Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmi Hinaaja voittaa sketsihahmokilpailun!

Vierailija
05.02.2014 |

Ainakin sen perusteella, mitkä sanonnat ovat pinnalla 5-9 vuotiaiden keskuudessa. Tänäkin aamuna tarhaan ja kouluun lähtiessä ja vaatteita lasten päälle patistellessa vastauksena oli pelkkää todellakitodellakitodellaki - aaivan - minä en nyt sulle voi tässä paidaksi/pipoksi/takiksi muuttua -renkutusta...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmi tai Antsku voittaa :D ylivoimanen kaksikko!!!

Vierailija
2/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsku on kansan suosikki,kannatusta 80% äänestäjistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaiiiiiiivan. Todellaki, todellaki, todellaki, todellaki.

Vierailija
4/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsku on niin symppis, että korjaa voiton kotiin. Vatasen tyypit ovat herttaisia ja niiden huumori ei niin ilkeää ja/tai altanavan kuin joillakin toisilla.

Vierailija
5/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmi oli ekassa jaksossa tylsä, mutta toisin kuin mulla kierrokset kasvaa ja on parantunut kokoajan. Kettulaulu oli huippu ja bestsellerit myös.

Vierailija
6/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Ymmi.

mä en vieläkään ymmärrä Anstkun hauskuutta, kun tuommoisia miehensä tallomia sääliöitä on paljon tuttavapiirissä.

Vierailija
7/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä voita. Luojan kiitos. Ärsyttävä hahmo.

Vierailija
8/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsku, Ymmi, Jäbä --->näiden välillä se taisto käydään. Oma suosikkini on Ymmi <3

Vierailija
9/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaivan. Ymmi on todellakin muuttunut koko ajan hauskemmaksi hahmoksi. Täytyy myöntää että itsekin on tullut käytettyä päivittäin niitä hokemia :-) Vasta äskettäin "en mä nyt voi sulle tässä runebergintortuksi muuttua"...

Vierailija
10/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 11:52"]

Aaaivan. Ymmi on todellakin muuttunut koko ajan hauskemmaksi hahmoksi. Täytyy myöntää että itsekin on tullut käytettyä päivittäin niitä hokemia :-) Vasta äskettäin "en mä nyt voi sulle tässä runebergintortuksi muuttua"...

[/quote]

Kuule, mitä siitäkin tulisi, että kaikki päivät pitkät runebergin torttua syötäisiin.

Vierailija
11/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei tämä maailma pyöri sillä tavalla!

Vierailija
12/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me varmasti tiedetään mitä Jaska tarkoittaa kun sillä on puolikova.

Vierailija
13/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras bestselleri oli Hinaten minuuteen

Sarasvuon kannattaa pitää varansa!

Vierailija
14/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmi on parantanut koko ajan, ensimmäisessä jaksossa en tykännyt ja nyt on jo kakkoseksi kirinyt.

Antsku on ykkönen.

Vierailija
15/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Antskua, sympaattinen, ihana, kuten Vatanen.

Vierailija
16/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Putous on mennyt enemmän ja enemmän seksuaalisempaan suuntaan. Itse en pidä tästä suunnasta erityisemmin, mutta ehkä meillä ei enää ole muuta hauskaa kuin puoli-/pikkutuhmat viittaukset ja se, että joku hahmoista on kännissä.

Mie kyl romahan jos Antsku ei voita tätä kautta, ja oisin mie kyl romahtanu jo viime lauantaina jos se ilimasutaijjon opettaja ei olis tippunut. 

Seuraavana tippuu Slaikka.

Vierailija
17/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Putous on mennyt enemmän ja enemmän seksuaalisempaan suuntaan. Itse en pidä tästä suunnasta erityisemmin, mutta ehkä meillä ei enää ole muuta hauskaa kuin puoli-/pikkutuhmat viittaukset ja se, että joku hahmoista on kännissä.

Mie kyl romahan jos Antsku ei voita tätä kautta, ja oisin mie kyl romahtanu jo viime lauantaina jos se ilimasutaijjon opettaja ei olis tippunut. 

Seuraavana tippuu Slaikka.

Vierailija
18/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slaikka on kyllä aika pohjanoteeraus, ketä voi enää naurattaa mitkään kakkajutut. Ymmi ja Antsku on mun suosikkeja, heillä kun vitsit ei oo pelkkiä alapäävitsejä. Joo ja tunnustan Ymmin jutut on välillä lipsahtanut minunkin suustani..

Vierailija
19/19 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 4v sanoi eilen ruokapöydässä " voi kuule kun mä en voi tässä sulle seksiksi muuttua" että näin....