Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin muutettua miesihannettani?

Vierailija
27.12.2013 |

Mulla meni just poikki elämäni rakkauden kanssa. Mies oli lähes kaikkea, mistä olin aina haaveillut: älykäs, komea, sosiaalinen, hauska, turvallinen, lämmin, urheilullinen, tyylikäs jne. Uskon, etten enää koskaan tapaa ketään yhtä täydellistä. Tuntuu myös, etten koskaan enää uskalla rakastua.

Olen kohta 30-vuotias ja haaveilen omasta perheestä. Vielä ei ole iskenyt järjetön vauvakuume, mutta jos meinaan joskus lapsia saada, täytyisi uusi unelmieni mies tulla vastaan mieluiten parin vuoden sisällä. Kuten sanoin, nyt tuntuu mahdottomalta ajatukselta rakastua enää ikinä. Olen alkanut miettiä, saanko hylätä perhehaaveeni.

Epätoivoani lisää se, että musta tuntuu, että kaikki parhaat miehet ovat varattuja. Vapaana on ainoastaan ne, jotka eivät ole kellekään kelvanneet tai joilla on vakavia sitoutumisongelmia. 

Mulla tässä varmaan nyt on joku asenneongelma. Miten mä voisin nähdä, että joku vapaana oleva hiljainen, ujo peräkammarinpoika voisi ollakin mun elämän suurin rakkaus?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kai tässä pitäisi pysähtyä miettimään, mitä elämältäni haluan. Geeniperimäni ei ole mielestäni niin erinomainen, että sitä olisi pakko päästä levittämään kenen tahansa kanssa. Mun on oikeasti haluttava miestä, että suhteesta tulisi yhtään mitään. En voisi kuvitellakaan olevani kenenkään saamattoman, tyhmän tuppisuuplösön kanssa, joka ei osaa ajatella mitään itse tai jota joutuisin muokkaamaan muuten haluamani laiseksi. Olen siis mieluummin yksin kuin yritän kouluttaa aikuisesta miehestä unelmieni prinssiä. En vain haluaisi jäädä kokonaan yksin... Nyt olo tuntuu todella yksinäiseltä.

AP

Vierailija
2/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän kivalta ihmiseltä kuulostat.

Ota koira jos kouluttaa haluat.

Jos haluat ihmisen niin ala arvostamaan ihmisiä itsenään. Vai oletko sä mielestäsi kaikkivoipa prinsessa jolla on edellytyksiä neuvoa muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:46"]

Jos haluat ihmisen niin ala arvostamaan ihmisiä itsenään. Vai oletko sä mielestäsi kaikkivoipa prinsessa jolla on edellytyksiä neuvoa muita?

[/quote]

Hahah, sitä osataan taas lukea. Eikö ap yritä sanoa, ettei halua ketään kouluttaa vaan haluaa löytää miehen, johon tuntee aitoa vetoa. Ei ole minusta liikaa vaadittu. Ei kenenkään tulisi tyytyä vähempään!

Vierailija
4/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:11"]

Niin, kai tässä pitäisi pysähtyä miettimään, mitä elämältäni haluan. Geeniperimäni ei ole mielestäni niin erinomainen, että sitä olisi pakko päästä levittämään kenen tahansa kanssa. Mun on oikeasti haluttava miestä, että suhteesta tulisi yhtään mitään. En voisi kuvitellakaan olevani kenenkään saamattoman, tyhmän tuppisuuplösön kanssa, joka ei osaa ajatella mitään itse tai jota joutuisin muokkaamaan muuten haluamani laiseksi. Olen siis mieluummin yksin kuin yritän kouluttaa aikuisesta miehestä unelmieni prinssiä. En vain haluaisi jäädä kokonaan yksin... Nyt olo tuntuu todella yksinäiseltä.

AP

[/quote]

Mitä, eikö parisuhteen koko tarkoitus ole nimenomaan muokata miestä? Haluaisit sisko hyvä valmiiseen pöytään?

Vierailija
5/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:46"]

[/quote]

Hahah, sitä osataan taas lukea. Eikö ap yritä sanoa, ettei halua ketään kouluttaa vaan haluaa löytää miehen, johon tuntee aitoa vetoa. Ei ole minusta liikaa vaadittu. Ei kenenkään tulisi tyytyä vähempään!

[/quote]

Haluaa sanoa mitä lystää, mutta läpi paistaa muokkaaja hirmu. Miksi ihmeessä alkaa edes parisuhteeseen jos

a) mies ei alkuunkaan ole sopiva

ja

b) ei osaa arvostaa ihmistä itsenään.

Aivan jokaisesta löytää koulutettavaa vaikka kuinka olisi aitoa vetoa jos kerran on sen luonteinen, että hakee "unelmien prinssiä".

