Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy unitulkitsijalta

Vierailija
27.12.2013 |

Eräs keskustelu sai minut innostumaan tästä rakkaasta harrastuksestani uudestaan. Kysy! Unet eivät ennusta, mutta auttavat tulkitsemaan sisäisiä tunteita ja selventämään alitajunnasta kumpuavia viestejä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:08"]

Eräs keskustelu sai minut innostumaan tästä rakkaasta harrastuksestani uudestaan. Kysy! Unet eivät ennusta, mutta auttavat tulkitsemaan sisäisiä tunteita ja selventämään alitajunnasta kumpuavia viestejä.

[/quote]

Ääliömäistä roskaa

Vierailija
2/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeöisessä unessani meni ruokakauppaan, ja kaupan kassalla myyjänä oli Ruotsin miljonääriäidit -sarjan Gunilla. Hän oli hymyileväinen ja ystävällinen. Gunilla vinkkasi minulle, että jossain toisessa kaupassa/tavaratalossa on luksuskosmetiikkatuotteita tarjouksessa, joten siellä kuulemma kannattaa käydä.

Mitä tämä uni merkitsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen jatkuvasti seksi unia eksästäni. Suhteemme oli hyvin kiihkeä ja rakastimme molemmat seksielämäämme, nautimme toisistamme hyvin paljon. Erostamme on jo jonkin aikaa, erosimme ystävinä (välimatkan vuoksi) Olemme yhä yhteyksissä lähes päivittäin, en usko itselläni tai eksälläni olevan tunteita enään. Olemme puhuneet paljon "friends with benefits" ja se voisi toimia. Tapaamme aina silloin tällöin. Mutta mitä mieltä olette seksisuhteesta eksän kanssa? Kokemuksia?

Vierailija
4/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee unia onko nukkunut huonosti?

Vierailija
5/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt unia joissa olen juossut susien kanssa tai joutunut maa-ampiaisten pistämäksi.

Susia en pelännyt mutta ampiaisten hyökkäys sattui, niitä oli paljon.

Vierailija
6/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unia nähdään yleensä REM-unen aikana syvässä unessa. Minä kyllä näen unta vielä kun pistän herätyskellon torkuttamaan muutamaksi minuutiksi. En usko, että unien näkeminen liittyy siihen miten nukkuu.

Ap

Vierailija
7/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli 2007 lokakuussa kun olin 15 vuotias. Pari vuotta sitten näin unta että olin kaupassa ja kaupan sisää käynnin penkillä istui mies joka unessa näytgi mielestäni tutulta. Kun heräsin, tajusin että se oli isäni. Sitten toinen uni, jossa halailen isääni itkien ja hän sanoi minulle että ei oikeasti ole kuollut vaan ollut poissa ja nyt palannut. Olin helpottunut kun sain isäni takaisin mutta se olikin vain todentuntuista unta. mitä tähän sanot?

Vierailija
8/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen

Juoksetko pakoon jotain? Vai juoksetko vain susien kanssa? Susi symboloi ystävää. Ampiaiset pistävät ja olettaisin, että koet saavasi kritiikkiä? Tunnetko olosi uhatuksi?

Ap

Vierailija
9/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen

Oli kyseessä millainen rakennus tahansa, se symboloi sinua itseäsi. Ehkä olet hyväksynyt isäsi poismenon ja saanut jonkinlaisen rauhan. Tiedät, että isäsi kulkee aina mukanasi sydämessäsi.

Itse näin unta päivää ennen isäni kuolemaa, että kuljin tiheässä heinikossa, jonka keskellä oli isäni hauta. Luulin tätä enneuneksi. Todellisuudessa luulen, että uni koostui peloistani ja heinikko symboloi sitä, että en halunnut myöntää itselleni isäni kuoleman tulevan pian.

Ap

Vierailija
10/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö aikuiset normaalisti painajaisia

Vierailija
11/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:15"]

Kolmonen

Juoksetko pakoon jotain? Vai juoksetko vain susien kanssa? Susi symboloi ystävää. Ampiaiset pistävät ja olettaisin, että koet saavasi kritiikkiä? Tunnetko olosi uhatuksi?

Ap

[/quote]

Olin vain tulossa jostain, siirryin pellolle jossa ne sudet olivat. Ja aloin juoksemaan niiden kanssa. Ei mitään pelkoa, ei kauhua tms.

Ja ainahan sitä kritiikkiä saa... ;) jos ei muulta, niin lapsilta kun teen kaiken väärin. 

Vierailija
12/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitoselle vielä

Näen usein myös unia isästäni, jossa hän kertoo tulevansa takaisin kotiin. Ne ovat yksinkertaisesti syvimpiä toiveitani, jotka esiintyvät unieni kautta. Luulen sinulla olevan samaa.

Ap

Vierailija
13/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen toistuvasti unia, joissa tapan ihmisiä ja sitten piilottelen ruumiita. Unien henkilöt eivät koskaan ole tuttuja. Joka kerta se kiinnijäämisen pelko on erittäin todentuntunuinen.

Sanomattakin selvää on, etten todellisuudessa haaveile murhaamisesta. Minkä selityksen keksisit näille toistuville unille?

Vierailija
14/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen painajaisia, kun olen stressaantunut. Ahdistus, pelot ja vihakin siirtyy heti uniin.

Ap

Vierailija
15/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein unia nuoruuteni rakkaudesta. Oikeasti nuorimies oli täysi paska hyväksikäyttäjä, unessani rakastaa ja haluaa minua oikeasti.

Unet ovat aina rakkausunia tästä miehestä, ei koskaan seksiä tai välienselvittelyjä..Ainoastaan kaikenvoittavaa rakkautta..

Vierailija
16/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11

Sinä ehkä todellisuudessa piilottelet jotain. Oletko tehnyt jotain menneisyydessäsi mitä häpeät?

Ap

Vierailija
17/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13

Toiveita :) Näin itse samantyylistä unta eksästäni, joka oli täysi narsisti. Ne on niitä alitajunnan viestejä.

Ap

Vierailija
18/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta eläimistä. Ahdistavia ja välillä jännittäviä unia. Jokaisen unen jälkeen heräsin tuskaisena ja nukahdin uudelleen vain nähdäkseni taas unta eläimistä. Unissa oli ainakin kissapetoja ja muinaishistoriallisia nisäkkäitä. MitVit?

Vierailija
19/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos av. Sunlaisen ihmisen kanssa olis mielenkiintoista jutella syvällisiä. /viitonen

Vierailija
20/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaeläimet symboloivat hedelmällisyyttä, yleensä kuukautisia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän