Tinderin lapsettomat miehet
Olen pistänyt merkille että nyt on kauheasti 40-kymppisiä miehiä Tinderissä. Minusta se on kummallista. Kuitenkin lähes jokaisella lukee että -vielä, tai -haaveissa.
No kuin suurella todennäköisyydellä 42v akat enää lisääntyy, tai olisi lapsettomia?? Että mitähän nämä miehet odottaa?
Kommentit (81)
Pitää sitten ensin haaveilla siitä 10 vuotta nuoremmasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko ottaa 42v katkeraa akkaa. On niitä nuorempiakin
Sepä se, kun edes sitä nelikymppistä akkaa ei noin vain oteta. Aika moni ei saa edes sitä ensimmäistäkään, saati pääsisi jotenkin valikoimaan.
Vierailija kirjoitti:
40-kymppinen = 400-vuotias.
Ja noita on kauheasti tinderissä? Onpas miehet kovia liioittelemaan. Onko ne 180 dm pitkiä?
Kyllä mullakin raksuttaisi että jos ei ole tuohon ikään mennessä löytynyt ”sopivaa” naista äidiksi niin tuskimpa sellaista on edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se, kun edes sitä nelikymppistä akkaa ei noin vain oteta. Aika moni ei saa edes sitä ensimmäistäkään, saati pääsisi jotenkin valikoimaan.
Myös ilman voi olla
Vierailija kirjoitti:
Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24
Mä olen 32, ja hinasin ikähaitarini ylös 45 ikävuoteen, koska haluan ihan oikeasti parisuhteen, jossa lapsenteko ei ole "sitten joskus". No, sain huomata, että ne nelikymppiset sinkkumiehet, joilla ei ole lapsia tai yhtäkään merkittävää parisuhdetta takana, eivät sellaisia kyllä tule kovin hevillä saamaankaan. Palaan takaisin oman ikäisiin, ja ehkä pitää hilata ikähaitaria sitten muutama vuosi alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ilman voi olla
Kyllä, ja tämä on monen kohdalla myös erittäin suotavaa.
Moni mies saa oikein mielellään mennä niitä omia teitään.
Naisethan niin ovat jo pitkään tehneetkin.
Se on se kolmeykmppinen lapseton mikä kiinnostelee.
Minut löysi 10 vuotta nuorempi nainen lastensa isäksi ja tämä on minun ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen parisuhde. Eli on teillä muillakin toivoa löytää se nuorikko kainaloonne, vaikka tulisitte Treffeille suoraan äitinne peräkammarista.
Missäs muuallakaan he olisivat kuin Tinderissä? Onpahan ainakin jotain yritystä haaveilujen tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24
Kyllä se 30-vuotias alkaa ottamaan, kun ne alle 40-vuotiaat miehet ei tee niitä lapsia ja toteuta niitä teini-iän vinttihuoneen unelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt, etten kiinnosta naisia. Se tinderprofiili on ihan vaan kokeilumielessä. Ei elämäni kaadu, vaikka sieltä ei löydykään ketään. Olen jo metoosta asti valmistautunut henkisesti olemaan yksin
Vierailija kirjoitti:
Minut löysi 10 vuotta nuorempi nainen lastensa isäksi ja tämä on minun ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen parisuhde. Eli on teillä muillakin toivoa löytää se nuorikko kainaloonne, vaikka tulisitte Treffeille suoraan äitinne peräkammarista.
Millaiset speksisi ovat? Tuskin nyt ihan äitisi luona asuit kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, 30+ miehet ei vaan sytytä yhtään
N27
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 32, ja hinasin ikähaitarini ylös 45 ikävuoteen, koska haluan ihan oikeasti parisuhteen, jossa lapsenteko ei ole "sitten joskus". No, sain huomata, että ne nelikymppiset sinkkumiehet, joilla ei ole lapsia tai yhtäkään merkittävää parisuhdetta takana, eivät sellaisia kyllä tule kovin hevillä saamaankaan. Palaan takaisin oman ikäisiin, ja ehkä pitää hilata ikähaitaria sitten muutama vuosi alaspäin.
Alaspäin on fiksumpaa, nuoremmat on paremmin kasvatettuja kuin vanhemmat ja tavarakin freesimpää
Toi on joku ihan ihme urbaanilegenda, että vanhempi mies ois parempi.
Suurinosa maailman naisista on ja on aina olleet (vähän) vanhempien miesten kanssa ja suurinosa naisista on eläneet enemmän tai vähemmän surkean elämän ja olleet tyytymättömiä mieheensä.
Naisten kannattaisi muuttaa jotain!
Aina ulistaan, että ukot on paskoja, mutta silti toteutetaan vaan sitä samaa pariutumiskaavaa eikä kokeilla muita tapoja kuten nuorempia miehiä.
Paljon on myös 4-kymppisiä naisia, joilla lukee "ei lapsia, vielä". Onneksi omat lapset on jo tehty, niin voi ottaa ihan rennosti ilman mitään paineita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alaspäin on fiksumpaa, nuoremmat on paremmin kasvatettuja kuin vanhemmat ja tavarakin freesimpää
Toi on joku ihan ihme urbaanilegenda, että vanhempi mies ois parempi.
Suurinosa maailman naisista on ja on aina olleet (vähän) vanhempien miesten kanssa ja suurinosa naisista on eläneet enemmän tai vähemmän surkean elämän ja olleet tyytymättömiä mieheensä.
Naisten kannattaisi muuttaa jotain!
Aina ulistaan, että ukot on paskoja, mutta silti toteutetaan vaan sitä samaa pariutumiskaavaa eikä kokeilla muita tapoja kuten nuorempia miehiä.
sehän vasta olisikin ihme, jos naiset EIVÄT olisi tyytymättömiä mieheensä. naiset ovat tyytymättömiä kaikkeen. voi sitä valituksen määrää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset speksisi ovat? Tuskin nyt ihan äitisi luona asuit kuitenkaan.
No en äitini luona Asunut, mutta naapuripitäjässä, omassa asunnossa. Olin vaimoni tavatessa vakituisessa työssä, kroppa normaali, kasvot seiskan luokkaa, ei harrastuksia tai kavereita viemässä aikaa naiseltani tai lapsiltamme. En käytä alkoholia tai tupakkaa. Oikein sellainen tasapaksu kaveri, joka käy töissä ja haluaa vain viettää aikaa perheensä kanssa.
40-kymppinen = 400-vuotias.