Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin lapsettomat miehet

Vierailija
07.10.2020 |

Olen pistänyt merkille että nyt on kauheasti 40-kymppisiä miehiä Tinderissä. Minusta se on kummallista. Kuitenkin lähes jokaisella lukee että -vielä, tai -haaveissa.
No kuin suurella todennäköisyydellä 42v akat enää lisääntyy, tai olisi lapsettomia?? Että mitähän nämä miehet odottaa?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 32, ja hinasin ikähaitarini ylös 45 ikävuoteen, koska haluan ihan oikeasti parisuhteen, jossa lapsenteko ei ole "sitten joskus". No, sain huomata, että ne nelikymppiset sinkkumiehet, joilla ei ole lapsia tai yhtäkään merkittävää parisuhdetta takana, eivät sellaisia kyllä tule kovin hevillä saamaankaan. Palaan takaisin oman ikäisiin, ja ehkä pitää hilata ikähaitaria sitten muutama vuosi alaspäin.

Alaspäin on fiksumpaa, nuoremmat on paremmin kasvatettuja kuin vanhemmat ja tavarakin freesimpää

Toi on joku ihan ihme urbaanilegenda, että vanhempi mies ois parempi.

Suurinosa maailman naisista on ja on aina olleet (vähän) vanhempien miesten kanssa ja suurinosa naisista on eläneet enemmän tai vähemmän surkean elämän ja olleet tyytymättömiä mieheensä.

Naisten kannattaisi muuttaa jotain!

Aina ulistaan, että ukot on paskoja, mutta silti toteutetaan vaan sitä samaa pariutumiskaavaa eikä kokeilla muita tapoja kuten nuorempia miehiä.

sehän vasta olisikin ihme, jos naiset EIVÄT olisi tyytymättömiä mieheensä. naiset ovat tyytymättömiä kaikkeen. voi sitä valituksen määrää

Minä tunnen paljonkin sellaisia, mutta niillä onkin tasan omanikäinen tai nuorempi mies.

Ulisijoilla on aina se tilastollisesti keskiverto muutaman vuoden vanhempi toppahousujuntti.

Vierailija
22/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ymmärtää, että osa näistä valehtelee, haluavansa lapsia saadakseen seksiä. Suurin osa tuossa iässä lapsettomista ei ole koskaan halunnutkaan lasta. Ne, jotka eivät ole saaneet, ovat yleensä täysin irrallaan reaalimaailmasta, ovat yleensä autisteja tai persoonallisuushäiriöisiä, hirveän ujoja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän erikoista että elellään kuin pellossa nelikymppiseksi, ja sitten tullaan markkinoille hirveän vaatimuslistan kanssa...pitää olla lapseton, koulutettu, nuori jne...

Mutta kas, alkaa miehillä käymään tossa iässä vaihtoehdot vähiin. Toivottavasti oli hyvät vuodet bilettämässä😂

Vierailija
24/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-kymppinen = 400-vuotias.

Oi, mikä ihana vampyyrimies! Ois kelvannu mulle, silloin kun olin vielä 15v mustiinpukeutuva gootti.

Vierailija
25/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla politiikka se, että ei haluta pilata naisen saantia niihin naisiin jotka vielä haluaa lapsia. Yleensä nuorempia naisia.

mies52v

Vierailija
26/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ymmärtää, että osa näistä valehtelee, haluavansa lapsia saadakseen seksiä. Suurin osa tuossa iässä lapsettomista ei ole koskaan halunnutkaan lasta. Ne, jotka eivät ole saaneet, ovat yleensä täysin irrallaan reaalimaailmasta, ovat yleensä autisteja tai persoonallisuushäiriöisiä, hirveän ujoja tms.

No älä muuta virka. 

Se 32v

Vierailija
27/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko ottaa 42v katkeraa akkaa. On niitä nuorempiakin

Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24

Näin on. sulle pitää olla vanhalla ruosteisella pemarilla ajeleva haivenleuka 😆 😂 😄

Vierailija
28/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös naisena pitää itsestään huolta, jos ei halua tyytyä kolmikymppisenä noihin 40+ miehiin.

Mun tuttavapiirissä kaikki muut naiset on saaneet mukavan ikäisensä miehen ja lapset just silloin kun ovat halunneet (osa parikymppisinä, osa 30+) paitsi ylipainoiset ja muutenkin epänaiselliset.

Oikeasti jos olet hoikka ja naisellinen 20-40v nainen, ei ole mitään ongelmaa löytää sitoutumishaluista ja isäksi kelpaavaa, perushyvää omanikäistä miestä.

Vierailija
29/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksilö (mies/nainen) on ulkoisesti ja muutenkin riittävän kiinnostava niin hän saa kyllä tykkäyksi myös itseään nuoremmilta naisilta/miehiltä.

Tilastollisesti kyllä hyvännäköinen nainen saa enemmän tykkäyksi kuin hyvännäköinen mies.

Hyvin säilyneet yksilöt kyllä erottuvat edukseen muusta massasta.

Vierailija
30/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempia naisia on pilvin pimein, mut niitä ei oteta. Mulle ei ainakaan kelpas 40-vuotias mies ku ei kelpaa 30-vuotiaskaan. N24

Näin on. sulle pitää olla vanhalla ruosteisella pemarilla ajeleva haivenleuka 😆 😂 😄

Nyt oli kyllä eeppinen pappavitsi :D

Vierailija
31/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vähän erikoista että elellään kuin pellossa nelikymppiseksi, ja sitten tullaan markkinoille hirveän vaatimuslistan kanssa...pitää olla lapseton, koulutettu, nuori jne...

Mutta kas, alkaa miehillä käymään tossa iässä vaihtoehdot vähiin. Toivottavasti oli hyvät vuodet bilettämässä😂

Ja sitten valitetaan, että naisilla on liikaa vaatimuksia.

Vierailija
32/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan tässä ovat olleet bilettämässä. Itse olisin halunnut pariutua jo 16-vuotiaana.

Vierailija
33/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muisteletko omaa kultaista nuoruutta?

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että nuori nainen haluaa nuoren miehen kumppanikseen. He voivat rakentaa sen elämän sitten yhdessä ja nelikymppisinä sitten ostella autoja, jos siltä tuntuu. 

Harmi, jos se nelikymppisiä miehiä sitten pännii, mutta minkäs teet. Teidän aika oli ja meni. Toki rahalla voi tietynlaisia naisia yrittää houkutella, eikä kukaan estä sitä tekemästä. 

Vierailija
34/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällä palstalla muutes aina pilkataan keski-ikäisiä?

Joko naisia tai miehiä, mutta oikeastaan joka päivä pilkataan.

Vierailija
35/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyseenalaistaminen ole pilkkaamista

Vierailija
36/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs muuallakaan he olisivat kuin Tinderissä? Onpahan ainakin jotain yritystä haaveilujen tueksi.

No niinpä. Usein tuntuu, että teki mies niin tai näin, niin palstanaisten enemmistön mielestä se on aina väärin päin.

Vierailija
37/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten empatiakyky näyttää taas parhaita puoliaan.

Vierailija
38/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-kymppinen = 400-vuotias.

Ei, vaan 41-kymppinen.

Vierailija
39/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lukee profiilissa mm. "lapseton" sen vuoksi, että ihmiset tietäisivät edes vähän taustojani. Ei siksi, että haluaisin lapsia.

Itselle toivotuinta seuraa ovat lapsettomat ja suunnilleen ikäiseni naiset, mutta heitä on valitettavasti aika harvassa. Onneksi ikäluokassani on myös naisia, joilla on aikuisia lapsia, tai juuri tulossa täysi-ikäisiksi. Pikkulapsiarkea en kenenkään kanssa halua alkaa elämään, joten siinä kulkee rajani.

M_43 

Vierailija
40/81 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi jotkut naiset valittaa, ettei miehet muka haluais lapsia? Minä en halua enempää, mutta joka ikinen 20-40v mies vaatii, että lapsia on saatava ehdottomasti. Menee hermot.