Vierailija
6/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume saa useimmat laskemaan standardejaan. Nelikymppisenä valinnanvara kuitenkin paranee selvästi. Itse löysin silloin komean, urheilullisen, ajattelevan ja menestyneen miehen, joka oli eronnut ja etsi kahden aikuisen suhdetta lapsiperhearjen sijaan. Kannattaa miettiä, josko voisi kuitenkin olla onnellinen ilman lapsia.

Vierailija
7/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan mies ei haksahda tekemään sinulle lasta tai hän on pulassa. 

Luultavasti edellinen mies antoi sinulle säälistä joten sinulla on turhan suuret luulot itsestäsi.  Sinun ei tarvitse muuttaa vain ihanne miestäsi vaan myös suurin osa pääsi sisältä.  Arvaa kuinka vihaisit lastasi jos hän muistuttaa miestä johon tyydyit saadaksesi lapsen ...

Vierailija
8/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 13:07"]

Vauvakuume saa useimmat laskemaan standardejaan. Nelikymppisenä valinnanvara kuitenkin paranee selvästi. Itse löysin silloin komean, urheilullisen, ajattelevan ja menestyneen miehen, joka oli eronnut ja etsi kahden aikuisen suhdetta lapsiperhearjen sijaan. Kannattaa miettiä, josko voisi kuitenkin olla onnellinen ilman lapsia.

[/quote]

Kuulostaa vähän hölmöltä hehkuttaa toisen ulkomuotoa ja uraa kun samalla saa sen käsityksen, että on kiva juttu että mies teki lapset ja erosi jotta saisi lapsettoman elämän.

Vai oliko miehellä lapsia?

Vierailija
9/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 13:18"]

Kuulostaa vähän hölmöltä hehkuttaa toisen ulkomuotoa ja uraa kun samalla saa sen käsityksen, että on kiva juttu että mies teki lapset ja erosi jotta saisi lapsettoman elämän.

[/quote]

Oli lapsia, mutta ero ei tietääkseni liittynyt lapsiin. Tarkoitin, että mies ei etsi enää uutta synnyttäjää, mikä sopii minulle erinomaisesti. -10

Vierailija
10/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtipä tää keskustelu nyt vähän väärille poluille. Saan syyttää tästä osittain itseäni, kun oon kirjoittanut ehkä hieman turhan provosoivasti...

Ongelmani siis on, että olen yhä rakastunut "täydelliseen" exääni. Vielä en ole todellakaan valmis tapailemaan ketään muuta, mutta olen jo nyt varma, etten enää koskaan tapaa ketään exäni kaltaista. Luulen, että mun täytyisi jotenkin muuttaa miesmakuani, koska näitä mun unelmien miehiä ei oo montaa koko maailmassa. Muitenkin vapaiden kolmikymppisten miesten tarjonta on mitä on. Mä en sano, etteikö joku hiljainen insinööri tai pulska putkimies voisi olla maailman ihanin mies, mutta jos en saa miehestä heti hyviä viboja, mun on todella vaikeaa edes yrittää kiinnostua sen enempää. Kiinnostus ja halu täytyvät olla mielestäni aitoja heti alusta asti, jos suunnitelmissa on olla kiinnostunut toisesta ja haluta toista vielä vuosikymmentenkin jäljeen.

Tiedän myös, että mun oma markkina-arvo laskee koko ajan. Olen nätti, hoikka, sosiaalinen, luotettava, fiksu ja tulen toimeen omillani. Hiekka kuitenkin valuu tiimalasissa koko ajan. Kohta huomaan olevani rupsahtanut vanhapiika... 

AP

Vierailija
11/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 13:21"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 13:18"]

[/quote]

Oli lapsia, mutta ero ei tietääkseni liittynyt lapsiin. Tarkoitin, että mies ei etsi enää uutta synnyttäjää, mikä sopii minulle erinomaisesti. -10

[/quote]

jos on lapsia, niin on lapsiperhearkea. Tämä "menestynyt" miehesi siis ei jaksanutkaan kantaa vastuuta, vaan halusi muuta.

Vierailija
12/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epätoivoani lisää se, että musta tuntuu, että kaikki parhaat miehet ovat varattuja. Vapaana on ainoastaan ne, jotka eivät ole kellekään kelvanneet tai joilla on vakavia sitoutumisongelmia."

Krhm... Olethan itsekin vapaa ;)

Meissä eronneissa ja nuorena väärin valinneissa on varmasti kuvaamasi kaltaisia miehiä vapaana. Tuossa on yksi kohderyhmä jos löydät lapsentekohalukkaan miehen ja olet valmis hyväksymään miehen aiemmat lapset.

Itsellä vaan on se tilanne, että muksut on jo tehty. Kynnys aloittaa alusta on aika korkea kun ikääkin jo on... Kelpaamme siis hyvin kevyeen, tilapäiseen seuraan kaltaisessasi tilanteessa oleville naisille tai sitten yksinhuoltajille uudeksi mieheksi. Niinpä meistä tuppaa tulla pakon edessä kukasta kukkaan juoksevia pelimiespaskiaisia. Muiden puolesta en voi puhua, mutta itse haluaisin enemmän ja olen sisältä aika rikki. Lastentekohalukkuus kuitenkin määrittelee parisuhdemarkkinat 30-kympin ikäluokassa ja jotenkin tätä elämää on elettävä.

Ero pitkästä suhteesta on aina vaikea paikka kun se minkä varaan elämänsä on rakentanut romahtaa. Onneksi olet vielä nuori, kyllä se vielä sieltä löytyy :)

M37

Vierailija
13/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää liian pitkäksi aikaa roikkumaan muistikuvaan "täydellisestä" exästä. Murehdi aikasi, mutta jatka sitten elämää. Tee vaikka lista asioista, jotka haluat saavuttaa ennen kuin täytät 35 v. Mieti vielä miesihannettasikin. Mitkä tekijät ovat ehdoton must, missä voit joustaa, mikä on nou-nou? Yritä saada tuohon jousto-osastoon mahdollisimman paljon asioita. Listoja tärkeämpää on kuitenkin pitää silmät ja mieli avoimena.

Voimia! Rakkaasta ihmisestä luopuminen sattuu aina. Älä kuitenkaan hukkaa elämääsi entisen haikailuun.

Vierailija
14/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. löydät varmasti elämäsi rakkauden vielä, eikä exäsi sitä ollut, kun kerran tuli ero, koska tuskin leskikään olet.

Olet tosi nuori vielä ja oikeastaan sinun iässäsi varmaan helpoiten löytyy niitä kunnon miehiä, parhaita, seksikkäitä jne, jotka ovat sinut itsensä kanssa.

Oliko exäsi narsisti, joka kohteli sinua huonosti ja petti? Vai miksi ero?

Vierailija
15/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:10"]

Jos on lapsia, niin on lapsiperhearkea. Tämä "menestynyt" miehesi siis ei jaksanutkaan kantaa vastuuta, vaan halusi muuta.

[/quote]

Miksi kuvittelet tietäväsi aivan tuntemattoman ihmisen asiat? Miehen ex-vaimo muutti lasten ja uuden miehensä kanssa ulkomaille. Lapset eivät kuulu arkeemme. -10

Vierailija
16/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että ne hyvätkin varatut miehet ovat usein kasvaneet hyviksi miehiksi, tai heitä on siihen vähän koulittu ;) Monia miehiä pitää vähän kouluttaa aviomiehiksi.. En nyt tarkoita mitään juoposta perheenisäksi- realismin puutetta vaan parhaitakin timantteja on usein hieman hiottava :)

Vierailija
17/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse laskea vaatimuksia, mutta ehkä tinkiä jostain. Kannattaa vakavasti miettiä onko koulutus sellainen asia, joka oikeasti on sinulle merkityksellinen? Itse tingin hieman vaatimuksista ja löysin pitkän, komean, hyväkroppaisen, huumorintajuisen, mukavan, uskollisen, small-talkia osaavan, lapsista tasa-arvoisesti huolehtivan, ym. aivan ihanan miehen, mutta hän on ammatiltaan amiksen käynyt. Todella täydellinen mies ja varmasti sen muutkin naiset huomaavat:) Tingin siis koulutuksesta... Insinöörit ja ekonomit, joita deittailin, eivät ollenkaan istuneet miesihanteeseeni, vaikka tiedän hyviä sellaisiakin miehiä (ovat vaan jo varattuja). Kannattaa muistaa, että tuossa iässä hyvät miehet on oikeasti viety tai paraikaa poistuvat sinkkumarkkinoilta..

Vierailija
18/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:11"]

Geeniperimäni ei ole mielestäni niin erinomainen, että sitä olisi pakko päästä levittämään kenen tahansa kanssa.

[/quote]

Ei kaiketi saisi nauraa. Hieman kyseenalaisilla kyvyillä ja luonteella kannattaakin olla juuri tuollainen asenne.

Vierailija
19/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:10"]

Jos on lapsia, niin on lapsiperhearkea. Tämä "menestynyt" miehesi siis ei jaksanutkaan kantaa vastuuta, vaan halusi muuta.

[/quote]

Miksi kuvittelet tietäväsi aivan tuntemattoman ihmisen asiat? Miehen ex-vaimo muutti lasten ja uuden miehensä kanssa ulkomaille. Lapset eivät kuulu arkeemme. -10

[/quote]

Olet perheenrikkoja ja miehesi on selkärangaton paskiainen.

Vierailija
20/27 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:10"]

[/quote]

[/quote]

Olet perheenrikkoja ja miehesi on selkärangaton paskiainen.