Tinderin lapsettomat miehet
Olen pistänyt merkille että nyt on kauheasti 40-kymppisiä miehiä Tinderissä. Minusta se on kummallista. Kuitenkin lähes jokaisella lukee että -vielä, tai -haaveissa.
No kuin suurella todennäköisyydellä 42v akat enää lisääntyy, tai olisi lapsettomia?? Että mitähän nämä miehet odottaa?
Kommentit (81)
Kannattaa ymmärtää, että osa näistä valehtelee, haluavansa lapsia saadakseen seksiä. Suurin osa tuossa iässä lapsettomista ei ole koskaan halunnutkaan lasta. Ne, jotka eivät ole saaneet, ovat yleensä täysin irrallaan reaalimaailmasta, ovat yleensä autisteja tai persoonallisuushäiriöisiä, hirveän ujoja tms.
On se vähän erikoista että elellään kuin pellossa nelikymppiseksi, ja sitten tullaan markkinoille hirveän vaatimuslistan kanssa...pitää olla lapseton, koulutettu, nuori jne...
Mutta kas, alkaa miehillä käymään tossa iässä vaihtoehdot vähiin. Toivottavasti oli hyvät vuodet bilettämässä😂
Vierailija kirjoitti:
40-kymppinen = 400-vuotias.
Oi, mikä ihana vampyyrimies! Ois kelvannu mulle, silloin kun olin vielä 15v mustiinpukeutuva gootti.
Taitaa olla politiikka se, että ei haluta pilata naisen saantia niihin naisiin jotka vielä haluaa lapsia. Yleensä nuorempia naisia.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ymmärtää, että osa näistä valehtelee, haluavansa lapsia saadakseen seksiä. Suurin osa tuossa iässä lapsettomista ei ole koskaan halunnutkaan lasta. Ne, jotka eivät ole saaneet, ovat yleensä täysin irrallaan reaalimaailmasta, ovat yleensä autisteja tai persoonallisuushäiriöisiä, hirveän ujoja tms.
No älä muuta virka.
Se 32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko ottaa 42v katkeraa akkaa. On niitä nuorempiakin
Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24
Näin on. sulle pitää olla vanhalla ruosteisella pemarilla ajeleva haivenleuka 😆 😂 😄
Kannattaa myös naisena pitää itsestään huolta, jos ei halua tyytyä kolmikymppisenä noihin 40+ miehiin.
Mun tuttavapiirissä kaikki muut naiset on saaneet mukavan ikäisensä miehen ja lapset just silloin kun ovat halunneet (osa parikymppisinä, osa 30+) paitsi ylipainoiset ja muutenkin epänaiselliset.
Oikeasti jos olet hoikka ja naisellinen 20-40v nainen, ei ole mitään ongelmaa löytää sitoutumishaluista ja isäksi kelpaavaa, perushyvää omanikäistä miestä.
Jos yksilö (mies/nainen) on ulkoisesti ja muutenkin riittävän kiinnostava niin hän saa kyllä tykkäyksi myös itseään nuoremmilta naisilta/miehiltä.
Tilastollisesti kyllä hyvännäköinen nainen saa enemmän tykkäyksi kuin hyvännäköinen mies.
Hyvin säilyneet yksilöt kyllä erottuvat edukseen muusta massasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24
Näin on. sulle pitää olla vanhalla ruosteisella pemarilla ajeleva haivenleuka 😆 😂 😄
Nyt oli kyllä eeppinen pappavitsi :D
Vierailija kirjoitti:
On se vähän erikoista että elellään kuin pellossa nelikymppiseksi, ja sitten tullaan markkinoille hirveän vaatimuslistan kanssa...pitää olla lapseton, koulutettu, nuori jne...
Mutta kas, alkaa miehillä käymään tossa iässä vaihtoehdot vähiin. Toivottavasti oli hyvät vuodet bilettämässä😂
Ja sitten valitetaan, että naisilla on liikaa vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Naisethan tässä ovat olleet bilettämässä. Itse olisin halunnut pariutua jo 16-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muisteletko omaa kultaista nuoruutta?
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että nuori nainen haluaa nuoren miehen kumppanikseen. He voivat rakentaa sen elämän sitten yhdessä ja nelikymppisinä sitten ostella autoja, jos siltä tuntuu.
Harmi, jos se nelikymppisiä miehiä sitten pännii, mutta minkäs teet. Teidän aika oli ja meni. Toki rahalla voi tietynlaisia naisia yrittää houkutella, eikä kukaan estä sitä tekemästä.
Miksi tällä palstalla muutes aina pilkataan keski-ikäisiä?
Joko naisia tai miehiä, mutta oikeastaan joka päivä pilkataan.
Ei kyseenalaistaminen ole pilkkaamista
Vierailija kirjoitti:
Missäs muuallakaan he olisivat kuin Tinderissä? Onpahan ainakin jotain yritystä haaveilujen tueksi.
No niinpä. Usein tuntuu, että teki mies niin tai näin, niin palstanaisten enemmistön mielestä se on aina väärin päin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten empatiakyky näyttää taas parhaita puoliaan.
Vierailija kirjoitti:
40-kymppinen = 400-vuotias.
Ei, vaan 41-kymppinen.
Itsellä lukee profiilissa mm. "lapseton" sen vuoksi, että ihmiset tietäisivät edes vähän taustojani. Ei siksi, että haluaisin lapsia.
Itselle toivotuinta seuraa ovat lapsettomat ja suunnilleen ikäiseni naiset, mutta heitä on valitettavasti aika harvassa. Onneksi ikäluokassani on myös naisia, joilla on aikuisia lapsia, tai juuri tulossa täysi-ikäisiksi. Pikkulapsiarkea en kenenkään kanssa halua alkaa elämään, joten siinä kulkee rajani.
M_43
Siis miksi jotkut naiset valittaa, ettei miehet muka haluais lapsia? Minä en halua enempää, mutta joka ikinen 20-40v mies vaatii, että lapsia on saatava ehdottomasti. Menee hermot.
Minä tunnen paljonkin sellaisia, mutta niillä onkin tasan omanikäinen tai nuorempi mies.
Ulisijoilla on aina se tilastollisesti keskiverto muutaman vuoden vanhempi toppahousujuntti.