Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäisen, halvan auton osto - mitä huomioon?

Vierailija
27.12.2013 |

Auttakaa naista mäessä, nyt on vaikeaa.

Tarkoitus olisi ostaa auto, sellainen parin tonnin kulkupeli, johon pitäisi kuitenkin voida luottaa, ettei jätä tielle tai muuten vain kosahda pystyyn. Auton funktio on tuoda ja viedä paikasta A paikkaan B ja C ... eli sellaista perus kaupunkiajoa. Saa olla pieni, ettei tarvi taiteilla joka parkkipaikassa (tulee yhden ihmisen käyttöön, joten mahdun ihan mihin purkkiin tahansa).

Mitä vaaditaan? No sitä luotettavuutta, edullisuutta ylläpidossa ja kiinteissä kuluissa... Sellainen helppo ja näppärä. Ja niin, että jos jotain vikaa tuleekin, niin auto olisi sellaista mallia, jonko huolto olisi halpaa ja vaivatonta.

Itse kun en tiedä autoista _mitään_ niin mietinkin, mihin asioihin tulisi kiinnittää huomiota autoa ostaessa tuossa hintaluokassa ja minkä mallin autoja voisi alkaa katselemaan tositarkoituksella?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:58"]Tuohon hintahaitariin ehdottomasti paras on 93-96 Toyota Corolla tai Carina ja mielellään alle 300000 tuhatta ajettu. Joo paljon uudempiakin tuolla hinnalla saa mutta noi on vielä Japanissa tehty joten kestää. Ja jos päältäpäin on ruosteeton niin hyvin on luultavasti muutenkin pidetty.

[/quote]

Tämän minäkin olen kuullut. Tutulla oli 95-vuoden Carina, vähän ajettu ja hyvin pidetty, katsastusmies aina kehui.

Ai niin, olen kyl sitä mieltä ettei noita katsastustilastoja niin kannata katsella koska niissä on vain katsastuksessa havaitut viat. Eihän kukaan vie autoa katsastukseen jos siinä isoa vikaa.

Vierailija
22/22 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan parin tonnin autoista, niin niitä vaihdetaan yleensä silloin kun huomataan että niissä on tulossa joku kalliimpi korjaus. Aika hyvä tuuri käy, jos löydät parin tonnin auton, jossa ei ole mitään kalliimman remontin tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla