Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei huolehdi hygieniastaan

Vierailija
27.12.2013 |

Tämä on meillä jatkuva kiistakapula, kun mies ei edes hampaitaan pese säännöllisesti. Aamulla yritti pussata minua, meinasin yökätä sille kuoleman hajulle, joka suustaan tuli. Pusu jäi välistä. Äsken oli keskustelu aiheesta, ja muistutin ties kuinka monennen kerran miestä, että hajuyliherkkänä en voi vaan katsoa vierestä kun ukko haisee. Sen sijaan, että olisi pyytänyt anteeksi tai puhunut jotain järkevää takaisin, kertoi että hänelle on "ihan sama". "Vaikka pesisinkin hampaat, sitten sä keksit taas jotain uutta, mistä valittaa".

Myönnän, että minussa on nalkuttajan vikaa, mutta en näe että miten se liittyy miehen hygieniaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sanoa sille, että mitäs jos molemmat tästä eteenpäin tehtäisiin vähän enemmän sen eteen, että toisella on hyvä olo. Sinä voisit huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastasi ja minä voisin tarkkailla negatiivista käytöstäni. Olisiko tämä hyvä sopimus? Yleensä parisuhteessa on tapana elää niin, että puolisollakin olisi kiva olla toisen kanssa.

Vierailija
2/2 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pahat hammasongelmat hänellä on? Pistää vaan ihmettelemään, sillä minä en voisi kuuna päivänä kuvitella, että jäisi edes yksi hammaspesu välistä aamulla tai illalla ja silti on ihan romut hampaat. Neljä juurihoitoa, kolme poistettua pysyvää hammasta ja parin kuukauden välein vähintään joku murtuu ja joudun hammaslääkäriin, vaikka ei ole vielä vuositarkistuksen aika.

Jos en pesisi hampaitani tai lankaisi niitä, niin miten hirveät ne oikein voisi olla??!

Käykö miehesi säännöllisesti hammaslääkärissä? Jos ei, niin kärsiikö hammassäryistä, tippuuko hampaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla