Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy unitulkitsijalta

Vierailija
27.12.2013 |

Eräs keskustelu sai minut innostumaan tästä rakkaasta harrastuksestani uudestaan. Kysy! Unet eivät ennusta, mutta auttavat tulkitsemaan sisäisiä tunteita ja selventämään alitajunnasta kumpuavia viestejä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että olin junassa. Asemalla sain tavarani ulos, mutta jäin itse kyytiin. Pääteasemalla tavarani odottivat minua. Nousin uudelleen junaan, mutta nyt hyppäsinkin pois liian aikaisin ja jäin keskelle ei mitään. Yksi toistuva uneni on olla hississä, joka joko nousee liian ylös tai putoaa kovaa vauhtia. Joskus hississä ei ole seiniä. Mitä näistä sanot?

Vierailija
42/42 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:23"]Näen toistuvasti unia, joissa tapan ihmisiä ja sitten piilottelen ruumiita. Unien henkilöt eivät koskaan ole tuttuja. Joka kerta se kiinnijäämisen pelko on erittäin todentuntunuinen.

Sanomattakin selvää on, etten todellisuudessa haaveile murhaamisesta. Minkä selityksen keksisit näille toistuville unille?

[/quote]

Mäkin näen sellaisia unia. En kyllä näe itse sitä tappamista mutta tiedän että olen tappanut jonkun. Ja hämärintä on se että joskus mietin että onko nämä unia vai tapahtunut oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla