Mulberryn nettiale alkoi!!
Tilasin itse itselleni Bayswaterin -40% alella. Siellä on vielä paljon laukkuja, jos kiinnostaa!
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:59"]
Deer brown oli vaaleanruskean Lilyn väri. Jännä että senkin sai reilulla 500 eurolla, kun oikeasti laukku maksaa jo melkein tonnin:/ Olisin tilannut sen, mutta ostin syksyllä oak-värisen 750 eurolla ja nyt vähän harmitti. Merkiltä kuin merkiltä, siis melkein, on ollut nyt sellaiset alet, etten taida normaalihinnalla jatkossa ostaKaan. Vaikuttaa siltä, että Mulberryllä on voimakas halu uudistua ja myy nyt perusveskoja reilulla alennuksella ja uusissa malleissa on jotain uutta, uusi hieno väri(kuten taupe) tai malli (bayswaterissa nyörit)!
[/quote]
Juuri tuo oli se sävy.
Ja harmittaa tosiaan lujaa etten tuohon hintaan sitä onnistunut saamaan, second handina olisin saanut Dark Blush sävyisen huomattavasti kalliimmalla hinnalla kuin nyt tuolla, mutta kun olen vähän "väriarka" en uskalla tuota ostaa.
tietyt värit ja nahkavaihtoehdot ovat kausiluonteista eikä niitä tule uudestaan. Ostin vuosi sitten alesta mustan lilyn eikä sitä nahkaa ole kyllä sen jälkeen näkynyt - ehkä joskus myöhemmin uudestaan? Veikkaisin, että näin on tuon deer brownin kanssa myös, konjakki varmasti kuuluu aina valikoimiin.
Harmi, että juuri nyt ei irtoa rahaa edes alennuksella ostaa, kun kumminkin ensi vuonna lopettavat taas muutaman hyvän mallin valmistuksen, tuovat markkinoilla lisään rumia ja epäkäytännöllisiä uutuuksia ja nostavat hintoja kautta linjan 10 prosenttia. :-( Mulberry oli pitkään lempimerkkini, ja monet laukut toivelistan kärjessä, mutta nyt hinnat ovat karanneet niin käsistä, etten normaalihintaisena raaskisi edes Lilyä ostaa.
ale oli tänä vuonna pettymys, hyvin vähän tarjontaa verrattuna aiempiin vuosiin. Vuosi sitten ostin kaksi laukkua, tänä vuonna en löytänyt yhtään kivaa.
Huivit puuttuivat tänä vuonna kokonaan, samoin korut (taisi siellä muutama hassu olla).
Miksi ap juuri Bayswater? Se on aika ns. last season..
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:51"]
Miksi ap juuri Bayswater? Se on aika ns. last season..
[/quote]
Bayswater on moderni klassikko, ja sellaiset ovat ajankohtaisia ns. every season..
Bayswater on varsinainen täti/mummolaukku.
Toivottavasti tilasit edes Mulberryn virallisilta sivuilta...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:36"]
Bayswater on varsinainen täti/mummolaukku.
[/quote]
Hah! Vuittonit ja Chanelit ne vasta tätimummorouvalaukkuja ovatkin! Ulkomaiset menestyvät 25-45v bisnesnaiset suosivat Mulberryä, etenkin New Yorkissa.
=) No niin alkoi, ja ensimmäinen kerta, kun en löytänyt sieltä mitään mikä olisi innostanut. Joku kirkkaan/ erikoisen värinen tai kuosinen Bays olisi ollut kiva, tai sitten huivi tai koru... kengätkin turhan tavallisia tässä kokoelmassa, ehkä noita loafereita lukuunottamatta. Ale%:t kyllä ihan hyvät!
=) No niin alkoi, ja ensimmäinen kerta, kun en löytänyt sieltä mitään mikä olisi innostanut. Joku kirkkaan/ erikoisen värinen tai kuosinen Bays olisi ollut kiva, tai sitten huivi tai koru... kengätkin turhan tavallisia tässä kokoelmassa, ehkä noita loafereita lukuunottamatta. Ale%:t kyllä ihan hyvät!
Mä olin aika yllättynyt että Oversized Alexaa myytiin mustana ja ruskeana alessa.
Minä tilasinkin Fjällrävenin Långfärdin 25% alennuksella. Ihan hyvä aleprossa, Långfärdiä kun ei yleensä alennuksessa näe...
Ei siellä virallisilla sivuilla mitään alennusmyyntiä vielä ole!
Olisin niin halunnut sellaisen ihanan Lily-laukun mikä Xenialla on!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 00:44"]
Ei siellä virallisilla sivuilla mitään alennusmyyntiä vielä ole!
Olisin niin halunnut sellaisen ihanan Lily-laukun mikä Xenialla on!
[/quote]
Onhan, kun ottaa silmän käteensä ja katsoo.
http://www.mulberry.com/eu/shop/sale
Tuota Lilyakin näyttää olevan ihan hyvään alehintaan...
Myös Guccilla alkanut ale
Tilasin Lilyn Dark Blush -värisenä. Kiitos vaan linkkivinkistä :)
Kiitos vinkistä! Minäkin tilasin Lilyn, on niin paljon tyylikkäämpi ja naisellisempi ketjulaukku kuin joku vastaava ylihintainen Chanel joka on niin "obvious logotuote" ja joita on jo kaikilla aitona ja feikkinä, ja jollaista en oikeasti kelpuuttaisi itselleni vasta kuin ehkä sitten 65-ikäisenä kun pääsen eläkkeelle =D
Laukut tosiaan päivittyvät. Jo loppuunmyytyjä on palautunut ja ne mallit, jotka ovat totaallisen loppu, on poistettu sivustolta. Kuten tuo Lily Deer brown. Loppuukohan se kokonaan mallistosta? Onko jollakin parempaa tietoa, mitkä mallit lopetetaan? Uudet mallit on ihan erityylisiä kuin vanhat, ne ei niinkään minua kiinnosta. Luulen että näillä vanhoilla on vielä paljon kysyntää...