävänään tehdä siirtoni ;) kiitos että sinäkin olit rehellinen. Ja kyllä, rakastan lastanne kuin omaani.
oletko ap kuullut sanonnan että kuormasta ei syödä?
Mikset eroa? Sen jälkeen olet vapaa valitsemaan tuon miehesi kaverin.
Kuulostaa siltä, että liittonne on käytännössä jo ohi. Seksielämänne on ilmeisesti kuollut aikapäivää sitten, ja miehesi on torjunut aloitteesi ja keskusteluyrityksesi. Miehesi on tavallaan fyysisellä ja tunnetasolla jo jättänyt suhteenne, ja roikkuu siinä luultavasti mukavuussyistä tai lapsenne takia. Muuten hän varmaan itsekin joko haluaisi elvyttää seksielämäänne, tai edes suostuisi kertomaan, että mistä kiikastaa (esim. onko syynä masennus tai sairaus). Näin ainakin, jos kyseessä ei ole lyhytaikainen vaihe. En ihmettelisi, jos hän joko pettäisi sinua tai ainakin haikailisi jo muita.
En itse ymmärrä, miksi ihmiset jäävät roikkumaan suhteisiin, jotka ovat käytännössä kuolleet tai ovat lähinnä kämppäkaveruustasolla. Jos toinen osapuoli ei pitemmän päälle suostu asioista edes puhumaan, niin peli on joka tapauksessa menetetty.
Neuvo 1: kirjoita "enää" ilman n-kirjainta lopussa
Neuvo 2: älä kuvittele että seksin puutteesta johtuva himokkuus on sama kuin rakkaus/rakastuminen/ihastuminen.