Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy unitulkitsijalta

Vierailija
27.12.2013 |

Eräs keskustelu sai minut innostumaan tästä rakkaasta harrastuksestani uudestaan. Kysy! Unet eivät ennusta, mutta auttavat tulkitsemaan sisäisiä tunteita ja selventämään alitajunnasta kumpuavia viestejä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:30"]

Kissaeläimet symboloivat hedelmällisyyttä, yleensä kuukautisia.

Ap

[/quote]Hmmm... mulla ei ole kuukautisia. Ehkäisyni on vienyt ne kokonaan jo vuosia sitten. =D Muuten: miksi joku alapeukuttaa jokaista vastausta? Onko tylsää?

Vierailija
22/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:25"]

Nro 11

Sinä ehkä todellisuudessa piilottelet jotain. Oletko tehnyt jotain menneisyydessäsi mitä häpeät?

Ap

[/quote]

Tämä selitys kuulostaa hyvältä. Minulla todellakin on paljon hävettävää. Asioita, joita tuskallisesti yritän parhaani mukaan peittää. Kiitos sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen

Kiitos :) joskus näen unta, että itken hirveästi isäni polvillani. Isäni oli minulle tuki ja turva ja kaipaan sitä, että sain kertoa hälle murheistani. Unessa saan tehdä niin aina kun siltä tuntuu.

Oletteko koskaan nähneet unta, jonka tiedostatte olevan unta ja voitte tehdä mitä vain? Minä näen usein. Kukahan osaisi kertoa mistä tämä johtuu :)

Ap

Vierailija
24/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme tosiaan alapeukuttaa jokaisen vastauksen? Ilman syytä minun mielestäni.

Vierailija
25/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:39"]

Kuka ihme tosiaan alapeukuttaa jokaisen vastauksen? Ilman syytä minun mielestäni.

[/quote]Samaa mieltä. Mitä ihmettä jollakulla voi olla leikkimielistä unientulkitsijaa kohtaan? Ihme tyyppi. Hus! Mee pois!

Vierailija
26/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi oppia tulkitsemaan unia, jos jaksaa katsoa asioita syvällisemmin. Unien tapahtumat eivät ole niin kirjaimellisia. Itse olen harrastanut unien tulkintaa niin pitkään, että symbolit ovat jääneet päähän. En siis tarvitse unikirjaa aina, kun tulkitsrn jonkun unia :) enkä ole mikään ennustaja, tavallinen ihminen outoine harrastuksineen.

Ap

Vierailija
27/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein toistuvat painajaiset ilman selvää syytä :(

Vierailija
28/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaiset laittaisin stressin piikkiin. Monet näkevät myös painajaisia kuukautisten aikaan. Mitä painajaisissasi sitten tapahtuu?

Ap

Vierailija
29/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen toistuvasti muutaman kuukauden jaksoissa painajaisia. Aina aiheena on jonkulainen eeppiset mittasuhteet saava sota. Aina on aivan selvää, että kuolema/muu tuho tulee ja tästä ei voi mitenkään selvitä, mutta ei jotenkin ole muuta vaihtoehtoa kuin edes yrittää taistella. Pakeneminen ei joko käy päinsä läheisten takia tai sitten sekin olisi turhaa. Yleensä sekäettä.

Uneni alkavat usein katastrofista, eivät suinkaan pääty siihen. Esim putoan kuilun pohjalle asti ja kylkiluita murtuu ja ilmat tyhjenee keuhkoista, tai mörkö(tai sotilas tai demoni tai mikämilloinkin) saa kiinni ja jotenkin tuhoaa, tai joku ampuu ja osuu ja käteen tulee reikä johon sattuu vietävästi ja aamulla muistan, miltä tuntui (vaikka loogisella päättelyllä on selvää, että oikeesti tuntuisi eriltä)... olen myös kuollut unissani usein. Silti katastrofisarja jatkuu, kuolleenakin.

Vierailija
30/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen harvakseltaan, mutta kuitenkin toistuvasti unta, jossa mua ammutaan käsiaseella, yleensä rintaan, useampaankin otteeseen. Se polttaa, tukahduttaa ja lopulta kuolen unessa. Ampujat vaihtelee, yleensä tuntematon henkilö ja syykin on epäselvä.

Vierailija
31/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: oon eri henkilö kuin 25 tai 27

Vierailija
32/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipun unessa, aina korkealta katolta ja selkä edellä. Tiedän, että selviän en siis kuole, mutta tuntuu pudotuksen aikana inhottavalta

Vierailija
33/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 02:58"]Tipun unessa, aina korkealta katolta ja selkä edellä. Tiedän, että selviän en siis kuole, mutta tuntuu pudotuksen aikana inhottavalta

[/quote]

Ja lasketuminen on pehmeä

Vierailija
34/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin erittäin outoa unta muutama yö sitten. Uni oli seksuaalinen, minä ja mieheni rakastelimme ja mukana oli myös kolmas (tuntematon) henkilö, nainen. Muuten uni oli miellyttävä/kiihottava, mutta jossain vaiheessa minun piti nuolla tätä naista ja silloin paljastui, että hänen alapäänsä oli erittäin omituinen: häpyhuulten alta pillu muistutti kaniinin päätä :-0 Heräsin.

Vierailija
35/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin unta pyörästäni, avaimet olivat hukassa ja kaivoin niitä monesta laukusta, jotka olivat mukanani. olin kiukkunen ja itkunen sillä pyöräni oli rikki. ketjut puuttuivat. luovutin, koska en voinut enää ajaa rikkinäisellä pyörällä. 

En luovuta asioissa usein. 

Vierailija
36/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut selkouniin ja näetkö niitä usein itse?

Vierailija
37/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta jossa olin ihastunut vanhaan tuttuunu, ihan mukava tyyppi mutta ei mikään tosielämän ihastuksenkohde. Olimme unen ajan jotenkin "erossa" toisistamme ja kun viimein pääsin halaamaan häntä, niin hän muuttui todella inhottavaksi entiseksi työkaverikseni. Miksi muuttui juuri täksi työkaveriksi josta en ihan oikeasti pidä?

Vierailija
38/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein unia kuolemasta; ruumiita tai joku tuttavani on kuollut. Toinen toistuva uni on putoavat lentokoneet, jotka lentävät matalalla liekehtien, suoraan ylitseni. Tunnelma on aina ahdistava.

Vierailija
39/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja ja viihdyttäviä tommoset unisymboleiden tulkitsemiset, mutta lopulta kuitenkin, jos haluaa uniensa lähdettä ymmärtää, täytyy ne tulkita itse oman elämän ja kokemuspiirin kautta. Ei kaikille samat asiat unissa symboloi yhtä ja tiettyä asiaa.

Vierailija
40/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen lähes joka yö unta, että olen muuttanut uuteen kotiin ja remontoin sitä. Taloon vanha ja ränsistynyt, mutta teen remonttia innoissani