Ärsyttääkö muita, kun ihmiset eivät lue ketjuja kokonaan?
Ja sitten kysytään samaa asiaa sata kertaa ja jankutetaan samaa vastausta, johon ap on jo kommentoinut ettei se käy, koska sitä ja tätä.
Kommentit (7)
Ärsyttää. Tai jopa ei lueta edes ekaa viestiä, vaan vastataan pelkän otsikon perusteella.
En lukenut koko ketjua, mutta ärsyttää.
Ei tämä ole mikään "uutisryhmä", josta pitäisi lukea ensin kaikki avaukset jottei varmasti laittaisi samaa kysymystä kahteen kertaan. Itse luen aina sen verran kuin huvittaa ja vastaan sitten mitä mieleen juolahtaa.
Ärsyttää, mutta se kertoo siitä millaisia ihmiset on IRL nykyään. Ei kukaan jaksa kuunnella toisten asioita, tärkeintä on hölöttää omia juttuja. Sama pätee puolison ja kavereiden kanssa, ja lastenkin. Joo joo joo kaikille, mutta kun MINÄ sitä ja MINÄ tätä.
Riippuu viestiketjun pituudesta. Jos sivuja alkaa olla toistakymmentä, en itsekään jaksa kaikkia viestejä lukea. Lyhyehkössä viestiketjussa on toki suotavaa lukea kaikki.
Minua ärsyttää se, kun kirjoitan viestin ja sen lähetettyäni huomaan, että kirjoittamisen aikana joku muu on ehtinyt jo kysyä saman kysymyksen ja ap jo ehkä vastatatkin siihen...
Se, mikä ärsyttää myös, on kun joku kirjoittaa vaikka kaverinsa lapsesta tai miehensä siskosta, niin osa lukijoista lukee aloituksen niin nopeasti, että kommentoivat sitten ikään kuin aloittaja puhuisi omasta lapsestaan tai omasta siskostaan. Jotkut aloitukset ovat toki niin epäselviä, ettei aina ota selkoa, kenestä ollaan puhumassa, mutta näitä huutelijoita on selkeämmissäkin ketjuissa.
En nyt jaksanut lukea koko viestiä, mutta ei ärsytä.